Kirjoittaja Aihe: Kynsien huolto/hoitoketju  (Luettu 353216 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Kynsien huolto/hoitoketju
« Vastaus #105 : 20.03.07 - klo:16:01 »
^Hyvä tietää, tuo fine on sitten varmaan minunkin valintani koska haluan nimenomaan mahdollisimman pieniglitteristä lakkaa. Vähän näyttö vääristää sävyjä niin en ollut varma että näenkö oikein kun minustakin se Gold glitter oli hieman kellertävämpi, siinäkin mielessä tuo Fine on varmaan parempi valinta.

Nuo Satin-lakat (esim. Satin silver) antavat sitten varmaan vastaavasti tasaisemman hohteen kuin glitterit ja fine glitterit, voisi sellaistakin kokeilla hillitympään koristeluun.

Tuo Aqua glitter on aika jänskän näköinen, mutta näköjään discontinued color, joten tilaa ihmeessä ennen kuin se loppuu. ;)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 20.03.07 - klo:16:10 »
^ Oo kiitos huomiosta, en huomannutkaan että on lopetettu tuo. Voi ei, siispä melkein pakko tilata uus satsi oli lakossa tai ei ;D

Mulla on hopeinen Satin-versio, se ei niinkään kiillä vaan hohtaa tasaisesti ja aika mattamaisesti, muut satinit varmaan samalla logiikalla. Ja siitäkin löytyy kuva kynsikuvia-ketjusta muuten: http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=188.msg203429#msg203429

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #107 : 21.03.07 - klo:10:02 »
Mulla on crystal glitter ja ainakin sen koostumus on tosi huono. Glitterit on sen verran suuria, että lakka on ja pysyy tosi paksuna, vaikka olenkin sitä yrittänyt ohentaa lakanohentajalla. Eli sillä ei tahdo saada siistiä jälkeä millään. :-\

Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 21.03.07 - klo:14:02 »
^ Jaahas, hyvä tietää. Varmaan tuo Aqua on sitten samanlaista :-\ (Säästynpähän siis lakon rikkomiselta :D)
Ilmeisesti tuo fine tosiaankin sitten viittaa siihen glitterin kokoon.

Cerise

• Vieras
« Vastaus #109 : 21.03.07 - klo:18:41 »
Ostin tänään Mavalan lakan, sävy 20 Cairo. Todella kaunis kullahtavan persikkainen sävy,
tykkään  :)

Poissa adrian79

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #110 : 22.03.07 - klo:08:38 »
Mikäköhän lakka voisi olla hyvä kun tekee ranskalaisia ja koristuksia niin sellaseksi ns. pohjaväriksi? Etsin sellaista suht "hillittyä" vaaleaa sävyä, mut mikä kuitenkin näkyisi siinä kynnessä...mieluiten Opin tai China Glazen lakoista  :)

hairflowerrr

• Vieras
« Vastaus #111 : 27.03.07 - klo:17:59 »
Heii, mulla ois tällainen ongelma, että mistähän johtuu, ettei mulla oikeastaan enää edes ole kynsinauhoja? Tai sitten ne ovat kamalan ohuet, en tiedä. Kumminkaan niitä ei edes näe. Myöskin joistain kynsistä tuo "valkoinen osa" kynnen juuressa on kokonaan vetäytynyt. :o Osaakohan joku auttaa?

Muuten mulla on varmaan jotkut keskipitkät kynnet. Haluaisin taas pitkät, hitsi, kun leikkasin syksyllä. No, kasvaahan nuo toki, mutta liian hitaasti. : D Mutta onneksi mulla kynnet aina innostuvat kasvamaan kesäisin (ja jo keväällä) kovasti, joten turvataanpa siihen.

Mutta olisi mukavaa jos joku osaisi kertoa syyn tuohon ongelmaani. : ) Ja ei kai se hidasta mitenkään kynsien kasvua? : o Muuten ovat hyvässä kunnossa ja "kovat", tai siis ei hauraat ainakaan.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 27.03.07 - klo:18:27 »
^ Ei mullakaan näy valkoista osaa kuin peukaloissa, mun tietääkseni on parempi asia jos sitä ei näy paljoa kuin jos sitä näkyy paljon. Ja olisit vaan tyytyväinen jos sulla ei kynsinauhat ole paksut, niitähän manikyyrissä aina poistellaan kauheilla pinseteillä ja leikkureilla sun muilla, kauheeta touhua ;D

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #113 : 27.03.07 - klo:22:29 »
^Joo samaa mieltä, olisit onnellinen! Mulla esimerkiksi on aivan päinvastainen ongelma: muutaman sormen kynsinauhat tykkäävät kasvaa jopa puoleen väliin sormenpäätä (tai siis sitä sormen päällä olevaa osaa kynnestä). Ei ole kovin kaunis näky, mokomat nahkakynnet  :( Tuntuu kauhean raa'alta runnoa kynsinauhoja takaisin paikoilleen, vaikka sitäkin olen joskus erityisen turhautuneena tehnyt. Aina ne kuitenkin kasvaa takaisin. Näin ei kuitenkaan ole joka kynnessä, vain etu- ja keskisormissa on villiintyneet kynsinauhat.

Poissa Jeyzie

• Tukkaguru
  • It's better to burn out than to fade away.
« Vastaus #114 : 27.03.07 - klo:22:44 »
Torstaina olis tarkoitus mennä huollattamaan nämä geelikynnet :)

Tampereella onnistuin murtamaan 2 kynttä siellä riehuessa ja yhden taitoin kömpelyyksissäni seuraavana päivänä krapulassa. Huoltoa siis kaipaavat! Mitä tästä opimme: Rakennekynnet ja alkoholi eivät sovi yhteen!! (;))
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!

hairflowerrr

• Vieras
« Vastaus #115 : 28.03.07 - klo:17:37 »
Ai, kiitos vastauksista. Huojentavaa kuulla et näissä ei olekaan mitään vikana. :D

Poissa Mariana

• Hiushörhö
« Vastaus #116 : 28.03.07 - klo:20:15 »
^ Ei mullakaan näy valkoista osaa kuin peukaloissa, mun tietääkseni on parempi asia jos sitä ei näy paljoa kuin jos sitä näkyy paljon.

Tutkailin tässä omia kynsiäni ja mulla näkyy toi joka kynnessä. Mitä toi valkoinen oikeastaan on ja mistä se kertoo, jos sitä näkyy/ ei näy?
1b F ii

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 28.03.07 - klo:20:50 »
^ Jossain oli tuosta juuri joku aika sitten juttua telkkarissa, en nyt millään muista missä ohjelmassa. Mutta muistaakseni se valkoinen osa liittyi just kynsinauhoihin jotenkin. Jos niitä repii kauheesti tai työntelee paljon taaksepäin kynsillä niin saattavat ärtyä siitä ja sitten tulee paljon valkoista näkyviin. En oo kyllä ihan varma tästä mutta kuitenkin..

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #118 : 17.04.07 - klo:19:43 »
Kysynpä vaikka täällä.

Pitäsköhän Piimaxia syödä enemmän kuin yksi purkillinen kun en huomannut mitään eroa? Hiuksista en mene sanomaan, mutta kynnet katkeilevat ja liuskostuvat entiseen malliin. Kannattaako jättää suosiolla ja siirtyä etsimään muuta ratkaisua ja oisko kellään sitä muuta vaihtoehtoa?
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #119 : 18.04.07 - klo:09:57 »
Minä syön Piimaxin lisäksi biotiinia, josta on oma ketjukin täällä jossain ja ainakin minulla tuo yhdistelmä on tuottanut tulosta. Tämän lisäksi pidän kynnet yleensä lakkaamattomana, vain erityisiin tilanteisiin lakkaan ne. Niin ja kynsiöljyä ja kynsinauhavoidetta pari kertaa päivässä.