^^ Minulla tuo Trindi toimii aivan loistavasti juurikin irroittamaan kynsien pinnalta kiinni jämähtäneet kynsinauhat.
Edit. Tekisi mieli kovasti kyllä kokeilla tuota Dependin vihreää, mutta en vaan voi uskoa sen olevan hellävaraisempaa kuin IsaDoran jos siinä kerran on alkoholia. Mutta pakko varmasti kokeilla ja ostaa pikkupullollinen sitä alkuun.
Vielä tuosta lakanpoistoaineen kulutustahdista. Käytän lakanpoistoainetta sormiin (varpaissa eri laatu, siinä tingin hieman) keskimäärin 4-5 kertaa viikossa (monesti kyllä useamminkin) ja IsaDoran 200ml pullo kestää minulla n. 2kk, joten en minäkään kyllä tajua Varlan käyttötahtia. On minulla kyllä lyhyemmät kynnetkin, mutta silti...wow!

Ja tavallisten vaaleampien lakkojen kanssa riittää puolikas vanulappu, voimakkaampien sävyjen kanssa menee yksi vanulappu ja oikein pahojen lakkojen kanssa joskus 1,5 lappua. Olen kyllä varsin säästäväinen noiden lappujen kanssa, mutta kyllä ne aina ovat varsin hyvin kuitenkin kosteutettuja.
Edit 2.Ja kyllä minäkin ehdottomasti aina pesen käteni lakanpoistoaineen jäljiltä, inhottaisi jättää kynsiin vaikuttamaan.