Kirjoittaja Aihe: Kynsien huolto/hoitoketju  (Luettu 353830 kertaa)

Poissa Kukka

• Tukkaguru
Vs: Kynsien huolto/hoitoketju
« Vastaus #195 : 11.10.07 - klo:11:34 »
Onko kellään kokemuksia Depend-merkin kynsienhoitotuotteista? http://www.depend.se

Ostin öljyä, päällys-/aluslakkaa ja jotain vahvistavaa lakkaa. Toivottavasti eivät ole ihan huonoja.

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #196 : 11.10.07 - klo:12:25 »
^Ainakin tummia värilakkoja saa laittaa monen monta kerrosta, ennen kuin on hyvä. :/ Ei mulla vissiin muita ole ollutkaan..

Edit. Oho, ethän sä värilakoista kysellytkään..  ;D
Only death is real.

Valentine

• Vieras
« Vastaus #197 : 16.10.07 - klo:01:58 »
Aloin perjantaina syömään piimax C + biotiinia, jonka luvataan esim. estävän kynsienlohkeilua. Sen ne ovat todella tehneetkin. Kynteni ovat nyt jo muuttuneet koviksi, eikä yksikään kynsi ole lohjennut. Maksoivat n. 7 e Stockmannilla, voin todellakin suositella, jos joku toinenkin kärsii lohkeilevista kynsistä. En nyt siis tarkoita että kaikki muu kynsien laitto kannattaisi siltikään unohtaa , mutta nämä tapletit ainakin minun kohdallani auttavat tilannetta huomattavasti.  ;)

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 16.10.07 - klo:07:42 »
Minä olen syönyt Piimaxia viikon verran, mutta ei mitään huomattavaa muutosta. Tuskin mulla on ollutkaan puutosta mistään, mutta toivotaan että jotain tapahtuu  :) Lopetin kynsien pureskelun ja rupean hoitamaan kynsiäni, se varmasti toimii mulla paremmin.

Mulle pitää ilmeisesti vääntää rautalangasta; kynsienkovettajapullossa lukee että lisätään uusi kerros joka kolmas päivä. Lisätäänkö se siis puhdistamattamattoman kynnen päälle? Tuntuu jotenkin epähygieeniseltä, vaikka en tiedä miten tuo aine toimii.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 16.10.07 - klo:08:45 »
^ Jos on tosi huonossa kunnossa kynnet niin silloin voi käyttää noin kuurina eli lisäillä uusi kerros muutaman päivän välein. Tarkoitus siis on, että ensin lakkaat yhden kerroksen (voi myös käyttää värilakan päällä tai alla tietty) ja sitten vaan parin päivän päästä päälle uusi kerros eli ei poisteta vanhoja välissä. Ja riippuu sitten miten siistinä pysyy, jossain välissä poistetaan kaikki ja aloitetaan homma alusta.
Itse tosin käytän hoitolakkaa ihan aluslakkana vaan enkä lisäile päälle myöhemmin vaikka ohjeessa niin kehotetaankin, koska en koe tarvitsevani tehokuuria.

Poissa kesäheinä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #200 : 16.10.07 - klo:09:01 »
Itse olen myös käyttänyt aluslakkaa kuten Aquatarkin eli laittanut värilakan alle kerroksen enkä lisäillyt sitä muutaman päivän päästä. Jotenkin itsestä tuntuisi hassulta vetää muutaman päivän päästä tuohon päällilakan päälle vielä kerros.. Omalla kohdallani on riittänyt tämä käyttö eli kynnet ovat pysyneet lohkeilematta

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #201 : 16.10.07 - klo:18:06 »
Mä aattelin nyt sitten säästösyistä luopua näistä geelikynsistä, mulla on jo omat kynnet geelien alla kasvaneet pitkiksi, ja niiden päällä on vielä toistaiseksi tää geelikuorrutus. On sen verran ohut tuo kerros, että olen suunnitellut vaan kasvattaa pois ton geelikerroksen, jos ei lähde itsestään irtoilemaan. Toki viilaan kynnet viikottain oikeaan pituuteen ja lakkaan siten ettei kasvuraja geelin ja oman kynnen välillä näy niin selvään. Pääsin eroon kynsien pureskelusta ja kynsinauhojen repimisestä näiden geelausten avulla, ja yritän nyt kasvattaa luomukynnet jos se vaan onnistuu  ::) Kynnenvahvistajalakka on jo jemmassa valmiina ja jotain kynnenkasvattajapillereitä vois alkaa nappailemaan.

Mut millä ihmeellä saisin pysyttyä irti kynsien/lakkojen repimisestä ja kynsien pureskelusta..  ??? Kynnel-lakka ei auta tohon repimiseen vaikkapuremiseen kylläkin.. Kai mun on sit palattava myöhemmin uudestaan näihin geeleihin jos ei onnistu.. Oon nimittäin tottunu nyt siihen et kynnet on nätit, niitä pureskeltuja nysiä en enää ikinä huoli  :-X
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 17.10.07 - klo:17:18 »
Minäkin muistelen että pienempänä söin kynsiä ja ihon kynsien ympäriltä ja voi että oli kipeät sormet. Mutta se vaan jotenkin jäi, varmaan rupesin kasvattamaan kynsiä. Ajattele niin että saat kauniit kynnet ilman pureskelua, vaiva kyllä kannattaa  ;)
Voit sitten käyttää ihania lakkoja ja laitella meille kynsikuvia...
Hang up the chick habit

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #203 : 18.10.07 - klo:10:25 »
Aloin perjantaina syömään piimax C + biotiinia, jonka luvataan esim. estävän kynsienlohkeilua. Sen ne ovat todella tehneetkin. Kynteni ovat nyt jo muuttuneet koviksi, eikä yksikään kynsi ole lohjennut. Maksoivat n. 7 e Stockmannilla, voin todellakin suositella, jos joku toinenkin kärsii lohkeilevista kynsistä. En nyt siis tarkoita että kaikki muu kynsien laitto kannattaisi siltikään unohtaa , mutta nämä tapletit ainakin minun kohdallani auttavat tilannetta huomattavasti.  ;)

Ei ainakaan voi olla noiden tablettien vaikutusta tuo kynsien kovettuminen, sillä näkyvä kynsi on kuollutta eikä sitä voi hoitaa sisäisillä aineilla. Noiden tablettien vaikutus näkyy vasta tulossa olevassa, vielä ihon alla olevassa kynnssä. Eli pari kolme kuukautta saat noita syödä ennen kuin nyt piilossa oleva osa on ehtinyt kasvaa kynnen päähän ja siinä näkyy tablettien teho. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Valentine

• Vieras
« Vastaus #204 : 18.10.07 - klo:19:04 »
Heh, ehkä olen vainoharhainen ja pystyn uskottelemaan itselleni niin hyvin vaikutuksen, että alan uskoa siihen todella  ;D... Taidan odotella 3 kk ja kommentoida noiden taplettien hyötyä sitten uudestaan.

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #205 : 19.10.07 - klo:10:13 »
Aloin syömään E-Epa valmistetta, ihan muiden syiden vuoksi alkujaan. Huomasin sitten "IKÄVÄN" sivuvaikutuksen = kynteni vahvistuivat ajan myötä. Ja jos pidän pidemmän tauon niin jo kynnet alkaa liuskottumaan. Nykyään syön sitä kynsieni vuoksi  ;)  Minulle siitä on selkeästi ollut apua!

Valentine

• Vieras
« Vastaus #206 : 04.11.07 - klo:00:47 »
Tiedättekö hyviä paikkoja Tallinnassa, jossa saisi tehtyä manikyyrin tai geelauksen omiin kynsiin?

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #207 : 12.11.07 - klo:20:17 »
Oliskohan jollakin suositella hyvää niksia lohkeileville kynsille?
Kokeilin Maybellinen fragile nails-lakkaa aluslakkana ja päälle Lumenen peruslakkaa.
Kylläpä nuo kynnet kuitenkin todella helposti lohkeilevat, että ei hyvin alkanut kynsienhoito. ;)
I wake up, it's a bad dream,

Valentine

• Vieras
« Vastaus #208 : 12.11.07 - klo:21:44 »
Aika moni on täällä suositellut OPI:n  sensitive & peeling:iä. Itse en ole vielä päässyt testaamaan kun on vasta tilauksessa. Itse olen huomannut myös joka viikkoisen manikyyrin yhteydessä n. 20 min liotella sormia / kynsiä vedessä, jossa on rypsi tai oliiviöljyä,  lisään myös hieman käsirasvaa. Kosteuttaa tehokkaasti ja näin ehkäisee kynsien kuivumisen joka johtaa lohkeiluun :)
« Viimeksi muokattu: 12.11.07 - klo:21:52 kirjoittanut Valentine »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 12.11.07 - klo:21:49 »
^^ Ja kannattaa lukaista ketju ensin läpi. Täällä kysytään tuota noin joka toisella sivulla ja aina vastaus kysymykseen on tuo Sensitive & peeling.

edit. pliis, käyttäkää vähän oma-aloitteisuutta, ja katsokaa haulla! ;D Ihan taatusti olisi tuostakin tieto löytynyt useampaan kertaa, että mistä saa ja mikä on hinta..
« Viimeksi muokattu: 12.11.07 - klo:22:37 kirjoittanut Magia »