Kirjoittaja Aihe: Kynsien huolto/hoitoketju  (Luettu 353837 kertaa)

Poissa sonj

• Hiushörhö
Vs: Kynsien huolto/hoitoketju
« Vastaus #420 : 03.03.08 - klo:19:08 »
^

Mitä tuollaisissa lasiviiloissa on sitten pinnan alla? Mun tuo viila, vaikka halpis onkin, on kyllä kokolasinen eikä mielestäni kovinkaan karhea.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 03.03.08 - klo:19:11 »
^Riippuu kai vähän, muovisia olen ainakin nähnyt. Kyllä niissä halvemmissa voi varmaan ihan hyviäkin olla mutta myös tosi huonoja. (Sama kuin vaikkapa kosmetiikassa muuten. :))
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #422 : 04.03.08 - klo:06:39 »
Mä ostin ekaksi lasiviilaksi vähän halvemman version ja siitä kului tosissaan se karhea pinta pois ja jäljelle jäi vain sileetä lasia. Myt käytössä on Trindin versio joka on pelittänyt hyvin. Se on ollut käytössä nyt varmaan pari vuotta, ja säilynyt hyvässä kunnossa kun on vaan muistanut huuhdella sen käytön jälkeen. Kyllä mä ainakin voin suositella tota Trindin viilaa :)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #423 : 04.03.08 - klo:07:52 »
OT. Mut tarviiko noihin Head2toen ja 8ty8beautyn tilauksiin luottokorttia?

Nimin. Mulla ei oo enää Visaa eikä Masteria..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 04.03.08 - klo:08:02 »
^Kyllä, kuten lähes kaikkiin ulkomaisiin nettikauppoihin. Sammon Electron toiminee tuollakin.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #425 : 04.03.08 - klo:09:11 »
^Thanks. Mull aon juurikin toi Sammon VisaElecktron. Täytyy kokeilla sitä sitten kun aion tilata tuolta...
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #426 : 04.03.08 - klo:12:38 »
Minulla on töissä joku nimetön lasiviila jonka ostin kosmetologilta. Maksoin jotain 8€. Hassua tässä on että toinen puoli on sileä ja toisella puolella on karhennus. Tämä on muovisessa kotelossa.

Kotona löytyy Nailtekin viila pinkissä kotelossaan. Tämä on näistä kahdesta ehdottomasti parempi ja kalliimpi...

Mä en oikeestaan ikinä tee viilalle mitään, pitäiskö välillä huuhdella  :o

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 04.03.08 - klo:14:41 »
^Kannattaa huuhdella, jäähän siihen sitä kynsipölyä.

8ty8 sivuilla on viilat "manicures" kohdassa ja H2T:lla siinä etusivulla.
Hang up the chick habit

Nyyti

• Vieras
« Vastaus #428 : 04.03.08 - klo:15:09 »
^ 8) Juu, en löytänyt, mä olen sokea. Tai siis löysin kyllä viilat molemmista, mutta en OPIa.
No, mutta ei sillä merkitystä ole. En mä nyt niitä tartte. Mielenkiinnosta vain kyselin.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #429 : 04.03.08 - klo:21:00 »
Kannattaa tosissaan huuhdella, viila kuluu kuulemma nopeammin jos sitä ei huuhtele.

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #430 : 04.03.08 - klo:21:04 »
Okei, kaverit !
Viivana viila pesulle ;D
Sen voisi kait myös desinfioida? Mut ei mua ole haitannut vaikken tee sille mitään...okei menen jo...

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 04.03.08 - klo:21:40 »
^Voi myös desinfioida. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #432 : 04.03.08 - klo:21:57 »
Palaan vielä tuohon INCI-aiheeseen, josta oli pari sivua sitten juttua.

Jos ehditte jo viskata Poshénne menemään, niin Essiet ois roskalistalla seuraavana. Essien värilakan (tässä tapauksessa Lifesaver Cruise-kokoelmasta) INCI kaikessa komeudessaan:

Butyl Acetate, Toluene, Nitrocellulose, Ethyl Acetate, Toluenesulfonamide/Formaldehyde Resin, Isopropyl Alcohol, Dibutyl Phtalate, Camphor, Stearalkonium Hectorite, Benzophenone-1 (lopussa pitkä may contain -lista pigmenttejä)

Verrokiksi uudempaa OPIa viime talven Hollywood-kokoelmasta (Who Are You Wearing?)

Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Nitrocellulose, Propyl Acetate, Tosylamide/Formaldehyde Resin, Isopropyl Alcohol, Trimethyl Pentanyl Diisobutyrate, Triphenyl Phosphate, Ethyl Tosylamide, Camphor, Stearalkonium Bentonite, Diacetone Alcohol, Stearalkonium Hectorite, Benzophenone-1, Citric Acid, Dimethicone, Mica, Silica (lopussa muutamia väriaineita)

Vaikka OPIn INCI on pidempi, taidan silti suosia jatkossakin niitä. Eipähän tule lutrattua niin paljon tolueenilla ja ftalaateilla kuin Essieiden kanssa.  ::)
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa sonj

• Hiushörhö
« Vastaus #433 : 04.03.08 - klo:22:30 »
Mä sain vahingossa Ebaysta Seche-viten, vaikka tilasin Poshe Super fast drying topcoatin.  Onko tämä siis INCI:ltään huonomp tai myrkyllisempii kuin Poshe? En kynsilakkainceistä kyllä ymmärrä yhtään mitään  :-\

INCI: butyl acetate, toluene, cellulose acetate, butyrate, isopropyl alcohol, trimethyl pentanyl diisobyrate, benzophenone-1
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 05.03.08 - klo:19:02 »
Sain hairstorelta tilaaja lahjaksi thuya kynsinauhanpoistajan ( ???) ja kosteuttavan hoitolakan. Mutta mikä hemputti on kynsinauhanpoistaja? Joku mikä polttaa ne nauhat irti vai? Vähänkö karmivaa.. Vai onkohan tämä vaan joku kynsinauhaöljy.
Näin sanotaan hairstoren sivuilla: Cuticle Remover -kynsinauhaöljy irrottaa ja pehmentää kynsinauhoja hellävaraisesti.
Sain myös appelsiinipuutikun. :)

muoks. Tää kynsinauhanpoistaja sisältää aqua, glycerin, triethanolamine, potassium hydroxide, ci 75470, ci 45100
« Viimeksi muokattu: 05.03.08 - klo:19:20 kirjoittanut Hemppa »