^ Se sininen on tosi nopea poistamaan, haisee alkoholilta muistaakseni aika voimakkaasti ja kuivattaa tehokkaasti kynsinauhat. Ihan toimivaa tavaraa, jos tahtoo nopsaan lakat pois, ei oo ehkä niin ikävää käsitellä kuin asetonilliset poistoaineet. Olen yhden pullon tätä käyttänyt muutama vuosi sitten.
Vihreä taasen on öljyistä, kauan vanulapussa säilyvää tavaraa kun se ei haihdu niin nopeasti kuin asetonipohjaiset. Poistaa hyvin peruslakat, mutta esim. glittereiden kanssa tulee vaan itku. Todella paljon hellävaraisempi kuin esim. tuo sininen tai asetonipohjainen poistoaine, vaatii tosin mulla ainakin kynsiharjan ja saippuan kanssa pesun kun taas toisten poistoaineiden kanssa ei kynsiharja oo niin pakollinen. Toimii mulla parhaiten niin, että pitää hetken poistoaineella kasteltua vanulappua kynnen päällä ja "liu'uttaa" lakkaa pois. Mun kokemuksen mukaan punaisten lakkojen poistaminen tällä vihreällä on hieman miellyttävämpää, kun se ei tunnu levittävän lakkoja kynsinauhoille. Tää vihreä tuoksuu jännältä, ei läheskään niin voimakkaalta kuin muut kokeilemani. Poistaminen on ehkä myös pikkuisen hitaampaa kuin tavallisilla aineilla.
Käyttäisin tuota vihreää itse, jos olis Kicksiin käyntiä yhtään enemmän. Nykyään siellä tulee käytyä niin harvoin, etten yhden kynsilakanpoistoaineen takia ole viitsinyt.