Kirjoittaja Aihe: Kynsien huolto/hoitoketju  (Luettu 353804 kertaa)

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
Vs: Kynsien huolto/hoitoketju
« Vastaus #765 : 11.01.09 - klo:21:05 »
Mulla ton OPIn frindge fillrin päällä ei kuivu mikään lakka, ei opit eikä muut.

Edit.

Miten ihmeessä olen voinut kirjoittaa ton noin väärin?
« Viimeksi muokattu: 13.01.09 - klo:22:28 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #766 : 13.01.09 - klo:11:43 »
^Mulla kuivuu erittäin hyvin, en tiedä sitten mikä sulla on siinä vialla. Aluslakan kantsii antaa aina kuivua.

Mitkä on semmosia aluslakkoja/kovettajia liuskoittuville kynsille jotka ei sisällä Formaldehydia? Tai onko oikeesti vaaraa noista saada syöpä tai menettää lisääntymiskyky?
« Viimeksi muokattu: 13.01.09 - klo:11:45 kirjoittanut Varla »
Hang up the chick habit

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #767 : 14.01.09 - klo:10:58 »
Livia: Tuo aluslakan puute saattaa tosiaan vaikuttaa. Sitä kannattaisi aina käyttää. Jos sulla on muuten vahvat kynnet niin jokin ihan tavallinenkin aluslakka varmaan sopisi kynttä suojaamaan värilakalta.
Kävisikö tähän tarkoitukseen jokin OPIn aluslakka? Kun mulla on lahjakortti Kicksiin enkä haluaisi alkaa yhtä aluslakkaa tilaamaan netistä. Tavallaanhan minun kynnet ei tarvitse sellaista tehohoitoa, vaan ainoastaan suojaamaan värilakalta.

Edit. Kiitos Superhottis, hankin tuon Kicksistä niin saa lahjakorttikin käyttöä :)
« Viimeksi muokattu: 14.01.09 - klo:18:27 kirjoittanut Livia »

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #768 : 14.01.09 - klo:15:59 »
^OPIn tavallinen aluslakka käy oikein hyvin (Natural Nail Base Coat).
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #769 : 14.01.09 - klo:23:08 »
Mulla olikin kotona LCN:n hoitolakka, joka onkin oikeastaan aluslakka kuiville halkeaville kynsille. :) Tätä laitoin nyt OPI:n alle, joten nyt pitäisis saada ennen kaikkea se OPI crystal file ja värilakkoja. Kicks myy viilaa hintaan 20 euroa. Kaipa sieltä ostan, kun tosiaan ei näytä Head2ToeBeauty.comissa olevan. Kynsilakanpoistoaineeksi valitsin sen vihreän Maybellinen pullon.
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #770 : 14.01.09 - klo:23:56 »
Mitä eroa on OPIn Acrylic Nail Base Coat ja Ridge Fillerillä? Onko jompikumpi hellävaraisempi, hoitavampi tms? Kumpi olisi parempi kun aion tällä erää hankkia käyttööni vain yhden perusaluslakan?

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #771 : 15.01.09 - klo:12:23 »
^ Siis eikös tuo Acrylic Nail Base Coat ole nimenomaan akryyleille? Jos sulla sellaiset on, niin sitten varmasti tämä on ihan ok perusvaihtoehto, vaikka en sinänsä akryylikynsistä tiedä paljoakaan. Ridge Filler taas on kynnen pintaa tasoittava lakka eli jos kynsi on epätasainen, rosoinen tms., niin tämä tasoittaa pintaa, jolloin lakkaus on helpompaa ja siistimpää. Ja tämä toimii hyvin luomukynsille. Ihan perusaluslakka luomukynsille taitaa OPIlta myös löytyä erikseen, Natural Nail Base Coat.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #772 : 15.01.09 - klo:21:17 »
Ahaa  ;D Eli akryylit tarkoittaa tekokynsiä? Kato emmää tiennykää  ::)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #773 : 16.01.09 - klo:00:37 »
^Akryylikynnet ja geelikynnet ovat molemmat rakennekynsiä, eli jos sulla on ihan luonnontilassa olevat kynnet niin muut vaihtoehdot ovat varmasti parempia kuin sellaiset alus-, hoito- yms lakat jotka on tarkoitettu rakennekynsille. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #774 : 16.01.09 - klo:01:26 »
Juu, en tosiaan tiennyt, että tuo acryl tarkoittaa rakennekynsiä... Opinpahan taas uutta  :D

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #775 : 25.01.09 - klo:00:22 »
Onko juureksillä suosikkeja ihan markettien hoitolakoissa? Jonkinlaisia hoito-/aluslakkoja pitää pian ostaa, kun entiset ikivanhat Maybellinet alkavat loppua, niistä olen kyllä ihan tykännyt, siis jostain vanhoista kynsien kasvua nopeuttavasta lakasta ja liuskoittumista estävästä lakasta. Muita ehdotuksia niiden tilalle? Minulla on varsinaiset ongelmakynnet, koska nämä ovat kuivat, pehmeät, liuskoittuvat ja katkeilevat. ::) Talvella varsinkin tosi huonossa kunnossa, ja koska rakastan pitkiä kynsiä, se on minulle vähän ongelma.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #776 : 25.01.09 - klo:13:17 »
^Itse käytin ennen nettishoppailun ihmeellistä maailmaa Niveaa, Maybellineä, Lumenea, Anytimea...ehkä Nivea ja Maybelline oli parhaat. Mutta ei nekään auttaneet kynsiä kasvamaan pitkiksi vaan OPI auttoi. En tiedä miten tulisin toimeen ilman OPIa, mielestäni jos haluaa panostaa kynsiin niin ei kannata ostaa markettituotteita.
Hang up the chick habit

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #777 : 27.01.09 - klo:15:45 »
Onko jollakulla kuvaa Orlyn Nail Rescue Kitilla korjatusta kynnestä? Mulla on peukalossa paikka ja voi että se on ruma: sellainen "möykky".  ;D
I wake up, it's a bad dream,

Valentine

• Vieras
« Vastaus #778 : 27.01.09 - klo:16:10 »
Lauantaina kynsi repesi lähes keskeltä kynttä, kun tarttui paitaan. Pidin sormessa sitten laastaria, kunnes eilen vihdoin pääsin ostamaan kynsiliimaa ja vihdoin liimaamaan kynnen. Jälleen kerran uskomattoman hyvin korjautui, ei edes huomaa, että kynsi on liimattu. Tänään aamulla olin sitten lääkärissä ja sain vihdoin antibiootti kuurin tulehtuneelle kynsivallille ja siis saan kynnen vihdoin kuntoon, jee jee. Nyt se on jo lähes normaalin näköinen, mutta vain lyhempi kuin muut.  Hii, kivaa päästä taas kasvattamaan pitkät kynnet takaisin kun olen saanut kärsiä näistä lyhyistä tyngistä nyt jo 4 kk  ::)...

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #779 : 03.02.09 - klo:13:31 »
Mulla on ollut nyt päälle viikon geelikynnet. Huomasin tänää, että oikean käden kynsistä on tipissä pystysuuntaisia viiltoja, kun kattoo kynsien takapuolta ??? Ihan ku ne ois halkeileet. Ulospäin ei näy siis mitään. Mitä tää oikein on ja mikä auttais tähän? Halkeeko mun kynnet nyt sit kokonaan? :-X
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree