Nyt mun on pakko jakaa tää teiän kanssa!! Mä oon
muutaman päivän käyttäny Zona-voidetta ja tulokset on ihan

Siis hyvässä mielessä!!
Mun keväinen kyntöpeltoni on siloitettu ja väri vaihtunut punaisesta vaaleanpunaiseen. Ja tänä aamuna huomasin, että yön aikana ei ollu tullu yhtään uutta finniä!
Käytin ensin näytteen Zona sensitivestä (valkoinen), koska punainen (tehokkaampi?) sisältää mineraaliöljyä ja hamamellista+salisyylihappoa (nämä on kiellettyjen listalla Bionin sivuilla). Mutta sit koitin punaistakin, enkä ole huomannut ongelmia. Voiteet on aika tahmaisia ja valkoisia, joten annoin ensin imeytyä kunnolla ja meikin alle lisäsin vähän erisania.
Incit:
Zona SensitiveVaikuttavia aineosia:
Zonase, Panthenol (B5-vitamiinin esiaste), Tocopheryl Acetate (E-vitamiinin esiaste), Retinyl Palmitate (A-vitamiinin esiaste)
Voidepohjan muut aineosat:
Aqua, Canola oil (rapsiöljy), Methylsilanol Hydroxyproline Aspartate, Propylene Glycol, Oleyl Erucate, Decyl Oleate, Glyseryl Stearate, Adeps lanae (villaöljy), Sodium Cetearyl Sulfate, Collagen, Cetyl Alcohol, Stearic Acid, Olea Europea (oliiviöljy), Butyrospermum Parkii (voipuuöljy), Carragenan, Gluconolactone, Sodium Benzoate, TEA
Zona Extra Skin RepairVaikuttavia aineosia:
Zonase, Zinc Oxide, Urea, Glyserin, Hamamaelis Virginiana, Tocopheryl Acetate (E-vitamiinin esiaste), Sulphur, Magnesium Oxide, Salisylic Acid, Retinyl Palmitate (A-vitamiinin esiaste)
Voidepohjan muut aineosat:
Parraffin liquidum, Aqua, Petrolatum, Glyceryl Stearate, Decyl Oleate, Propylene Glycol, Sodium Ceterayl Sulfate, Hydroxyethyl acrylate/Sodium acryloyldimethyltaurate copolymer, Squalene, Polysorbate 60, Cetearyl Alcohol, Persea gratissima (avokadoöljy), Polyethylene glycol, Stearic Acid, PEG-40 Castor Oil, TEA, BHT, Phenoxyethanol, Calyl Alcohol, Imidazolidinyl Urea.
Näitä saa apteekista tai luontaistuotekaupasta.
http://www.zona.fi/