Kirjoittaja Aihe: Vichy-sarja  (Luettu 87750 kertaa)

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
Vs: Vichy-sarja
« Vastaus #15 : 27.10.06 - klo:10:19 »
Mulla on kokemusta vain siitä Normadermin anti-imperfection hydrating caresta (jestas että on pitkä nimi..) ja tykkäsin kovasti. Ostin sen joskus keväällä, ehkä toukokuussa ja pari päivää sitten käytin viimeiset pisarat. Sopi hyvin, vaikka mulla onkin vähän kuivahko iho, tosin talven pakkasilla en tuota ehtinyt käyttää, joten saattaa olla liian mieto silloin. Kesällä toimi kuitenkin erinomaisesti, tuoksui hyvältä ja jätti mattapinnan eikä kiristänyt.

Onko tämä se ns. "yövoide versio" Normaderm sarjan mattavoiteesta ( eli siis paksumpi versio, mitä muistaakseni suositellaan yöksi)? Siis sellaisessa tummanvihreässä tuubissa? Tekisi mieli kokeilla.

Erykah: olen kokeillut sitä apteekissa kädelle ja jotenkin se tuntui tosi miellyttävältä se koostumus. Ei liian rasvaiselta, mutta täyteläiseltä. Taidan ostaa Joululahjaksi itselleni tämän yövoiteeksi. Sitten voisi käyttää tota paksumpaa normaderm sarjan voidetta päivisin T-alueella.

Olen huomannut että noiden mattavoiteiden käyttö riittää T-aluella, muut osat kasvoista eivät mulla oikeastaan edes rasvoitu, ja kun voidetta käyttää vain rasvaisimmilla alueilla ei iho kuivukkaan voiteista.
« Viimeksi muokattu: 27.10.06 - klo:10:22 kirjoittanut Bambi »

Poissa irvikissa

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 27.10.06 - klo:12:32 »
^Ei ole yövoide vaan ihan tavallinen, valkoinen purkki ja vihreä korkki.

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #17 : 27.10.06 - klo:13:06 »

Onko tämä se ns. "yövoide versio" Normaderm sarjan mattavoiteesta ( eli siis paksumpi versio, mitä muistaakseni suositellaan yöksi)? Siis sellaisessa tummanvihreässä tuubissa? Tekisi mieli kokeilla.

Multa löytyy tuo normadermin yövoide.  Käytin sitä viime keväänä, kun iho oli tosi ärtynyt ja näppyläinen. Ei se ainakaan pahentanut asiaa, mutta ei siitä mitään merkittävää apua näpyille ollut. Ehkä se vähän rauhoitti ihoa. Koostumus on miellyttävä, mattapintainen, imeytyy nopeasti, mutta sen verran paksuhkoa, että ihan hyvin kosteuttaakin. Silikoneja tossa muistaakseni on paljon. Kaiken kaikkiaan ihan ok.

peppi

• Vieras
« Vastaus #18 : 30.10.06 - klo:05:47 »
Ostin Vichyn oligo 25 yeux puikon jonka pitäisi auttaa tummiin silmäalusiin ja silmäpusseihin. Ostin ihan sen takia että tuntui mukavan viilentävälle kokeiltaessa ja helppo laittaa suoraan puikosta  ;D Saa nähdä "tekeekö" mitään...

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 12.11.06 - klo:19:52 »
Pistin äsken naamaan näytepussillisen Nutrilogie 2 -voidetta. Tuntuu tosi hyvältä, imeytyi heti eikä ole ollenkaan rasvainen mutta silti tuntuu kosteuttavan ja kunnolla. Taidan ostaa tätä seuraavaksi yövoiteeksi!

Edit: Jätti loppujenlopuksi tahmaisen pinnan kasvoille, mutta yövoiteena ei haittaa. Pitääpä sittenkin koittaa ne muutkin superkosteuttavat voiteet Vichyltä ennenkuin ostaa mitään. Tämä vähensi punotusta kyllä aika ansiokkaasti, alkoi äkkiä näkyä kaikki katkenneet verisuonet poskilla kun ei ollut punotusta ympärillä ::)
« Viimeksi muokattu: 13.11.06 - klo:08:06 kirjoittanut Dash »
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #20 : 17.11.06 - klo:20:41 »
oon kokeillu vichy normaderm kasvovettä... siis sitä vihreää joka on sekaiholle/rasvaiselle iholle... tuotteessa ei varsinaisesti ollut mitään vikaa, mutta jotenkin tuntui ettei iho silti tykännyt... tuntui hassulta sen jälkeen ja ihan niinkuin olisi tullut jonkinlaisia näppyjä tms...
Omistan myös vichy meikkivoiteen joka on lasipullossa ja se on ihan hyvää mutta sävyjä on erittäin niukalti tarjolla ja tuo minulla oleva on vaalein... saisi ehkä asteen vaaleampi olla... eli meille kalkkilaivankapteeneille se ei ole paras mahdollinen... itsekin joudun sekoittelemaan esim rasvaan sen...
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

maikku

• Vieras
« Vastaus #21 : 19.11.06 - klo:21:04 »
Ostin Vichyn Purete Therman 3in1 puhdistusvoiteen, kun entinen loppui (sarjan kasvovettä on vielä jäljellä) ja sain pienen meikkilaukun, jossa oli matkapakkaukset seuraavista tuotteista:

Purete Thermale Detoxifying Cleansing Milk, 30 ml (puhdistusvoide kuivalle ja herkälle iholle)
 -ll- Hydra Soothing Detoxifying Toner,  30 ml  (kasvovesi kuivalle ja herkälle iholle)
Nutrilogie 2, 5 ml (Hoitovoide erittäin kuivalla ja herkälle iholle)
Liftactiv Pro Eyes-kiinteyttävä silmänympärysvoide, 3 ml
Lifactiv Pro Night- Night- kiinteyttävä yövoide, 5 ml

Jee! Joitain näistä katselinkin apteekissa, mutta sanoin harkitsevani. Kiva, että pääsee kokeilemaan.  :)

Ja tuosta Purete Thermale 3in1:sta sen verran, että olen tykännyt. Se on jonkun verran parantanut mun tosi huonoa ihoa. Tykkään.
« Viimeksi muokattu: 19.11.06 - klo:22:17 kirjoittanut laikku »

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #22 : 19.11.06 - klo:21:50 »
oligo 25 vihreä eli sekaihon voide, ihan kivan tuntoista -mutta ei kosteuta tarpeeksi ja silari tukkii :-\
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Autumn

• Vieras
« Vastaus #23 : 03.12.06 - klo:20:53 »
Ei itselle kovin ajankohtainen aihe, mutta ajattelin ilahduttaa mielipiteellä. :)
Viime keväänä ostin Normaderm-sarjan puhdistusgeelin, kasvoveden, päivä- ja yövoiteen. Eivät tehneet ihmeitä iholle, mutta olivat ihan hyviä. Eniten tykkäsin päivävoiteesta. Puhditusgeeli ei putsannut tarpeeksi hyvin ja tuntui vähän limaiselta, kasvovesi taas sisälsi liikaa alkoholia. Mutta ihohuokoset supistuivat, eikä iho muuten huonontunut sen enempää kuin parantunutkaan. Yövoide oli melko hyvää, mutta vähän turhan 'kuivaa'.

Ostin vähän aikaa sitten Eucerin impure skin- tuotteita, ja tykkään niistä enemmän, mutta voide on liian tahmaista eikä sovi meikin alle. Siksipä käytän yhä Normaderm-päivävoidetta päivisin ja tykkään jopa enemmän kuin ennen! <3 EI sovi kuitenkaan pintakuivalle iholle. Itsellänikin iho oli nenänpielistä todella kuiva käyttäessäni tätä voidetta, ennen kuin vaihdoin Jane Iredalen meikkeihin.

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 05.12.06 - klo:17:49 »
Oligo25-vaahtoputsari on ollut tähän mennessä paras ikinä käyttämäni kasvojenpuhdistustuote. Ja aivan älyttömän riittoisaa. Ostin helmikuussa pullon ja nyt vasta ptäisi ostaa uusi. Mutta tässä välissä minun on testattava Korresin tuotteita, onko niistä mihinkään ;D

Lisäksi käytän normaalin ja sekaihon kasvovettä. Siinä sinisessä pullossa olevaa.
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Ninne

• Vieras
« Vastaus #25 : 05.12.06 - klo:19:36 »
Mulla on päivävoiteena Nutrilogue 2 ja silmänympärysgeeli Thermal Fix Eyes, ne on ollut tosi hyviä. Talvella mulla on tosi kuivan ja herkän olonen iho, mikään kevyempi päivävoide ei riitä.

Sain viime kesänä näytepakkauksia Oligo sarjasta, kesällä en tarvitse niin kosteuttavia tai ravitsevia tuotteitan niin olin ihan tyytyväinen. Myokinen silmänympärysvoide kiinnostaa, varmaan ostankin sen seuraavaksi.

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #26 : 05.12.06 - klo:20:24 »
Oligo25-vaahtoputsari on ollut tähän mennessä paras ikinä käyttämäni kasvojenpuhdistustuote. Ja aivan älyttömän riittoisaa. Ostin helmikuussa pullon ja nyt vasta ptäisi ostaa uusi. Mutta tässä välissä minun on testattava Korresin tuotteita, onko niistä mihinkään ;D

Allekirjoitan tämän täysin. Tällä hetkellä on käytössä ACOn vaahtoputsari, joka ei puhdista meikkiä yhtä tehokkaasti eikä ole läheskään yhtä riittoisaa...pitänee siis palata Vichyn putsariin taas.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #27 : 07.12.06 - klo:09:49 »
Minulla on käytössä päivävoiteena Vichyn Nutrilogue 1, johon olen todella tyytyväinen. Voide jättää ihon pehmeäksi ja toimii hyvin myös meikin alla. Ja on ainakin toistaikseksi riittänyt kosteuttamaan pintakuivan sekaihoni. Pakkasten tullessa voisin tosin kokeilla Nutilogue 2:sta.
Muista Vichyn tuotteista käytössä on alumiinton stick deodorantti, joka on myös yllättänyt positiivisesti ja pitänyt paremmin kuin dovet, rexonat ja niveat.
Pitää ilmeisesti laittaa kehujen perusteella myös Oligo25 -putsari ostoslistalle. Sain Acon vihreästä putsarista jotain ihottumaa tms. silmien lähellä, joten se lentää nyt roskikseen ja tuota Vichyä voisin kokeilla tilalle.
2aMii

Sparkling

• Vieras
« Vastaus #28 : 15.01.07 - klo:22:21 »
Olen nyt talvemmalla käyttänyt Vichyn Thermal fix 2 -voidetta, joka on ihan ok. Se kyllä kosteuttaa ihon tosi hyvin, mutta on makuuni ehkä turhan jämäkkää. Ei ehkä aivan hintansa (n.20€) arvoista, mutta käytän voiteen varmasti loppuun asti. Uutta tuskin ostan, tai vaihdan vähintäänkin siihen Thermal fix ykköseen.

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 18.01.07 - klo:13:25 »
Mulla on molemmat versiot Oligo 25 voiteista ja tykkään. Vihreä versio sopii paremmin kesäkäyttöön, kun kosteutustehot ei ehkä ihan riitä näin talvella. Vaaleanpunainen versio kosteuttaa tosi hyvin, mutta jossain vaiheessa päivää iho alkaa kiiltää otsasta. Toimii tosi hyvin yövoiteena. Ehkä vähän hintavia (21€). Seuraavaksi ajattelin kyllä kokeilla saman sarjan vaahtoputsaria.

Sori tönköstä tekstistä, oon hiukka väsynyt...  :P
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.