Mulla on ruma kynsiongelma!
Mun kynnet oikeassa kädessä on kamalan kellastuneet. Kynnen päällä on kellertävänruskea kerros joka lähtee kuoriutumaan. Ja nämä on tosi rumat vaalean lakan kanssa.
Olen miettinyt johtuuko polttamisesta mutta se vain värjää keskarin ja etusormen, ei kaikkia! Vasemmassa kädessä kynnet on normaalit.
Hoitolakkana jatkuvasti kynsissä NailTek tai Nail envy. Tummia lakkoja en käytä koko ajan. En kuori kynsiä, pitäisikö, millä?
Osana vaikuttaa varmasti körssin veto, itse hankalen toisinaan sitruunan kuorijätteellä kellastumia pois

Minusta vaan tuntuu, että vaikka myyjät kuinka kehuvat ettei heidän lakkansa kellastuta, osa kyllä kellastuttaa ts värjää ainakin jossain määrin, ja kun jatkuvasti lakkaa, väriä vaan tarttuu.
Juurikin tänään mietin, oliskohan apua esim head2toebeautyssa myytävistä Orly Nail Whitener™ ja Orly Cutique™ -aineista? Jälkimmäisestä oli kehuja MUAssa mutta valkaisusta ei.
http://www.head2toebeauty.com/nail_treatments/ntr_orly.htm*No niin ja kun luin vähän tarkemmin niin toisesta aineestahan olikin jo kirjoitettu...
Minulla on muuten Yello-Outia eikä pysyvyys ole mainioin. Kuoriutuu kynneltä pois parissa päivässä. Trindin optinen lakka pysyy paljon paremmin, mutta tämäkin voi olla käyttäjäkohtaista!
Mä valkaisen kellastuneita kynsiäni menestyksekkäästi hammastahnalla
Toimii!
Kiitos vaan vinkistä

Kuinka kauan annat hammastahnan vaikuttaa, hankaatko jollain, pitääkö sen olla
valkaisevaa hammastahnaa?