Kirjoittaja Aihe: Kynsien huolto/hoitoketju  (Luettu 353221 kertaa)

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
Vs: Kynsien huolto/hoitoketju
« Vastaus #360 : 31.01.08 - klo:19:00 »
^Mun Hydration Thereapy III on Beverly Beautesta hankittu, hinta näyttäisi olevan tällä hetkellä 9 puntaa:
http://uk.beverlybeaute.com/good.php?code=10
Paikan postikulut on aina kuusi puntaa tilauksen suurudesta riippumatta, ja tilailin samalla ison läjän OPIn pieniä käsirasvapulloja, Jessican ja Zoyan lakkoja yms. vaikeasti muualta hankittavaa.

MAS, jos käytät värillistä kynsilakkaa, niin tuota Hydration Therapy III:sta en ainakaan heti ekana suosittelisi. Päällä oleva kynsilakkakerros kuoriutuu nimittäin parin päivän jälkeen pois. Tosin jos et käytä värillistä lakkaa kovin usein, tai jos vaihdat lakkaa esim. kolmen päivän välein, niin sitten voisi olla ihan toimiva hankinta.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #361 : 31.01.08 - klo:20:02 »
Mulla on samanlaisia kokemuksia kuin Hellekalla. Hydration Therapy kuoriutui pois.
Beverlybeutesta olen myös tilaillut kynsituotteita.
Essiellä sain muuten kasvatettua ensimmäisenkerran itselleni pitkähköt kynnet. Siinä sarjassa kivaa kun käytät ensin yhden pullon, sitten siirryt seuraavaan vaiheeseen ja lopuksi kolmas aine.Toimivat minulla hyvin  ;D Ja kun maailmalta ostat niin saat halvemmalla.
Melkein kallistun Nailtek 2 ja Poshen 4in 1- hoitolakkoihin. Nämä ovat kuitenkin kovin yksilöllisiä juttuja, mikä sitten on kenellekin se paras lakka.
Kannattaa myös vältellä asetoonista kynsilakanpoistoainetta.

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #362 : 07.02.08 - klo:18:22 »
Mä katsoin Cosmopolitanista juttua, jossa oli äänestetty jokin Maybellinen (kuvassa musta) kynsilakka parhaaksi kynsilakaksi. Siinä on lisättynä rautaa (lukee "+ IRON"). Onko joku kokeillut?

Mä ajattelin ton + IRON tarkoittavan jotain kestävyyttä. No, kuitenkin, ainakin se musta on ihan kakkaa, pysynyt päivääkään. Laitoin päälle Maybellinen päällyslakkaa, jolla yleensä pysyy halvimmatkin lakat useamman päivän.

Revenneiden kynsien liimailuun mulla on jotain nimetöntä kynsiliimaa, jossa on samanlainen kätsy sivellin kuin kynsilakoissa. Harmi vaan kun tuo ei pidä.. Kai se kovettuu liian kovaksi ja paikattu kohta sitten vaan katkeaa. :/ Kellään vinkkejä paremmasta liimasta? Tai muusta toimivasta kikasta. Jonkun kikka kakkosen, jossa käytettiin suodatinpussia ( ;D) luin jostain, mutta en enää muista mikä se juttu oli..

Mun kynnet ei ole olleet varmaan ikinä ennen näin pitkät ja nyt pelkään koko ajan rikkovani ne. Hassu miten noita jaksaa hoitaa kun ne on pitkät ja kivat, mutta sitten kun ne on lyhyet ja rispautuneet ja nimenomaan tarvisivat hoitoa, niille ei jaksa tehdä mitään.
Only death is real.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #363 : 07.02.08 - klo:19:44 »
^No minä olen aina kuvitellut, että pelkkä liima ei riitä vaan tarvii olla sitä jauhettakin. Mulla on Orlyn Nail Rescue, jossa on liiman lisäksi purkillinen jauhetta. Liiman levityksen jälkeen kynsi dipataan jauhepurkkiin, ja sitten viilataan kynnen pinta tasaiseksi paketissa olevalla vempeleellä. Täältä forumilta löysin aikoinani vinkin, ja on kyllä pelastanut monta katkeamaan lähtenyttä kynttä.

Ainetta pitäisi saada nettiputiikkien lisäksi kaupoistakin, ainakin Helsingin Stockalla olen sitä nähnyt - tosin hinta oli aivan kamala. Jauhepurkki on kuitenkin riittoisaa, ja voisi ehkä toimia muidenkin liimojen kanssa, jos Orlyn oma loppuu/menee pilalle.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 07.02.08 - klo:20:02 »
^Onko tuo tosiaan sellaista joka pelastaa kynnen? Kun mulla kun on pitkät kynnet, niin ne helposti lähtee repeämään. Ois kiva löytyy kikka siihen, koska en halua liimata jos tuntuu että se sitten pysyy vain hetkisen kasassa. Ois kiva kun joku tuote "parantaisi" ratkeaman.
Hang up the chick habit

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #365 : 07.02.08 - klo:20:27 »
Jos ei välitä siitä, että kynnen pinnasta ei tule ihan supertasaista, niin tuolla saa pelastettua jopa puoliväliin asti revenneen kynnen - kokemusta on. Mulla on tosin siisti sisätyö, joten en tiedä kuinka hyvin kestää todella fyysisessä ammatissa. On ne silti mun viikkosiivouksien mattojen puistelut ja lattian luutuamiset kestäneet.

Pari kertaa olen tökännyt kynteni johonkin pahasti, ja se päällä oleva liimajauheviritys on irronnut. Mutta yleensä olen onnistunut varomaan kynttä niin kauan, että olen saanut uuden liima+jauhekerroksen siihen päälle. Eli välttämättä yhdellä näpertelyllä ei tuosta selviä. Miinuspuolena on myös se, että jauhetta tarttuu kynnen päälle aika leveästi. Vaikka levittää liimaa kynteen ihan pienelle alueelle, on puoli kynttä helposti jauheen peitossa. (Tässä taitaa olla kuitenkin kyse käyttäjän surkeasta tekniikasta.)   

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #366 : 07.02.08 - klo:20:42 »
Kokeillin kerran tuota liimajauhe juttua ja siihen jäi. Ihan hirvee kynsi syntyi. Eikä meinannut lähteä sotkut  pois ! Tässäkin asiassa olisi pitkä pinna ja harjoittelu voinut auttaa....

Joskus olen yrittänyt paikkauttaa revenneen kynnen geelauksella. Harmi vain, en siihen hätään saanut kunnon aikaa kynsistudiolta ja joku harjoittelija teki kauniin paikan. Mutta illalla se jo lähti pois. Eli geeliä olisi pitänyt olla koko kynnen mitalla. Se kynsi oli oikein "lihaan" asti revennyt sillai pahasti :'(

Ja nyt tähän lisään että en mitenkään väheksy aloittelevia kynsimuotoilijoita tai heidän tekemiä kynsiä. Jokainen on ne ekat joskus tehnyt ... jossain toisessa ketjussa juuri tänään ihan hiukan vaan morkkasin...

:'( Mä menin tiistaina repimään mun kynnet ! Stressi iski ja pahasti  :'( Paripäivää on sattunut sormenpäihin...

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #367 : 08.02.08 - klo:12:38 »
Mä taas olen sellainan näprääjä ja käytän kynsiä työkaluina ennen kuin ehdin ajatella edes. Nyt on peukun kynsi ihan nysä, repesi nahkaa myöten kun viiltelin sillä muovipakkauksia auki. Vähän sen jälkeen bongasin avon jonkun superhyperliimatuubin, tuleekohan siitä vaan itku jos tollasta menee kokeilemaan?  ;D Tota eilen revennyttä kynttä ei enää mikään pelasta, mutta jos joskus repeää kynsi vähän kauempaa ihosta, niin ei kai tuossa mitään voi menettää.

Only death is real.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #368 : 08.02.08 - klo:16:02 »
^Ei kannata mitään superliimaa laittaa. On kokemusta kun sellaista meni käsille ja oli hinkkaaminen pois. On kai se ihan tarkoitettu kynsille pelkästään ne kynsiliimat, ettei muuta laitettas.

Minäkin olen sellainen räveltäjä että huh huh. Tänään meni poikki etusormen kynsi ja nyt leikkaan kaikki lyhyeksi, olen niin kypsä!
Hang up the chick habit

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #369 : 08.02.08 - klo:19:04 »
^Jep, niin kai se on. Ja tuskin se pelkkä superliima pitää sen paremmin. Olen tässä huomannut päivän mittaan miten moneen mä kynsiä käytän tai nimenomaan tota peukalon kynttä, jota ei ole. Ihan kädetön olo. Nuppineulatkin pitää nyppiä ihan kahdella sormella, eikä vaain koukkaista kynnen reunalla. Ei ihme, ettei mun kynnet kestä. Koko peukku näyttää ihan oudolle, jollekin lapsen peukalolle.. Mulla on kriisi, kynsi katkesi, yyh.  :'(  ;D
Only death is real.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 10.02.08 - klo:15:52 »
Nyt pitäisi kiireesti löytää joku 'kynsistudio' Helsingin keskustasta. Tarvitsen manikyyrin (lakkauksen, ei rakennekynsiä). Osaako joku suositella jotain hyvää paikkaa?  Koskaan aikaisemmin en ole manikyyrissä käynyt, joten en tiedä onko paikalla niinkään väliä. Suosituksia otan kuitenkin vastaan. Jos tähän ei saa laittaa voi myös laittaa yksäriä! :)

Poissa Cherrybomb

• Haiven
  • *
« Vastaus #371 : 15.02.08 - klo:11:52 »
En tiedä minne tän ois laittanu, mutta ehkäpä tämä vois olla oikea paikka.
Siis oisin kyselly harrastaako kukaan enää kynsikoruja siis tyyliin että kynnessä on "lävistys". Mä oon aina jaksanu tuhertaa näiten kynsieni kanssa ja  joskus lukioaikoina,siis kuusi vuotta sitten tuli näitä pidettyä kynsissä.
Siis tyyliin tämä

http://www.trendyprincess.com/photogallery/fd98%20wedding%20band.jpg

Katselin vain jostakin lehdestä että yhdellä mallilla oli tälläinen kynnessään. Olin aivan että woot...

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #372 : 15.02.08 - klo:11:58 »
^Mulla oli noita silloin...joskus, aika monta vuotta sitten, ja nyt aloin taas haikailemaan  sellaisia. Jos en ihan väärin muista niin Seppälässä noita oli myynnissä vielä, vaikka missään muualla en niitä ole nähnyt enää pitkään pitkään aikaan. Ebaystakin kattelin noita jo.  :)

Poissa Cherrybomb

• Haiven
  • *
« Vastaus #373 : 15.02.08 - klo:12:31 »
^Jaaha, täytyykö alkaa kaivelemaan vanhaa kynsiporaa esille. :D
No, kaikki tulee välillä takasin. Muistan sillon vuosia vuosia sitten bonganneeni ton lävistysidean jostain Silja Linen tax free-kuvaston likööri tms mainoskuvasta ;D Muistan vieläkin piiiitkät valkoiset kynnet jossa oli renkuloita. Sillon iski se tyyli ;)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 15.02.08 - klo:23:17 »
^Mä näin just Citymarketissa noita, merkki taisi olla Elegant Touch.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii