Kirjoittaja Aihe: Irtoripset  (Luettu 34247 kertaa)

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
Vs: Irtoripset
« Vastaus #90 : 20.04.09 - klo:18:29 »
Myydäänköhän sitä Everlashia muualla, esin Stockmann Beautyssa -Lahtelaiset huhuu??? No, Helsinkiin menen 19. 5 eli ei ole kauankaan tähän.

Varla, otat liimaputkilon vaan mukaan niin voi paikata jos tulee tarvetta. Ja kyllä sen kotikokeilussa huomaa miten ripset pysyvät.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 20.04.09 - klo:22:31 »
Myydäänköhän sitä Everlashia muualla, esin Stockmann Beautyssa

Myydään myös Beautyssa. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 24.04.09 - klo:22:35 »
Laitoin tässä harjoituksen vuoksi ekaa kertaa irtoripset ja aikamoista sähellystähän se oli tottumattomalle. Sain omiin ripsiini sohlattua tota liimaa, onko se vaikeaa saada pois? Laitatteko ensin meikin ja sitten vasta rispet vai toisin päin?
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 24.04.09 - klo:22:43 »
Mä ainakin meikkaan ensin ja sen jälkeen yritän räpeltää ripset paikoilleen. Ei ole itseasiassa edes tullut mieleen tehdä toisinpäin. Ne ripset on kuitenkin sen verran "tiellä", etten varmasti saisi silmämeikkejä kovin nätisti irtoripsien kanssa. Onhan se liima hiukan tiukahkossa, mutta kyllä mä olen aina saanut kaiken putsailtua meikinpoistoaineilla.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #94 : 27.04.09 - klo:02:56 »
Joku meikkiguru, oisko ollu Kevyn Aucoin, neuvoi laittamaan ensin irtoripset ja vasta sitten ripsiväriä, koska ripsari "liimaa" ne irtoripset vielä paremmin kiinni yms. En ole koskaan tajunnut tota. Itse laitan ensin koko silmämeikin ja vasta viimeisinä irtoripset, mieluiten sellaisina pätkinä/nippuina, ei koko riviä kerralla. On huomattavasti helpompi tähtäillä niitä valmiin meikin päälle kuin yrittää meikata irtoripsien kanssa.

Poissa nona

• Haiven
  • *
« Vastaus #95 : 27.04.09 - klo:12:29 »
Itse teen myöskin koko silmämeikin ensin, mutta irtoripsien laiton jälkeen laitan vielä pari kerrosta ripsiväriä. Silloin ripset asettuvat mielestäni paremmin yhteen.
.2cCiii.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 27.04.09 - klo:12:34 »
^Mä laitan kanssa noin.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 27.04.09 - klo:13:36 »
Mie laitan myös meikit ensin ja sitten tupsut, lisää ripsiväriä en laita.

Tilannetiedotusta kestoripsistä: puolen viikon päästä laittamisesta kävin fiksauksessa, jonka sain ilmaiseksi. Tästä kolmen päivän päästä ripset alkoi taas sojottaa ja meni hermo ja liottelin niitä öljymäisellä meikinpoistoaineella ja revin ripset pois. osa omia lähti mukaan mutta onneksi ripsiä itselläni oli sen verran etten ole ihan ripsikalju.

Lopputulos: tämän tyyppisiä en suosittele, en sitten tiedä miten esim. luonnonsilkkikuituiset yksittäisripset toimisivat.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #98 : 24.06.09 - klo:12:31 »
Tulipa munkin kokeiltua kestoripsiä, pysyvyydeksi luvattiin 2-6 viikkoa. Upeat oli ja todella luonnollisen näköiset. Mutta oli aivan kamalaa, kun ei voinut hieroa silmiä, esim jos suihkussa meni saippuaa silmiin niin ei autanut muu kuin yrittää suihkuttaa varovasti vettä tai painella silmää pyyhkeeseen/paperiin. :-\ Mulla ne ripset oli tehty ilmeisesti oikeista hiuksista, minkä vuoksi ripsiin tuli helposti painaumia (aivan kuin olisi painanut liian lujaa ripsientaivuttajalla). Meikkejä oli melko hankala pestä pois ja siinä vaiheessa mulla yleensä niitä ripsitupsuja sitten irtosikin, vaikka kuinka yritti varovasti. Mulla oli ne vajaat kaksi viikkoa, kunnes hermostuin ja otin ne pois.
Mutta oli ne vain niin upeat, superluollisetkin. :-*

edit. Mun ripset oli huomattavasti lyhyemmät kuin lillamillalla, koska mun omat ripsetkin on luonnostaa lyhyet. Ja mulla liimana oli kirkas liima, joka ei näkynyt ripsien tyvessä ollenkaan. Eivät tuntuneet ollenkaan eivätkä ne näkyneet omassa näkökentässä laisinkaan.
« Viimeksi muokattu: 24.06.09 - klo:12:34 kirjoittanut Mustikka »
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

7.44wannabe

• Vieras
« Vastaus #99 : 05.06.10 - klo:16:34 »
Olen kokeillut läpi useimmat irtoripsimerkit.  Parhaiten toimivat Everlash-sarjan semi-permanent ripset joita on tupsuina ja yksittäisripsinä. Ne kiinnitetään omien ripsien tyveen, ei silmäluomeen. Ne kasvavat ulos omien ripsien mukana ja on uusittava ajoissa ennenkuin alkavat lerppua.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #100 : 06.06.10 - klo:23:27 »
^Kiitos tiedosta! Olen hölmö kiinnittänyt niitä ihan väärin..  :D
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 27.11.10 - klo:11:42 »
Mä en oo ennen irtoripsiä käyttänyt, mutta nyt oon miettinyt että ostaisin ainakin näin aluksi ihan Seppälästä jotkut muutaman euron irtoripset kokeiluun. Nuo Seppälän liimat vaan taitaa olla tosi huonoja, ja ei niissä aivan halvimmissa ripsissä kai tulekkaan edes liimaa mukana, joten osaisko joku suositella jotain suht hyvää ja edullista liimaa aloittelijalle, vai kelpaisko se Seppälän liima kuitenkin ihan kokeilutarkoituksessa ja ripset pysyis ees jotenkin sillä paikoillaan? :)

En tosiaan vielä mitään kovin kalliita viitsi alkaa ostelemaan, kun aluksi ihan vaan tekis mieli kokeilla ja jos tykkään ja tulee oikeesti käytettyä niin sitten vois sijottaa vähän enemmä rahaa parempiin ripsiin ja liimaan jos on tarvetta.

Ja mieluiten jos sen liimankin sais ihan jostain Sokokselta.

Toisaalta voisin kyllä tilatakkin jostain jotkut edulliset irtoripset ja liiman, jos joku osais jotain paikkaa suositella. :)
« Viimeksi muokattu: 28.11.10 - klo:16:27 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #102 : 30.10.11 - klo:16:58 »
Noniin, pikkujoulukausi tuloillaan.

Tilasin Madamemadelinesta muutaman Ardellin Duralash -ripsipakkauksen  (Naturals Medium + Short ja Regular Medium + Short). Kokeilin Lisa Eldridgen neuvojen avulla liimata noita yksittäisiä ripsiä / ripsitupsuja omiin ripsiini, ja hyvinhän se onnistuikin muuten, paitsi epäilen että aikaa sitten jemmaamani Duon ripsiliima on joko mennyt pilalle tai jäätynyt postituksen aikana - se oli tosi vetelää liejua eikä sellaista kiinteää ja "liimamaista" tavaraa niinkuin töllöttämissäni Youtube -videoissa.

Ajattelin käydä joskus ensi viikolla paikallisessa Punanaamiossa ostamassa freesin putkilon tuota Duon väritöntä liimaa, mutta mulle on vieläkin epäselvää se, kuinka nuo omiin ripsiin liimattavat lisäkkeet kannattaisi oikein poistaa, siis mahdollisimman hellävaraisesti omia ripsiä vahingoittamatta. Öljyllä, tavallisella silmämeikinpoistoaineella, vedenkestävän silmämeikin poistoaineella...? Punanaamiossa varmasti osaavat neuvoa, mutta haluaisin kuulla Juurestenkin mielipiteitä ja kokemuksia   ;)

Oletteko muuten ehtineet kokeilla Ardellin Brush-on ripsiliimaa jo? Pysyvätkö ripset paikallaan yhtä hyvin kuin perinteisellä liimalla?
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #103 : 30.10.11 - klo:19:21 »
Mä oon alkanut käyttelemään enemmän irtoripsiä. Nyt kun homman vähän handlaa ja tietää miten ne laittaa parhaiten, ei ne tunnukkaan enää ikävältä silmissä. Avomies oli nyt ostanut omatoimisesti Ardell ripsiliiman. Sen tavallisen.
Ite ainakin tykkään, en kyllä ole kokeillut Duon, että siihen osaisin verrata.

Miten muuten kaverin Seppälästä ostetuissa irtoripsitupsuissa luki, että muka kestäis jotain 2-3 viikkoa? Ei kai nyt mitkään tollaset voi kestää ton aikaa, eikös ne oo yhtälailla "kertakäyttö" kamaa, että illalla meikin mukana pois?

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 01.12.11 - klo:18:45 »
Minä olen nyt joitakin kertoja irtoripsinauhoja käyttänyt, ja liimoista sen verran että ensimmäinen ja oletettavasti viimeinen mitä kokeilin ja tulen kokeilemaan on kyllä Eylure Lashfix. Pysyy kuin tauti, vaikka minulla silmät vuotavat välillä tosi pahastikin ja tällä saa myös kätevästi liimailtua iholle koristekiviä tai muuta hilpettä mitä nyt joskus tekee mieli käyttää. Testattu vaativissa olosuhteissa, olen mm. riehunut koko yön reiveissä ja keikoilla tällä liimattujen ripsien+timanttien kanssa eikä puhettakaan että olisi repsottanut, voin siis lämmöllä suositella ;D Lähtee erinomaisen helposti myös pois sitten kun itse haluaa ottaa ripset pois, mutta ennen aikojaan ei kyllä lähde minnekään. Ripsinä olen käyttänyt lähinnä Seppälän ja Cybershopin halpisripsiä, ja pysyvät aivan hyvänä ainakin muutamia käyttökertoja (minä en käsittele noita mitenkään erityisen nätisti, varovaisemmalla käytöllä varmasti pitempäänkin ::)).
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.