^ Joo en kyllä oikein tiedä miten pahasti kynnet voi liuskottua, kun itse en ole siitä juuri kärsinyt. Omat kynsiongelmani ovat olleet lähinnä kynsien pureskelu, lohkeilu ja siitä johtuva epätasainen pituus.
Noissa geeleissa on ilmeisesti aika paljon eroja ja kai se tekniikkakin ratkaisee. Itselläni ei koskaan ilmaantunut geelaukset, vaikka kerros on todella ohut ja omat kynteni on todella joustavat. Paksuus on samaa luokkaa kun olisi lakannut niitä pari kerrosta. Kynsi on napakka, mutta joustaa ihan inauksen. Olen käynyt laitattamassa ammattilaisella geelikynnet muistaakseni kahdeksan kertaa, yhdet niistä + nämä omat geelaukseni ovat pysynyt ilmaantumatta. Veikkaan siis, että omalle kynnelle sopivan geelin löytyminen vaikuttaa pysyvyyteen todella paljon. Monet geelaukset olivat sellaisia mitkä varoenkin menivät viikossa pilalle, ja luulin että kynnelläni ei vaan geelit yksinkertaisesti pysy.. Veikkaan että minulla on aiemmin ollut liian "joustavaa" geeliä, sillä se on ollut sellaista mistä pystyy jopa repimään kynneltä pois. Nämä nykyiset on sellaiset millä voi tehdä mitä vaan ja ei ilmaannu, geelit ei lohkeile eikä mitään. En tiedä voisiko se vaikuttaa geelien pysyvyyteen, että kynsinauhani on aina luonnostaan tosi hyvässä kunnossa? Nyt käytössäni on siis mimax.fistä ostetut merkittömät halpisgeelit jotka ostin kun kaveri niitä suositteli, ja olen kyllä ollut todella tyytyväinen.
Geelauksen poistettuahan oma kynsihän on sitten ohut ja kuiva, joten geelausta on kyllä pidettävä koko ajan. Geelien poiston jälkeen kynsi on niin joustava lerpuke, että siihen on pakko laittaa koko ajan jotain vahviketta ja sekään ei oikein riitä. Itse en kuitenkaan pidä sitä ongelmana, koska itse tehtäessä se on edullista ja geelauksen voi tehdä juuri silloin kun itsellä on aikaa - mitä teen usein öisin