Apua noista head2toebeauty:n ja 8ty8beauty:n linkeistä. Klik klik klik ja ostoskorissa kymmenien eurojen edestä ihanan värisiä lakkoja, onneksi ei oo lompakkoa ja korttitietoja mukana nyt!

En ole oikein ikinä millään tavalla hoitanut tai lakkaillut kynsiäni, ne on jääny todella vähälle huomiolle, vaikka haluisinkin niiden olevan pitkät. Yleensä ne onkin, tuo kynnen valkoinen osa on parhaimmillaan 7mm, mutta lyhenee helposti kaikista 1-2mm kiitos kynsien liuskottumisen ja katkeilun. Suurimpana ongelmana tosiaan tuo kynsien liuskottuminen, jonka jälkeen ne lohkeavat/repeävät aina reunoista ja se pakottaa viilaamaan taas lyhyemmäksi. Nyt talvella myös napsahtaa turhan helposti ihan vaan poikki, jos osuu johonkin. Ja osuuhan ne, kun oon maailman kauhein koheltaja ja hakkaan itteeni vähän väliä mihin sattuu. Yleensä tietenkin sormet ja
kynnet edellä.
Värillisiä kynsilakkoja en myöskään osaa käyttää, korkeintaan jotain läpikuultavaa, jossa hieman jotain shimmeriä. Yleensä kynsissä itse väsätty ranskalainen tai sitten ihan vaan jokin läpinäkyvä tai vaalentava lakka. Lakat ei myöskään ole olleet laadultaan parhaasta päästä, vaan ne lohkeilevat helposti melkein heti seuraavana päivänä. Mutta nyt oon ilmeisesti hurahtanut myös värillisiin lakkoihin, pakko saada. En oo tiennytkään miten ihania sävyjä voi kynsille löytyä!
Ei kuitenkaan tunnu ihan mahdottomalta saada hoidolla näistä vahvemmat, sillä keski- ja varsinkin etusormi ovat ne ainoat jotka liuskottuvat ja sen vuoksi katkeavat helpommin. Ne eivät myöskään kasva yhtä nopeasti kuin muut. Jos saisi opeteltua sen käsirasvan ja öljyjen käytön.