Kirjoittaja Aihe: Kynsien huolto/hoitoketju  (Luettu 353196 kertaa)

Poissa Lucine

• Tukkaguru
Vs: Kynsien huolto/hoitoketju
« Vastaus #345 : 23.01.08 - klo:10:28 »
Mulle paras kynsilakanpoistoaine on S-Ryhmän kaupoista saatava X-tra. Olisko noin 1,30e/200ml ja on mulla toiminut ehdottomasti parhaiten.  :)

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #346 : 23.01.08 - klo:11:07 »
asetoonittoman ostin joskus akryylikynsien takia ja siis kyseessä oli anytimen poistoaine. ihan paska! jättää sormet ihan tahmaisiksi vaikka pesee saippualla kolmesti. ja lakkaa saa hangata pois ihan kunnolla.

mistähän se johtuu? onko kaikki asetonittomat samanlaisia?

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #347 : 23.01.08 - klo:11:58 »
Mulla ainakin lähtee Maybellinen asetonittomalla tosi helposti. Sitä poistoaineella kostutettua vanua täytyy vaan hetki pitää siinä kynnellä, jotta se ehtii vaikuttaa, ennen kuin sitten alkaa pyyhkimään lakkoja pois.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #348 : 24.01.08 - klo:00:39 »
asetoonittoman ostin joskus akryylikynsien takia ja siis kyseessä oli anytimen poistoaine. ihan paska! jättää sormet ihan tahmaisiksi vaikka pesee saippualla kolmesti. ja lakkaa saa hangata pois ihan kunnolla.

Ei kaikki ole tuollaisia, minulla on tällä hetkellä joku tosi halpis joka on paljon parempi. En muista nyt merkkiä, mutta pinkki korkki ja aine on violettia. Joku todella vanha Lumene oli myös tuommoinen huono, todella tahmea eikä meinannut lakat lähteä vaikka kuinka hinkkasi. Kaiken lisäksi oli todella hankala pestä käsistä pois  :-X
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #349 : 27.01.08 - klo:13:38 »
Minulla on käytössä Maybellinen Gentle Remover-kynsilakanpoistoaine. Tämä on siis aseniiniton versio. Hyvin lähtee lakka pois, ei ongelmia. Joskus erehdyin kokeilemaan kamalanhajuista asetonipitoista Hyvä ostos-lakkaa ja kirveli kynsinauhoissakin. Hyih.

Kuinka usein laitatte muuten kynsiinne OPI Sensitive & Peelingia? Laitatteko aina 2 kerrosta? Kauanko menee kuivumiseen? Mä olen laittanut pari kertaa viikossa, kun ensin laitoin ohjeen mukaan joka toinen päivä viikon ajan. Mielestäni kuivuu aika nopeasti, joten toisen kerroksen saa lisätä nopeasti. En tiedä, pitäisikö varulta antaa kuivua hiukan kauemmin.
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 27.01.08 - klo:18:41 »
Minä laitan aina 2 kerrosta kun lakkaan kynnet. En lisää myöhemmin, käytän tuota aluslakkana.
Hang up the chick habit

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #351 : 28.01.08 - klo:09:54 »
Jee, vihdoinkin se mun vaurioitunut peukalonkynsi alkaa näyttää ihmismäiseltä. Lopulta siitä lähti about puolet pois, mutta onneksi uusi kynsi on kasvanut nätisti ja ilman mitään ihmeellisyyksiä (paksuuntumista tms.). Puolikuu vain ei mene täydellisessä kaaressa toisesta laidastaan, mutta tuo on pientä. Enää sormi ei ole kipeäkään. Kohta voisi alkaa miettimään mahdollista lakkaustakin.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #352 : 28.01.08 - klo:17:59 »
VI**U. Mies ei voinut viimeksi kissanlaatikkoa siivotessaan laittaa kantta kiinni kunnolla ja kynsihän siinä katkesi kun se rämpsähti sormille. Ja auuuuuuuuu. Ja nyt mun kynnet taas näyttää idiootille. Just kun hieman ees pääsi kasvaan, niin että kehtasin lakata.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #353 : 28.01.08 - klo:23:00 »

Ei kaikki ole tuollaisia, minulla on tällä hetkellä joku tosi halpis joka on paljon parempi. En muista nyt merkkiä, mutta pinkki korkki ja aine on violettia. Joku todella vanha Lumene oli myös tuommoinen huono, todella tahmea eikä meinannut lakat lähteä vaikka kuinka hinkkasi. Kaiken lisäksi oli todella hankala pestä käsistä pois  :-X

Noista jää kynsiin hoitavia öljyjä. Monissa asetonittomissa on lisänä hoitavia öljyjä, jotta koostumus olisi entistä hellävaraisempi.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #354 : 29.01.08 - klo:11:11 »
^^ Vaikea uskoa. Tuon jälkeen tuntuu sille että olisi pikaliimaa käsissä mikä on vielä hiukan kosteaa. Ei yhtään siis liukasta kuten öljyt yleensä.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #355 : 31.01.08 - klo:11:02 »
Mä katsoin Cosmopolitanista juttua, jossa oli äänestetty jokin Maybellinen (kuvassa musta) kynsilakka parhaaksi kynsilakaksi. Siinä on lisättynä rautaa (lukee "+ IRON"). Onko joku kokeillut?
I wake up, it's a bad dream,

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #356 : 31.01.08 - klo:12:40 »
Mä pääsin aikanaan liuskottumisesta ja katkeilusta eroon Mavalan Nailactan-voiteella + poshen treatment-aluslakalla. Tapana oli, että viikonloppuisin ei lainkaan kynsilakkaa. Silloin rasvasin kynnet tuolla nailactanilla 2 kertaa päivässä, yöksi käsiin vielä dermosilin extraa ja puuvillahanskat. Kynnet ja kynsinauhat voivat kyllä loistavasti! Ja tuo poshen treatment-lakka toimi ainakin mulla paremmin kuin opin s&p.
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #357 : 31.01.08 - klo:13:06 »
Mulla oli pitkään käytössä Nailtekin Hydration Therapy ja kyllä se jonkin verran auttoi
Mistä tuota hommasit, löytyykö esim. jostain nettikaupasta sopivaan hintaan? Kovasti kiinnostaisi NailTek hydration II tai III.

tuo poshen treatment-lakka toimi ainakin mulla paremmin kuin opin s&p.
Onko ihan vaan tuon niminen?

Olen tässä nyt miettinyt uusia vaihtoehtoja "hoito"lakaksi liuskoittuville kynsille, OPIn S&P vei vain ojasta allikkoon. Pitäisi ola joku tarpeeksi kosteuttava/hoitava lakka eikä kovettava. Trindin Nail Repair on toiminut jotenkuten, mutta joku muu vaihtoehto kiinnostasi..

Onko kokemuksia Essien Millio/trillionails:tä tai  Nailtekistä? Tai vaikka matasta Nail Envystä, sitä on MUAssa kehuttu.
Ehdotuksia otetaan vastaan!
« Viimeksi muokattu: 31.01.08 - klo:13:45 kirjoittanut MAS »
1b F ii

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #358 : 31.01.08 - klo:16:04 »
Minä käytin Nail envyn S&P versiota ja tykkäsin. Ajattelin kuitenkin vaihtaa välillä kun puoli vuotta putkeen käytiin...en ole koukussa siihen...en...
Kokeilin LCN Diamond basea ja huh huh, miten huonoa. Heti katkesi 2 kynttä, liuskottuivat ihan hulluna. LCN tuotteisiin en ikinä näppiäni tunge.
Mulla on tuo Nailtek 2 nyt käytössä ja en kyllä voi haukkua. Pysyy hyvin vaikka ei ole värilakkaa ollut kolmeen päivään ja eipä nuo kynnet liuskotu. Aion tuon käyttää loppuun ja katsoa jatkanko.

MAS: Mulla on  Nail Tek Intensive Therapy II, For soft, peeling nails. 8ty8beautystä tilasin tuon.
« Viimeksi muokattu: 31.01.08 - klo:16:26 kirjoittanut Pelinainen »
Hang up the chick habit

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #359 : 31.01.08 - klo:16:17 »
Mulla on tuo Nailtek 2 nyt käytössä ja en kyllä voi haukkua.

Mikä versio? ja mistä ostit..?  Hydration-sarjaa en löytänyt kuin transdesignistä, postarit vaan olisivat taas olleet aivan liian suuret  :-\
1b F ii