Minulla on kynnet nyt paremmassa kunnossa mitä ne on ehkä koskaan olleet

en ole kynsiä aiemmin juuri hoitanut, mutta kun olin vuoden ajan säännöllisesti siivoustyössä, piti käsiä ja kynsiä alkaa hoitaa, koska ne menivät aivan järkyttävään kuntoon! Kädet olivat aivan hirveän kuivat, joskus tirskui veri sormenpäistä ja kynnet saattoivat olla pitkästikin liuskoittuneet

lopetin säännölliset siivoustyöt aloitettuani opiskelun elokuun lopulla, ja nyt kynnet alkavat olla kunnossa!
Olen hoitanut kynsiäni ja käsiäni viime syksystä juuresten vinkkien perusteella, käsivoiteena käytän The Body Shopin Hamppu- ja mantelikäsivoiteita, kynsiä ja kynsinauhoja öljyän Creativen Solar oililla. Tarvittaessa poistan lakat Maybellinen vaaleanpunaisella poistoaineella (kokeilin ensin vihreää mutta en jotenkin pitänyt siitä) ja aluslakkana käytän Nail Tekin Intensive therapy II.
Minun osaltani ruokavaliollakin voi olla vaikutusta asiaan, sillä nykyään syön kaksi lämmintä ruokaa lähes joka päivä. Kun olen koulussa syön siellä lounaan ja teen iltapäivällä vielä kotona ruokaa. Siivoustyössä lounasaika meni joskus vähän niin ja näin, eivätkä eväätkään olleet aina kovin monipuoliset