Kirjoittaja Aihe: Kynsien huolto/hoitoketju  (Luettu 353806 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Kynsien huolto/hoitoketju
« Vastaus #540 : 09.06.08 - klo:19:26 »
^Ei välttämättä ole ihan iin tehokas, mutta yrittää voi aina. Kyllä sillä varmasti pientä muutosta saa aikaan ja voihan ne toisaalta lähteäkin jos ovat kerran kuoriutuneetkin pois. Säännöllinen käyttö vois ainakin auttaa kunhan ei liikaa höylää ettei kynnet mee pilalle.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #541 : 09.06.08 - klo:23:35 »
Olen nyt käytellyt varpaankynsissä NailTek Foundation III:sta ja kyllähän tuo näyttää todellakin tasoittavan kynnen pintaa. Yhdellä kerroksella eroa näkyi vähän mutta kahdella ero entiseen on jo huomattava  ;D. Koostumus on ohut eli kaksikin kerrosta kuivuu nopeasti. Nyt kiinnostaa varpaidenkin lakkaaminen jo ihan eri tavalla, kun tuloskin on hyvä ;).

Tulossa on nyt oma NailTek myös sormenkynsille (Intensive Therapy II). OPIn Nail Envy original on toiminut kivasti mutta täytyyhän tuokin testata!

EDIT: Ja nyt voin käyttää tummia lakkoja varpaissa (ennen korosti liikaa kynnen epätasaisuutta), jipii  ;D.
« Viimeksi muokattu: 10.06.08 - klo:22:24 kirjoittanut Nea »
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #542 : 11.06.08 - klo:21:01 »
Jes, Head2toebeautyn paketti tuli eilen ja tänään kokeilin. Viime lauantaina poistin kaikki Nail Envy S&P:t kynsistäni ja laitoin vain Maybellinen aluslakan, joka on tarkoitettu liuskoittuville kynsille. Siis lisäksi tietenkin laitoin lakkaa. Kynnet alkoivat voida paremmin, eivätkä kynsilevyt enää ole irtoilleet. Upeaa. :)

Eilen tulleessa paketissani oli kolme OPI-lakkaa, Orlyn Nail Rescue-setti, Orlyn kynsinauhaöljy ja Nail Tek Intensive Therapy II. Ensiksi kynsinauhaöljyä, joka oli todella hyvää! Tuoksui paremmalle kuin Mavalanin kynsinauhaöljy. Sitten laitoin Orlyn Nail Rescue-lakkaa ja kastoin peukalonkynnet setin puuterissa. Puuterin tasoittaminen oli vähän ongelmallista, mutta eiköhän sitä pian opi. Mulla siis ovat peukalonkynnet keskeltä haljenneet.

Nail Tek IH oli todella tehokkaanoloista. Lakka kuivui todella nopeasti. Sitten kerros OPI:n keltaista kynsilakkaa ja toisen saikin jo pian lisätä, kun kuivui niin tehokkaasti. Kohta vielä kerros Nail Tekia, niin siinäpä on illan kynsienhuolto. Toki pitää vielä rasvata kädet kunnolla ennen nukkumaanmenoa.

Toisin sanoen: en enää ikinä sorru halpislakkoihin (OPI ei edes ole pahanhintaista :)) - niin hyviä nämä tuotteet ovat!
Jospa vihdoin saan kynteni kesäkuosiin. ;)
I wake up, it's a bad dream,

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #543 : 19.06.08 - klo:13:12 »
Orlyn Nail Rescue-"massaa" olen laittanut peukalonkynsiin. Joku oli tuotetta kokeillut täälläkin, joten kysyisin, kuinka hyvin on tepsinyt? Kuinka usein olet ainetta lisännyt ja millaisin tuloksin? Mulla on siis kynsissä (..ja nyt myös tuossa sivussa) syvä halkeama.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #544 : 19.06.08 - klo:19:33 »
Mulla on tällä hetkellä Nail Rescue:ta yhdessä kynnessä, joka repesi siivotessa pari milliä kynnen valkoisen osan alapuolelta noin puoliväliin. Liima + jauhe on ollut kynnen päällä nyt noin pari viikkoa ja se repeämä on nyt kasvanut aika hyvin näkyviin ja varmaan viikon-parin päästä saa napsaista pois. Voisi sen varmaan jo nytkin leikata ja lyhentää samalla muutkin kynnet, mutta yritän säästellä kynsiäni sukujuhlia varten (turhamainen kana  ;D ).

En ole lisännyt ainetta, vaan se yksi kerta on riittänyt. Jos massa irtoaa kynnen päältä, niin kuin saattaa tapahtua, laitan liimaa ja jauhetta uudelleen. Yhdessä itsepäisessä kynnessä mulla lohkesi lakkaus ja sen alla oleva massa kolmena päivänä putkeen, kunnes neljännellä kerralla tokeni ja kasvattelin repeämän rauhassa pois.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #545 : 19.06.08 - klo:20:21 »
Kiitos vastauksesta Helleka!

Hitsit, mulla ei Maybellinen asetoniton kynsilakanpoistoaine saa OPI-lakkoja irtoamaan. Tänään jouduin ottamaan asetonipitoisella lakat irti, ei muuten lähtenyt ollenkaan.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #546 : 20.06.08 - klo:14:38 »
^Mulla kyllä lähtee Opit ihan normisti mutta kaikki glitter ja hileiset lakat on hankala poistaa vihreällä putelilla. Esim. Flying dragon ei meinaa lähteä ollenkaan ja joutuu välillä käyttämään kovempaa myrkkyä kynsille.

Mulla on taas ihan lyhyet, 4 kynttä teki itsemurhan. Leikkasin kaikki lyhyemmäksi ja silti osa vielä repesi  :'( itken  :'( Kamala kasvatus taas edessä.
Hang up the chick habit

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #547 : 20.06.08 - klo:17:33 »
^Voi ei! Ja vielä kesällä  :(. Onneks sun kynnet on kuitenkin kauniit lyhkäsenäkin ja pääsit varmaan samalla eroon niistä keltaisista jutuista  :)

Mä käytän jessican poistoainetta, joka sisältää asetonia. On kai tarpeeksi hellä  ???, koska kynnet pysyny hyvinä.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #548 : 20.06.08 - klo:19:01 »
Joo muuten ne keltaiset jutut lähti kuoriutumalla pois itsekseen?! Mitähän lie. Ei minun kynnet ole nätit koska sormet on paksut ja kynsipeti lyhyt!
Hang up the chick habit

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #549 : 20.06.08 - klo:19:03 »
^No hyvä.  :) Luulet vaan ku oot tottunu pitkiin  ;) Oot niin luova, että keksit niihinkin jonkun jujun.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #550 : 21.06.08 - klo:11:49 »
Tein eilen radikaalin ratkaisun juhannuksesta huolimatta ja leikkasin molemmat peukalon kynnet aivan lyhyiksi. Niissä oli siis keskellä syvät halkeamat, joita hoidin Orlyn Nail Rescue Kitillä. Sain sen avulla kasvatettua vähän halkeamaa pois - ennen ei olisi voinut edes lyhentää. Myös yhdessä toisessa kynnessä oli samanlainen halkeama, joten nyt mulla on kolme todella lyhyttä kynttä. No, ainakin saan kasvatuksen aloitettua kunnolla alusta.

Syytän näistä oudoista halkeamista ihan OPI Nail Envy Sensitive & Peeling-lakkaa, joka varmasti joidenkin kynsille sopii, mutta mulla irrotti kynsilevyt toisistaan ja aiheutti halkeamia. Nyt Nail Tekia käyttäessäni ovat kynsilevyt alkaneet normalisoitua ja kynsien liuskottuminen vähentynyt. Jee!

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #551 : 21.06.08 - klo:15:53 »
Ostin tälläisen kynsienhoitopakkauksen Jämsän mikä-lie Kartanosta. On kivan kokoinen, mahtuu pienempäänkin laukkuun ja niin söpö!
Sakset vaikutti ok:lta, viilan vaihdan tavalliseen tai pieneen lasiseen, muilla kamoilla en varmaan tee mitään, mutta näyttääpä prolta =) .

“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #552 : 21.06.08 - klo:18:07 »
^Ihana rasia! Voi että miten suloinen!

Ostin alkukeväästä Sally Hansenin jotain päällyslakkoja jotka lupasitvat kuivattaa lakan nopeaan ja pidentää kestoa. Jossain vaiheessa aloin ihmetellä miksi kynnet liuskoittuu koko ajan ja nyt syytä Hansenin lakkoja...melkein heti kun lopetin käytön niin liuskoittuminen loppui.
Hang out the chick habit

Poissa Ellamari

• Hiushörhö
« Vastaus #553 : 23.06.08 - klo:15:35 »
Olen tässä ihmetellyt jo pidempään,miksi ihmeessä kynnet liuskoittuvat aina keskisormista?Molemmissa käsissä keskisormen kynsi on heikoin ja aina liuskoittumassa.Nimettömät ja pikkurilli aina parhaassa kuosissa.Outoa,en koe mitenkään käyttäväni /kolhivani keskisormea enemmän kuin muita (kuulostaapas omiinkin korviini pervolta,hui!). ;D

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #554 : 23.06.08 - klo:15:49 »
Ehkä etusormi ja keskis on enemmän rasituksella, näin olen päätellyt. Mulla ainakin ne liuskoituu selvästi enemmän.
Hang up the chick habit