Mä aattelin nyt sitten säästösyistä luopua näistä geelikynsistä, mulla on jo omat kynnet geelien alla kasvaneet pitkiksi, ja niiden päällä on vielä toistaiseksi tää geelikuorrutus. On sen verran ohut tuo kerros, että olen suunnitellut vaan kasvattaa pois ton geelikerroksen, jos ei lähde itsestään irtoilemaan. Toki viilaan kynnet viikottain oikeaan pituuteen ja lakkaan siten ettei kasvuraja geelin ja oman kynnen välillä näy niin selvään. Pääsin eroon kynsien pureskelusta ja kynsinauhojen repimisestä näiden geelausten avulla, ja yritän nyt kasvattaa luomukynnet jos se vaan onnistuu

Kynnenvahvistajalakka on jo jemmassa valmiina ja jotain kynnenkasvattajapillereitä vois alkaa nappailemaan.
Mut millä ihmeellä saisin pysyttyä irti kynsien/lakkojen repimisestä ja kynsien pureskelusta.. 
Kynnel-lakka ei auta tohon repimiseen vaikkapuremiseen kylläkin.. Kai mun on sit palattava myöhemmin uudestaan näihin geeleihin jos ei onnistu.. Oon nimittäin tottunu nyt siihen et kynnet on nätit, niitä pureskeltuja nysiä en enää ikinä huoli