Kirjoittaja Aihe: Kynsien huolto/hoitoketju  (Luettu 353819 kertaa)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
Vs: Kynsien huolto/hoitoketju
« Vastaus #450 : 07.03.08 - klo:19:38 »
Hihhei, tarkistin oman Poshe-pulloni ja siinä ei siis ole palluroita, eikä myöskään incissä ftalaattia.
Tarkistin myös Poshen Treatment base coatin incin ja siinä pullossa on pallukat, ja myöskin incissä phthalate.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #451 : 14.03.08 - klo:20:06 »
Ihan pakko tulla vielä hehkuttamaan tuota OPIn Nail Envyä. Oon käytelly nyt molempia (tavallista ja sentitive&peeling versiota) päivittäin ja kynnet on kestäneet tän pari viikkoa lähes täysin lohkeilematta. Tänään lohkesi ihan vähän oikean keskisormen kulmasta, mutta muuten kaikki kunnossa.

Aivan uskomatonta ja mahtavaa!!  :o  ;D

Ehkä nyt jopa mä voin toteuttaa haaveeni pitkistä luomukynsistä. Voi kun sais vielä nää hennot hiukset kestämään pitkäksi kasvattamisen.. No ehkäpä Piimax C korjaa senkin  8)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #452 : 17.03.08 - klo:21:32 »
Kokeilin samantien Rimmelin brush on nailpolish removeria, joka on kynsilakanpoistoaine kynsilakkapullon ja siveltimen muodossa.
Neljästi piti OPIn Russian Navyn päälle levittää että pikkuhiljaa sai koko lakkauksen pois, onhan tuo tietty tummansinistä, mutta äipän vaaleanpunaiseen lakkaukseenkin meni pari kerrosta. Aika paljon saa siis laittaa.
Paperilla on parempi pyyhkiä lakat pois, pumpulista jää höytyvää joka kulkeutuu pulloon.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #453 : 17.03.08 - klo:21:46 »
Mä oon käyttänyt tota OPIn Nail Envy Sensitive&Peelingia parisen viikkoa ja valitettavasti en oikeen huomaa mitään eroa.  :-\
Suht pitkiksi kynnet on kyllä päässeet kasvamaan mutta silti ne liuskottuu, joistain kynsistä lähtee melko isokin "kerros" kynsi ei kuitenkaan mee poikki.
Sitten tänään, pitkästä aikaa, yksi kynsi tosiaan meni poikki, itseasiassa sama kynsi joka oli liuskottunut ja jonka olin viilannut tasaisemmaksi. Paikkasin sitten Orlyn Nail Rescuella, toivottavasti kestää koska en haluis leikata kaikkia kynsiä taas lyhyeksi kun just sain nää pitkäks.  :-\
Kyllä mä ton OPIn varmaan loppuun käyttelen mutta ellei se kohta ala vakuuttamaan mua  ;D niin seuraavaksi sitten ostan jotain muuta.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #454 : 18.03.08 - klo:08:29 »
Jostain syystä mulla toimii paremmin toi perus NailEnvy, verrattuna peeling&sensitiveen.

Viikonloppuna meni risteilyllä poikki oikean käden nimettömästä kynsi  :'( OMG!!!  :o  ;D

No ei vaiskaan. Eipä sille mitään voi, se oli jo valmiiks pikkuisen lohjennu ja sit huomasin et h*lvetti puolet kynnestä on irti. Repäisin loputkin ja nyt on ihan lyhyt kynsi  :-X
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Valentine

• Vieras
« Vastaus #455 : 18.03.08 - klo:12:34 »
Pitäis varmaan aian olla luonnollisen näköisiä liimattavia tekokynsiä mukana ja lakkaa jota sillä hetkellä muissakin kynsissä, niin ei ulkonäkö kärsisi niin paljoa, jos kynsi katkeaa. ;D

Itselläni nail envyn s&p on toiminut loistavasti ja kynnet pysyvät pitkinä niin pitkään kuin itse haluan... Samalla tuntuu että kynsien kasvu vauhtikin on nopeentunut, mutta se voi johtua biotiinista, jota syön säännnöllisen epäsäännöllisesti.
« Viimeksi muokattu: 18.03.08 - klo:12:36 kirjoittanut Valentine »

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #456 : 18.04.08 - klo:20:24 »
mun kynsinauhat on niin kauheessa kunnossa, että äkkiä tarttis tehrä jotain! olen kyllä yrittänyt jotain kynsinauhaöljyä levitellä säännöllisesti ja hieroa käsirasvan kunnolla kynsiin ja kynsinauhoihin, mut ei tunnu tehoovan...vinkkejä? onko jotain ihmetuotetta, jolla ne sais kuntoon hetkessä? :)

ja sit mua on vähän aikaa mietityttäny yks juttu, en oo kyl ihan varma onko tää oikee ketju..mut mitä tarkottaa kynsitudioilla tehtävä oman kynnen vahvistus?

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #457 : 18.04.08 - klo:21:51 »
^voisit kokeilla apteekista saatavaa BevitaR voidetta. Sitä kun tahkoo muutaman kerran päivässä kynsinauhoihin niin pitäisi parantua. Minä ja poikani ollaan tuolla saatu nauhat ja verestävät tikut kuntoon. Hinta on jotain 7-8€ muistaakseni. Voide on aika paksua, vaseliinipohjaista.

Oman kynnen vahvistus tarkoittaa että kynsiin ei laiteta "tippiä" jatketta vaan geeli/akryylimassa laitetaan omalle luonnonkynnelle.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #458 : 18.04.08 - klo:22:11 »
Minä olen saanut kynnet nyt todella hyvään kuntoon. Lohkeilu ja liuskoittuminen on loppunut kokonaan!  :o

Salaisuus on se että laitan nykyään Nail envyä tai NailTekiä myös kynnen alapuolelle noihin huonoimpiin kynsiin. Laitan yhden tai kaksi kerrosta ja poistan noin viikon välein ja uutta tilalle. Toimii!
Hang up the chick habit

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #459 : 02.05.08 - klo:11:27 »
Lupasin silloin aikoinaan tulla kertomaan, onko Nail Envystä ollut apua mun hauraille kynsille. Oon siis käyttänyt sitä monta kuukautta... Ja kynnet on vahvistuneet jonkin verran :) Lisäks oon syönyt biotiinia kasvua vauhdittaakseni ja käyttänyt välillä kynsiöljyä ja käsivoidetta. Ja syön nykyisin joka päivä maitorhakaa purkillisen, tuntuu että sekin on vaikuttanut asiaan. Tällä hetkellä mulla on kynsissä elämäni eka ranskis, siististi tehty sellainen  :D Kyllä kauniit kynnet on niiiin kivat! Osa kynsistä mulla on tosi lyhyitä edelleen, mutta lakkaan niihinkin aina yhtä leveän valkoisen osion kuin pidempiin kynsiin.
Millä tavalla tuon Nailtek eroaa Nail envystä? Tai siis millaista se Nailtek on?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 02.05.08 - klo:18:02 »
^Mulla NailTek 2 toimii paremmin kuin Nail envy S&P. En tiedä mitä eroa on, mutta toimivuudessa sen huomaa.
Hang up the chick habit

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #461 : 02.05.08 - klo:18:48 »
^ Samoin, eikä Nailtekin koostumus muutu samoin kuin s&p:n.

hintsane

• Vieras
« Vastaus #462 : 02.05.08 - klo:19:44 »
Mä olen kuluttanut sairaspäivää kasaamalla h2t-tilausta ja nyt oli sitten pakko lisätä tuo NailTek mukaan (yllytyshulluko?  ;D ) Mutta tuli kyllä ihan tarpeeseen, olen tähän asti käyttänyt Qtican Natural Nail Growth Stimulatoria, jota eräs kynsialan ammattilainen kerran suositteli liuskoittumiseen. Nyt on pullo melkein lopussa ja liuskoittuminen on kyllä vähentynyt, muttei loppunut. Toivottavasti NailTek on tehokkaampaa...

Valentine

• Vieras
« Vastaus #463 : 07.05.08 - klo:22:01 »
Tänään lähti kynnet, tai siis oikeastan leikkasin niitä n. 0.7 cm lyhyemmiksi. Kädet näyttää ihan lapsen käsiltä, mutta kaipasin kesäksi jotain uutta ja kyllästyin putsaamaan kynsien alusia joka viides sekuntti, niin eiköhän tämä ollut ihan kelpo ratkaisu taas, eihän siinä menen kun vajaa kuukausi niin on taas pitkät kynnet  :).

edit: korjasin oikeaksi, juu olisi ollut ihan kivaa mitata 0.7 mm kynsistä pois, viilallakin olisi varmaan lähtenyt enemmän kerralla :`D
« Viimeksi muokattu: 08.05.08 - klo:20:21 kirjoittanut Valentine »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #464 : 08.05.08 - klo:05:52 »
Tänään lähti kynnet, tai siis oikeastan leikkasin niitä n. 0.7 mm lyhyemmiksi.

Tän ois varmaan tarkoitus olla 0,7 cm?  ;D

Mulla kynsinauhoihin kyllä auttaa öljy ja paksut rasvaiset voiteet (ihan apteekista saatavaa paksua perusvoidetta olen käyttänyt), kunhan käyttää joka päivä. Öljynä olen käyttänyt viime aikoina ruusunsiemenöljyä, mutta kun tuo loppuu niin siirryn varmaan ihan avokado/oliiviöljyyn.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.