Kirjoittaja Aihe: Irtoripset  (Luettu 36149 kertaa)

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
Vs: Irtoripset
« Vastaus #150 : 22.10.18 - klo:10:21 »
Youtubesta löytyy tutoja näistä,  oma kokemus oli pettymys. Kun magneetti ei ole koko ripsinauhassa ovat päät vapaat ja eihän ne silloin asetu ripsirajaan.
Noitahan löytyy usealta eri valmistajalta ja osassa on enemmän magneetteja. Myös siellä päissä.
En ymmärrä, miten tollasia ripsiä edes valmistetaan, missä magneetti on vaan siinä keskellä. Onhan se nyt ihan itsestään selvää, ettei sellainen pysy ja repsottaa päistä.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 23.11.18 - klo:05:36 »
Mulla on Ardellin magneettiripset ja niissä on 4 magneettikohtaa. Reunoissakin on. Sain ne asennettua pienen harjoittelun jälkeen, mutta mulla taitaa olla joku liian lyhyt ripsilinja magneettiripsille tai sitten liian harvat haituvat silmän reunoilla, etenkin sisäreunalla. Ripset eivät jotenkin vain kiinnity hyvin reunoistaan. Eli nämä ripset valitettavasti eivät vaan ole mua varten :(

Tuttava kertoi ja lähetti valokuvankin magneettiripsistä, jotka hän sai jostain suomalaisesta nettikaupasta, en nyt just muista merkkiä, mutta selvitän jos tahdotte? Niissä yläluomelle laitettava ripsinauha on yhtenä kappaleena ja alapuolelle tulevat ripset ovat pieniä ripsituppoja, jotka yksitellen kiinnitetään paikalleen. Ripset näyttivät hänellä luonnollisilta ja kiinnitys oli kuulema yllättävän helppoa. Alapuolelle tuli ehkä 3 tai enemmän ripsituppoja.

Youtubesta löytyy tutoja näistä,  oma kokemus oli pettymys. Kun magneetti ei ole koko ripsinauhassa ovat päät vapaat ja eihän ne silloin asetu ripsirajaan.
Noitahan löytyy usealta eri valmistajalta ja osassa on enemmän magneetteja. Myös siellä päissä.
En ymmärrä, miten tollasia ripsiä edes valmistetaan, missä magneetti on vaan siinä keskellä. Onhan se nyt ihan itsestään selvää, ettei sellainen pysy ja repsottaa päistä.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 14.12.18 - klo:20:07 »
Tuttava kertoi ja lähetti valokuvankin magneettiripsistä, jotka hän sai jostain suomalaisesta nettikaupasta, en nyt just muista merkkiä, mutta selvitän jos tahdotte? Niissä yläluomelle laitettava ripsinauha on yhtenä kappaleena ja alapuolelle tulevat ripset ovat pieniä ripsituppoja, jotka yksitellen kiinnitetään paikalleen. Ripset näyttivät hänellä luonnollisilta ja kiinnitys oli kuulema yllättävän helppoa. Alapuolelle tuli ehkä 3 tai enemmän ripsituppoja.

Nämä kuulostaa kiinnostavalta. Mistä tuollaiset saisi?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #153 : 15.12.18 - klo:22:07 »
^ G Beauty Labin magneettiripset taitavat olla tuon tyylisiä. Itsellä on ollut käytössä nämä Chincilly-malliset, joissa ainakin on nuo 3 ripsitupsua alapuolella, ja näyttävät varsin luonnolliselta ja pysyvät hyvin paikoillaan.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 12.01.19 - klo:19:28 »
Sori en aiemmin huomannut kysymystäsi, nämä ripset kyseessä:
http://www.spastore.fi/Ripset/Magneettiripset/Wennberg_magneettiripset/953/

Nämä kuulostaa kiinnostavalta. Mistä tuollaiset saisi?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 14.01.19 - klo:07:33 »
G Beauty Lashes -ripset toimivat tosiaan samalla periaatteella ja näitä saa mm. Sokokselta. Hintaa 20-25 € pari. Itselläni on noista Chincilly, mutta olen kyllä tavattoman tumpelo ja lopputulos on kamalan näköinen  ;D

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 19.01.19 - klo:19:12 »
Näitä G Beauty Lashes -ripsiä näytti olevan Emotionissa alennuksella myynnissä, hintaa oli 10€. Mä näitä hetken aikaa pyörittelin kädessä ja meinasin ostaa kun suunnitelmissa on ollut jo pidemmän aikaa testata näitä, mutta jätin vielä toistaiseksi ostamatta. Mies oli mukana ja hoputti niin se vaikutti myös vähän mun ostopäätökseen.  :D Ehkä mä käyn nuo joku päivä hakemassa, kympillä niitä nyt ainakin raaskii jo testata.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #157 : 20.01.19 - klo:16:01 »
^ Missä kaupungissa näit G Beautya alennuksessa? Voisin huomenna käydä katselemassa Emotionin valikoimaa. :)

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 20.01.19 - klo:17:17 »
^ Seinäjoella. Näitä oli kahta erilaista ja molempia oli lähemmäs 10kpl pöydällä, että varmasti pitäisi vielä olla mikäli kyseiseen Emotioniin menet.  :)

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 22.01.19 - klo:20:56 »
Minä onnistuin vihdoin asentamaan magneettiripset, ne sellaiset joissa on koko pitkä ripsinauha ylhäällä ja alhaalla, mutta tulin siihen lopputulokseen, että mulla on liian harvat ripset itsellä silmän reunoilla ja sen takia magneettiripset eivät tule pysymään kunnolla :( Harmi, olisi kiva pärjätä ilman liimoja.

Mulla on myös TrueGlueta hankittuna, mutten ole vielä ehtinyt kokeilla.