Kirjoittaja Aihe: Kynsien huolto/hoitoketju  (Luettu 353824 kertaa)

Poissa suhina

• HAIRahtanut
Vs: Kynsien huolto/hoitoketju
« Vastaus #240 : 28.11.07 - klo:15:04 »
^Toi on mun mahdottomasti halkeileville ja vertavuotaville kynsinauhoille aivan ehdoton. Tai siis paras tähän mennessä löytämäni, joka on järkevässä paketissa. Tuubit tuntuu epäkäytännöllisiltä. Kynsinauhojen kunto on kyllä parantunut huomattavasti tuon käytön aloittamisen jälkeen. Tuolla tulee rasvailtua kynsinauhat muutaman kerran päivässä. Mulla se imeytyy ainakin ihan hyvin.

Hyvä, hyvä! Ei siis aivan turha tuote, jatkaa harjoittelua.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 28.11.07 - klo:17:17 »
Tahtoisin kuulla käyttökokemuksia tuosta NailTekistä? Mitä noista olette käyttäneet, tuota "kakkosta" vai?
NailTek1 on For strong, healthy nails,
NailTek2 on  For soft, peeling nails.
NailTek 3 on For dry, brittle nails.
Hang up the chick habit

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #242 : 29.11.07 - klo:15:48 »
Tahtoisin kuulla käyttökokemuksia tuosta NailTekistä? Mitä noista olette käyttäneet, tuota "kakkosta" vai?
NailTek1 on For strong, healthy nails,
NailTek2 on  For soft, peeling nails.
NailTek 3 on For dry, brittle nails.

Onkohan nämä Nailtekit juureksille ihan vieraita lakkoja?

Minulla on ollut Nailtekiltä erilaisiakin lakkoja, mm. Extra, kuivatustipat, Nailtek2, Hydration therapy.   
Alkujaan tutustusin sarjaan rakennekynsien poiston yhteydessä. Eka kerralla ostin Nailtek2.sen ja Extran sekä jonkun joka on jo loppu. Tämä eka pulloni on yhä minulla ja mielestäni ihan toimivaa. No en ole sitä jaksanut niin ahkerasti laittamaan kuin suositellaan. Mutta tosiaan kynteni eivät liuskoidu normaaliin tapaansa ja kasvavat vahvaksi. Kärsivällisyyttä tosin vaaditaan.
Hydration therapyyn tutustusin samassa tilanteessa. Ei ollut minun lakkani. Parin kerroksen jälkeen lakka lähti kerroksina pois. Olen harmitellut että hävitin pullon, koska nyt luonnonkynsissäni tilanne saattaisi olla toinen. Tiedä häntä.

Yksi hyvä kynsinauhaöljy on muuten (Opin lisäksi)  Poshen anti-microbial cuticle oil. Suosittelen.

lily

• Vieras
« Vastaus #243 : 30.11.07 - klo:07:56 »
Kuten jo edellä kerroinkin, kynsien korjaamiseen käytän Kiss kynsiliimaa, jota saa Stockalta halvalla.
Täällä päin ei ole Stockmannia, mutta tuo kynsiliima kiinnostaisi. Mistähän muualta sitä saisi? Olisikohan Stockmann Beautyssa tai Sokoksella?  :-\

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #244 : 30.11.07 - klo:15:14 »
^Kissiä  löytää ainakin Sokokselta ja Anttilasta. Broadwayn (kuulunee Kissille??) tuotteita saa Seppälästä, sieltäkin kannattaa katsoa.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #245 : 30.11.07 - klo:16:15 »
Tuo Mavalan kynnenkovettaja on kyllä tujua, mutta katsotaan, auttaako. ;)
Hitsit, Trindin kynsiviila olikin ylitehokas ja tein sillä jo vähän liiankin "vahvaa" jälkeä. :D
I wake up, it's a bad dream,

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 30.11.07 - klo:22:21 »
Kissin (ja OPIn) kynsiliimaa saa myös Stockmann Beautysta. Kiss maksaa n. 4 euroa, OPI n. 6 euroa joten aikas edullisia molemmat.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #247 : 02.12.07 - klo:18:38 »
Mulla on vasemmassa kädessä paljon huonommat kynnet!
Kaiken lisäksi jotenkin saan Trindin kynsiviilalla kynnen "ohenemaan". Ilmeisesti on viilaustekniikassa jotain mätää. Pitää vaan laittaa reippaasti kynnenkovettajaa ja aluslakkaa, niin jospa vahvistuisi. :)

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 02.12.07 - klo:19:11 »
^Onko se lasiviila?Kannattaa unohtaa nuo taikaviilat ja hommata sellainen.
Hang up the chick habit

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #249 : 02.12.07 - klo:20:10 »
^Onko se lasiviila?Kannattaa unohtaa nuo taikaviilat ja hommata sellainen.

Ei, siinäpä se ongelma onkin. :/

Valentine

• Vieras
« Vastaus #250 : 06.12.07 - klo:12:07 »
Eilen katkesi pitkästä aikaa kynsi kun liusuin koulussa portaiden kaidetta alas  ;D. Leikkasin /viilasin sitten muutkin kynnet n. 4 mm pitkiksi ja näyttävät vieläkin pitkiltä, mutta paaaljon siistemmiltä ja ovat parempi kuntoiset ja nätemmän malliset. Lisäksi tuon yhden kynnen kasvatus samaan mittaan sujuu paljon nopeammin. Harkitsen jo pitäväni tämän mitan. ei näytä korppikotkalta ja pystyy soittamaan kitaraakin  ;D

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 07.12.07 - klo:22:19 »
^Saako kysyä kuinka pitkät kynnet sulla oli ennen kuin leikkasit? Ilmeisesti todella pitkät jos lyhensit 4-millisiksi... :P Mulla oli vuosi sitten 5mm ja silloin tuntui että ne olivat "lyhyet", jotenkin tuli sokeaksi sille pituudelle. Nyt tajuan että ne olivat aivan liian pitkät, ei tainnut poikaystäväkään tykätä niin pitkistä vaan ehkä piti mua korppikotkana muttei vain sanonut suoraan ;D Nyt mullakin on toi 4mm enkä halua siitä yhtään pitempiä, tää on aika maksimi niin että näyttää vielä oikeasti siistiltä eikä ihan överipitkiltä. Tosin kun lyhennän siihen 4 milliin niin viikon päästä se on 5mm ennen kuin taas lyhennän, mutta olkoon nyt näin. Vois yrittää hivuttautua jotain reilua 3 milliä kohti niin ehkä taas näyttäisi vähän siistimmiltä.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #252 : 09.12.07 - klo:11:35 »
Vielä kysäisen sen verran tuosta OPI Nail Sensitive & Peeling-tuotteesta, että paljonko se maksaa Stockmannilla noin suurin piirtein? Ajattelin tuottaa tädillä Helsingistä. :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 09.12.07 - klo:11:40 »
^ Varmaan 15-20e.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #254 : 09.12.07 - klo:17:02 »
^^Taisi olla 23,90
I bruise easily, so be gentle when you handle me