Mä katsoin Cosmopolitanista juttua, jossa oli äänestetty jokin Maybellinen (kuvassa musta) kynsilakka parhaaksi kynsilakaksi. Siinä on lisättynä rautaa (lukee "+ IRON"). Onko joku kokeillut?
Mä ajattelin ton + IRON tarkoittavan jotain kestävyyttä. No, kuitenkin, ainakin se musta on ihan kakkaa, pysynyt päivääkään. Laitoin päälle Maybellinen päällyslakkaa, jolla yleensä pysyy halvimmatkin lakat useamman päivän.
Revenneiden kynsien liimailuun mulla on jotain nimetöntä kynsiliimaa, jossa on samanlainen kätsy sivellin kuin kynsilakoissa. Harmi vaan kun tuo ei pidä.. Kai se kovettuu liian kovaksi ja paikattu kohta sitten vaan katkeaa. :/ Kellään vinkkejä paremmasta liimasta? Tai muusta toimivasta kikasta. Jonkun kikka kakkosen, jossa käytettiin suodatinpussia (

) luin jostain, mutta en enää muista mikä se juttu oli..
Mun kynnet ei ole olleet varmaan ikinä ennen näin pitkät ja nyt pelkään koko ajan rikkovani ne. Hassu miten noita jaksaa hoitaa kun ne on pitkät ja kivat, mutta sitten kun ne on lyhyet ja rispautuneet ja nimenomaan tarvisivat hoitoa, niille ei jaksa tehdä mitään.