Kirjoittaja Aihe: Kynsien huolto/hoitoketju  (Luettu 353807 kertaa)

Poissa Missy

• Tukkaguru
Vs: Kynsien huolto/hoitoketju
« Vastaus #480 : 21.05.08 - klo:14:54 »
Mun silmään ei ainakaan osunut mitään kivoja, ei edes LCN:ltä. Tuntuu vaan oudolta tilata pari pikku arkkia jostain maailman ääristä asti... Mutta ei kai muu auta!  :)

Edit. Totta, tuskin se tilaus pariin arkkiin jäis koska eihän sellasta määrää edes kannata tilata.  ;D
« Viimeksi muokattu: 23.05.08 - klo:12:48 kirjoittanut Missy »
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #481 : 21.05.08 - klo:14:56 »
^ Ole vaan onnellinen, jos se jää niihin pariin pikku arkkiin. ;D Minusta kun tuntuu, että sieltä tahtoo mennä ostoskoriin aina vähän kaikkea muutakin kuin mitä oli suunnitellut.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #482 : 22.05.08 - klo:20:35 »
Pelinainen:
Mitä ainetta sä käytät kynsinauhoihin?
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #483 : 23.05.08 - klo:14:52 »
Mulla on Creativen kynsinauhaöljy ja laitan myös käsivoidetta käsiä rasvatessa. Kohta täytyy testata L`occitalen karitevoi kynsinauhoihin.
Hang up the chick habit

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #484 : 24.05.08 - klo:18:20 »
Mistäs voisi ostaa kynsipaikkoja ts. onko teillä jtn hyviä kokemuksia joistakin tietyistä? :) Mulla siis ongelmana on se, että vasemman peukalon kynsi on keskeltä lohjennut. Pitäisi siis leikata aivan älyttömän lyhyeksi tuo kynsi. Huh, mulla aina halkeaa kynnet tuosta tasan kekseltä eli siihen tulee sellainen syvä "viilto".
« Viimeksi muokattu: 25.05.08 - klo:18:50 kirjoittanut Ninja »

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #485 : 25.05.08 - klo:19:42 »
^ Orlyn nail rescue on pelastanut minun kynteni vastaavassa tilanteessa. Paketissa tulee liima ja korjauspuuteri. Kynnen päälle sivellään tuota liimaa ja upotetaan jauhoon. Ylimääräiset jauhot puhdistetaan pois ja viilataan paikka matalaksi. Päällä kannattaa käyttää värilakkaa sen ajan, että tuo paikkakohta kasvaa ulos.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #486 : 25.05.08 - klo:20:19 »
Ok. Taidankin tilata Head2toebeauty.comista 4 OPI:n lakkaa, Nail Tek IH 2:sen, Orly Nail Rescue Kitin ja Creativen kynsinauhaöljyn. Tosin onkohan se kynsinauhaöljy tuolla nimellä SolarOil? Mä en ainakaan löydä muuta.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #487 : 25.05.08 - klo:20:23 »
Sain äidiltäni Pariisin tuliaisena ehkä kummallisimman kynsituotteen ikinä: Mavalan kynsien kuorintanaamio. ;) Onko joku testaillut tuollaista tuotetta?
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 25.05.08 - klo:20:33 »
^Eipä oo tullut testatua, mutta kynsien/kynsinauhojen kuorintaa mulla on Opilta.  :)

Missy: Eikös NailFix ole siellä seudulla..niillä on nettisivut ja nettikauppakin, ihania strasseja oli ku viimeks katoin, mutta kotimaan hinnat. Pari purkkia vois kyllä ostaa jos pääsis paikanpäälle. Tahtoisin mustia kimaltelevia strasseja, joita en ole muualta löytänyt.
Beverly Beautesta saa hyviä Swarovski-strasseja. Maksaa enemmän kuin 8ty8:n strassit.

edit. Nyt mä tilasinkin jo ite niitä ihania herkkustrasseja viidessä eri sävyssä. Ai miten upeita uutuuksia niillä olikaan.  :-*
« Viimeksi muokattu: 25.05.08 - klo:21:24 kirjoittanut Shoppaholisti »

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 26.05.08 - klo:16:09 »
Ok. Taidankin tilata Head2toebeauty.comista 4 OPI:n lakkaa, Nail Tek IH 2:sen, Orly Nail Rescue Kitin ja Creativen kynsinauhaöljyn. Tosin onkohan se kynsinauhaöljy tuolla nimellä SolarOil? Mä en ainakaan löydä muuta.

SolarOil on se  :)
Hang up the chick habit

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #490 : 26.05.08 - klo:16:36 »
^ Orlyn nail rescue on pelastanut minun kynteni vastaavassa tilanteessa. Paketissa tulee liima ja korjauspuuteri. Kynnen päälle sivellään tuota liimaa ja upotetaan jauhoon. Ylimääräiset jauhot puhdistetaan pois ja viilataan paikka matalaksi. Päällä kannattaa käyttää värilakkaa sen ajan, että tuo paikkakohta kasvaa ulos.

^Kannattaa tehdä siisti kittaustyö kynteen ettei jää kauheita möykkyjä, minä taannoin paikkailin samaisella aineella kynsiäni ja odottelin ihan tosissaan paikkakohdan kasvamista pisteeseen että pystyin napsasemaan sen pois. Tosin yksi kynsi oli sen verta paljon ratkennut ettei tuokaan aine pitänyt kynttä kasassa ja jouduin katkaisemaan kynnen ihan nysäksi. Olin onnistunut liimaamaan kynnen alapuolelle paksun kerroksen ::)

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #491 : 26.05.08 - klo:18:38 »
^^Minullakin on hieman huonoja kokemuksia tuosta Orlyn nail rescue aineesta. Varmaan johtui suurimmaksi osaksi että en jaksanut hioa tarpeeksi. Mulle jäi sellainen hiekkapinta peukkukynteeni ja silloin päätin että ei enää koskaan uudelleen.

Kynsinauhojenkuorinta on eräs parhaita juttuja jonka olen keksinyt! Suosittelen kokeilemaan!

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #492 : 26.05.08 - klo:19:01 »
Kynsinauhojenkuorinta on eräs parhaita juttuja jonka olen keksinyt! Suosittelen kokeilemaan!

How do you do it..?

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #493 : 26.05.08 - klo:19:02 »
^^ Niin se pinta täytyy kyllä hioa todella huolellisesti ja parannella joka lakkauksen välissä. Eikä se kynsi silti tuon paikan ajan tietenkään täydellinen ole, mutta oli tuo minusta paljon parempi vaihtoehto kuin kynnen repeäminen puolesta välistä. Eikä sitä liimaa koko kynnelle tarvitse levittää vaan siihen lohkeaman kohdalle vaan. Sitten vaan hioo ne reunat mahdollisimman huomaamattomaksi.

Yksi vaihtoehtohan olisi ottaa repeämässä olevan kynnen päälle geelaus/akryylikynsi siksi ajaksi, kun repeämäkohta kasvaa pois. Mutta tulee tietty kallliimaksi kuin tuo nail rescue paketti.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #494 : 26.05.08 - klo:19:04 »
Olen huomannut parhaaksi kynsinauhavoiteeksi Everyday Minerals- mineraalimeikkifirman voiteen: http://www.everydayminerals.com -> skin& body-> Everywears.

Horsetail toimii ainakin minulla, käytän käsiin (ja kasvoihin) säännöllisesti!