Kirjoittaja Aihe: Irtoripset  (Luettu 34099 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Irtoripset
« Vastaus #75 : 08.06.08 - klo:22:30 »
Ostin hetken mielijohteesta Kick'sistä Dependin irtoripsitupsut, ja täytyy sanoa että olen erittäin positiivisesti yllättynyt! Mukana tulleilla liimoilla pysyy hyvin päivän, en siis haluakaan pitää kauemmin. Lähtee pinseteillä suht kevyesti vetämällä irti muttei tarvi pelätä että irtoaisi omia aikojaan. 60 tupsua plus 2x1 grammaa liimaa 5,50 euroa, edullista!

Joo, nämä on tosi hyvää tavaraa, juuri kävin toisen paketin noutamassa Anttilasta. Liima tuntuu litkulta, mutta kun dippaa ripsitupsua liimaan kannattaa antaa sen kuivua hetkisen ennen kuin törkkää silmään. Ensimmäisellä kokeilulla sotkin liimaa myös ripsitupsujen alapintaan, kun se tuntui niin litkulta... ...no, tupsuhan ei meinannut irrota omista ripsistä millään  ;D.

Ja ekstraplussat siitä, että paketissa on sekä musta että valkoinen liima ja kahdenlaisia ripsiä (pitkiä ohuita samansuuntaisia ripsitupsuja ja lyhyempiä viuhkamaisia). Molemmat ovat erittäin käyttökelpoisia omiin ripsiini ilman parturointia.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 09.11.08 - klo:18:47 »
Onko kellään viimeaikaisia kokemuksia kestoripsistä? Kynsienlaittajani kertoi tekevänsä näitä ja sain sen kuvan että pistää ihan ripsinauhaa ja pysyy sitten noin kolme viikkoa -kuukauden. Ihmetyttää vaan että lähteekö omat ripset mukana ja mitä jos alkaa irtoilla, pitääkö olla oma liima varulta mukana. Olisi vaan niin kiva aamulla laittaa pelkästään puuterit naamaan ja olisi silmät päässä.

Entä kestoripsitupsut - ovatko hintansa väärti?

Tässä omaa kuvaani, jossa irtoripsitupsuja kokoa M eli siis huikasevan piiiitkät.

« Viimeksi muokattu: 09.11.08 - klo:19:02 kirjoittanut lillamilla »
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa January

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #77 : 12.02.09 - klo:19:13 »
Huomisiin vanhojen tansseihin olisi tarkoitus irtoripset laittaa, ensimmäistä kertaa elämässäni. Täällä joku sanoikin, että irtoripsiä voi käyttää useampaankin kertaan, joten taitaa tänä iltana olla vielä kokeilut edessä... Omani ostin Emotionista, saa nähdä millaista liimaa näiden 8€ ripsien mukana tuli ostettua   ;D

EDIT: kävin tuossa kokeilemassa, huonolla menestyksellä! Sain kyllä ripset hyvin paikoilleen ja nätisti, mutta näyttää siltä että ainakin toinen silmäluomi on turvoksissa sen liiman takia  :'( Toivottavasti laskee aamuksi, eikä turpoa tämän enempää!
« Viimeksi muokattu: 12.02.09 - klo:19:50 kirjoittanut January »

Poissa sanmarinne

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #78 : 12.02.09 - klo:20:27 »
DUO ripsiliimaa saa muuten täältä http://www.madamemadeline.com/online_shoppe/index.asp. Ripsetkin ovat edulliset. Tilasin parin youtube videon innoittamana ripsiä ensimmäistä kertaa ja olen nyt pari iltaa näillä leikkinyt. Toimintani ei ole kyllä riittävän nopeaa vielä aamua varten! Tässä näitä opastuksia jos joku kaipaa: http://www.youtube.com/watch?v=MR8mgsd8oP4&feature=channel_page http://www.youtube.com/watch?v=F84wt3ms7GE&feature=channel_page http://www.youtube.com/watch?v=pi9u8mCNA_g
« Viimeksi muokattu: 12.02.09 - klo:20:34 kirjoittanut sanmarinne »

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 14.02.09 - klo:15:39 »
Mulla on toiminut ihan parhaiten joku tavallinen ripsiliima, jonka nappasin mukaan Sokoksesta.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 15.04.09 - klo:13:16 »
Otin sitten haaveilemani kestoripset. Silmiin laitettiin ripsitupuja vieri viereen niin että näyttää kuin silmissä olisi ripsinauhaa. Ripsien pää kastettiin ensin mustaan ripsiliimaan.

Miinukset:
Ripset keinomateriaalia ja koppuraiset
painavat aika lailla
musta ripsiliima näkyy kökköinä juurissa
hinta 60e

Plussat
Aina silmät päässä, aamulla meikkaus nopeutui
upeat räpsyt, tulee Marilyn -katse
sopii uuteen lookkiinii ( muutos blondista punahiuksiseksi hippikeiju pin up-tytöksi )

Katsotaan vielä miten nämä käytössä kestävät. Kiinnostaa myös tietää kärsivätkö omat ripset näistä.

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 18.04.09 - klo:14:34 »
Hommasin tänään Dependin ripsitupsut. Ajattelin laittaa nuo kaverin häihin, silmät on sen verran herkät että noilla voisi mennä ilta vähemmillä sotkuilla. Onneksi tuossa on useampi tupsu samanlaisia ripsiä, on varaa harjoitella ennen h-hetkeä. Tekisi samantien mieli testata, mutta ehkei kannata, kun oon illalla lähdössä viihteelle.

Mukana on tosiaan musta ja valkoinen liima. Minä tyhmä en kyllä tajua miksi valkoinen (ellei ole väritöntä)?   ::)

(muoks. En malttanut olla heti testaamatta, joten tässä ekoja fiiliksiä: tupsujen liimaaminen silmänurkkaan oli yllättävän helppoa. Sen sijaan silmän keskiosaan en saanut kyllä millään niitä edes välttävän näköisesti. Liima kuivuu hirmu nopeasti. Joten kämmenelle ei kannata todellakaan annostella paljoa.
« Viimeksi muokattu: 18.04.09 - klo:15:09 kirjoittanut pekaani »

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 18.04.09 - klo:18:13 »
Se valkoinen liima kuivuu värittömäksi. Itse tykkään siitä valkoisesta mustaa liimaa enemmän kun uustasta jää kökköjä ripsien juureen.

Itse saan ripsitupsut parhaiten paikalleenh pyöreäpäisten pinsettien avulla. Laitan ripsiliimaa aika reilusti ( noin 5 x nuppineulanpäätä) kämmenselälle. Otan pinseteillä tupsun rasiasta, dippaan päätä liimaan ja annan liiman muuttua hieman jähmeäksi. Laitan ripsitupsun paikalleen hieman alaviistoon katsoen ihan omien ripsien tyveen. Ensimmäisillä harjoittelukerroilla meni aika poskelleen touhu, mutta harjoittelemalla opin nämä niksit.

Omista kestoripsista lähti joitakin tupsuja irti oikean silmän ulkonurkasta  eilen eli kolmen päivän käytön jälkeen. En ole ihan varma vieläkään pidänkö näistä vai en. Tuntuu että ripset ovat hieman alaviistossa omaan silmääni nähden ja silmän näkökenttä tuntuisi olevan hieman tavanomaista kapeampi vertikaalisesti.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 19.04.09 - klo:12:25 »
Omista kestoripsista lähti joitakin tupsuja irti oikean silmän ulkonurkasta  eilen eli kolmen päivän käytön jälkeen. En ole ihan varma vieläkään pidänkö näistä vai en. Tuntuu että ripset ovat hieman alaviistossa omaan silmääni nähden ja silmän näkökenttä tuntuisi olevan hieman tavanomaista kapeampi vertikaalisesti.

Kauanko noille luvataan "käyttöikää"? Minusta kuudenkympin hinta kuulostaa aika kovahtolta, jos jo 3 vuorokauden jälkeen alkaa tupsut tippua. Oletko käyttänyt ripsiväriä? Entä rajausta? Saako meikillä piiloon ripsilimakökköjä? Miten silmämeikinpoisto onnistuu? 

Mun tekis mieli tuollaisia kans!

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 19.04.09 - klo:13:40 »
Mä nyt kokeilin elämäni ensimmäisen kerran irtoripsiä. Joku Seppälän pulimerkki ja eihän ne pysyneet sekuntiakaan. Lensivät sitten kyllä roskiin. Hyvät hermot mulla.

Mulla on vielä toiset vähän paremman näköiset. Ne on Japanista. Onko helpompi laittaa pelkkiä tupsuja vai ihan tekoripset? Mulle ei nyt jäänyt kovin positiivinen mielikuva tuosta. Jotenkin en saanut eyelineriäkään laitettu kun ne ripset törrötti siinä ja se liima oli klöntteinä.
Hang up the chick habit

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 19.04.09 - klo:14:01 »
^Minusta kokonaiset ripset saa paikalleen nopeammin - mutta toisaalta tupsut ovat kätevän huomaamattomia muuta meikkiä tehdessä, kun ripsinauhasta ei ole haittaa esim. juuri rajausta tehdessä. Ja vähän riippuu halutusta lopputuloksesta. Itse kun yleensä lisäilen muutaman tupsun silmän ulkonurkkaan, ei tuossa kauan kestä.

Kokoripsissä on minusta ihan valtavaa laatuvaihtelua, joka ei millään tavalla korreloi hinnan kanssa - kannattaa syynätä sitä ripsinauhan paksuutta. Jos nauha on paksu, niin ripsi on todennäköisesti hankala saada mukautumaan silmän muotoon ja ripsi tuntuu paikoillaan tosi kovalta. Ihan ehdottomasti parhaat kokoripset ostin pari vuotta sitten Lontoosta, ne olivat Revlonin ja ripsinauha oli lähes olematon.

Ripsitupsuista käytän Dependin halpiksia, ne ovat ihan ässää tavaraa. Kauniita - ja paketissa mukana oleva liima toimii erittäin hyvin. Dependin kokoripsiin en ole tutustunut, pitäisi ehkä...
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 19.04.09 - klo:15:07 »
Nuo Seppälän puliripset ovat ihan kelpo tavaraa, kunhan ei erehdy käyttämään sitä mukana tulevaa "liimaa". Itse käytän Duo liimaa noiden kanssa ja hyvin ovat pelittäneet. Ne kevyemmät versiot on noista helpommat laittaa paikoilleen ja näyttävät aika luonnollisilta.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 19.04.09 - klo:15:45 »
Siili, kesto on noin 3-4 viikkoa ja sitten noita tippuneita fiksaillaan. Oikeastaan aiheutin itse tuon ripsien irtoamisen sillä sohin nitä ripsikammalla kun yritin katsoa josko sitä liimaa saisi irtoamaan tajuamatta että ripsethän siinä lähtee  - fiksu minä.

Irtokestoripsien hinnat vaihtelee välillä noin 50 - 150+ euron välillä. Kalleimmat ovat kai ihan yksittäin asennettavia silkkiripsiä.

Ripsiväriä ei oikeastaan tarvitse, sillä nämä hoitavat sen homman. Alaripsiin olen laittanut ripsaria ja nyt tuohon tippundein ripsituppojen kohtaan. Rajausta en ole jaksanut käyttää, sillä nämä antavat mielestänin tarpeeski tehoa katseeseen. Jos rajausta käyttäisin niin laittaisin ihan normaalisti nestemäistä. Luulen että kova rajauskyniä voisi vältellä ettei hinkkaa sillä ripsiä tippumaan. Meikinpoistoon käytän ihan tavallista putsaria ( Herbinan vaalenpunaista). Mitään öljymäistä putsaria silmien lähellä ei saa käyttää sillä se irrottaa ripsiä.

Plussaa on se että nyt en tarvtse myöskään taivuttaa ripsiä, sillä tekoripset kaartuvat itsestään tarpeeksi, ja omat siinä  mukana. Liimakököt ovat ripsien pinnalla ja erottuvat vain läheltä katsottuna, eivät siis luomella tai kasoina ripsijuuressa. On vähän saa kun jos rajaa nestemäisellä ja sitä väriä menee ripsiinkin ja ripsarin alla on sitten semmoinen paksunnos.

Näillä mun ripsillä ei ole mitään erityistä nimeä tyyliin Great Extensions Lashes tms. Itse mietin että näitä voisi itsekin laittaa itselleen ihan helposti, jos on tottunut irtoripsiä laittamaan. Itse voisin varmuudella hoitaa nuo fiksaukset itselleni.

Mistähän tuota kestoripsiliimaa saisi ostettua?

Itse tykkään laittaa noita ripsitupsuja mieluummin kuin kokonaisia ripsiä. Jotenkin ne asettuvat paremmin silmään kuin nuo kokoripset, ja pysyvätkin paremmin. Itselläni ripsinauha irtoaa helposti ulkonurkasta, mutta tupsut pysyvät todella hyvin.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 19.04.09 - klo:16:59 »
^Esim. Stockalla myydään kestoripsiliimaa, merkkinä Everlash.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 19.04.09 - klo:19:09 »
Allegra, just sitä mukana tullutta liimaa laitoinkin  :-\ ilmankos ne ei toimineet. Mä taidan ostaa niitä Dependin tupsuja. Niillä on ehkä helpompi aloittaa. Mua pelottaa irtoripsissä se että jos ne tippuu tai repsottaa ja en huomaa. Mikä häpäri ois!
Hang up the chick habit