Kirjoittaja Aihe: Kynsien huolto/hoitoketju  (Luettu 353831 kertaa)

Poissa Bimmer

• Hiushörhö
Vs: Kynsien huolto/hoitoketju
« Vastaus #90 : 16.03.07 - klo:10:56 »
Ostin viime viikolla Sally Hansenin Cuticle Nail + Oil -kynsienhoitoöljyn. Olen sitä nyt käyttänyt melkein päivittäin, ja kynteni eivät ole liuskoittuneet enää samaan malliin. Mulla on yleensä aika lyhyet kynnet, jotka eivät ehdi kasvamaan kun liuskoittuvat ja repeilevät poikki.  Nyt näyttää kerrankin hyvältä, ja ovat päässeet hiukan kasvamaankin...

Lakkaan kynnet tuolla aineella ja hieron hetken päästä aineen myös kynsinauhoille. Imeytyy suht nopeaan ja tuoksuukin ihan hyvältä. Olenpa iloinen tuon tuotteen toimvuudesta :)

Lisäystä vielä. Testasin juuri tuota, että en hierokaan öljyä kynsinauhoihin. Ei imeydykään kovin nopsaan, vaan juuri tuo hierominen tietysti edesauttaa imeytymistä. Ymmärtiköhän kukaan mitä tarkoitin..?
« Viimeksi muokattu: 16.03.07 - klo:11:11 kirjoittanut Bimmer »

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 16.03.07 - klo:15:46 »
Oletteko huomanneet eroja eri kynsiöljyjen välillä? Onko esim. Dermosilin ja Sally Hansenin kynsiöljyjen tehokkuudella eroa? Vai ajaisiko oliiviöljy saman asian?

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #92 : 16.03.07 - klo:15:54 »
^Mulla on ollut LCN:n kynsiöljyä, yritin etsiä tuotteen nimeä mutta ei osunut nyt tähän mukaan, on siis semmosessa sivellinpullossa niinku kynsilakatkin. Se oli kyllä selvästi ohuempaa kuin oliiviöljy eli helpommin ja nopeammin ujutettavissa sormiin. Sen koostumuksessa on varmaan paljon muutakin kuin öljyä juuri "leikkaamassa" ja ohentamassa sitä tuotetta nopeammin imeytymään.

Cerise

• Vieras
« Vastaus #93 : 18.03.07 - klo:01:18 »
Ostin tänään Mavalan French Manicure -setin, testailen huomenna ja tulen kertomaan
mitä tykkäsin.

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #94 : 18.03.07 - klo:10:31 »
Wohoo, mitä ihmeainetta OPIn Sensitive&Peeling on! Mun rapakunnossa olleet kynteni ovat palanneet noin kuukaudessa takaisin entiseen loistoonsa, vaikka olen käyttänyt ainetta paaaaaljon harvemmin kuin ohjeen mukaan pitäisi. :-*

Olen muuten (ehkä) keksinyt omien kynsieni liuskottumiseen myös syyn: se on se fairyn suihkutettava superpesuaine. Pesen sillä nimittäin aika usein keraamisen lieden (on paljon tehokkaampi kuin keraamisen lieden omat putsarit). Tähän päätelmään olen tullut siksi, että liskottuminen on vähäistä vasemmassa kädessä, mutta oikeassa kädessä se on todellinen riesa (pyyhin hellan oikealla kädellä ja oikealla myös huuhtelen rätin). Koskaan en ole hanskoja viitsinyt hellanpesua varten laittaa, mutta nyt pitää varmaankin aloittaa. :-\

Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Cerise

• Vieras
« Vastaus #95 : 19.03.07 - klo:22:23 »
Nyt testattu Mavalan manikyyrisetti. Valkoinen lakka levityy hyvin ja on ihanan kirkkaanvalkoinen.
Samoin se varsinainen lakka on aivan ihanan värinen, sävyn nimi Reno. Päällyslakkakin toimivaa tavaraa,
tykkää kyllä tästä setistä! Ainut vaan tuo valkoisen lakan kestävyys, saa olla kyllä seuraavana
päivänä korjailemassa kynnenkärkiä. Mutta lopputulos oli todella kaunis!  :)

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #96 : 19.03.07 - klo:22:39 »
Oon nyt pari viikkoa pitänyt kynsissäni ranskalaista manikyyriä -Mavalan lakoilla tehtyä. En tiedä mistä johtuu, mutta mulla on jokaikinen kynsi lohjennut. Äidilläni kävi samoin kun olin hänenkin kyntensä lakannut. En yleensä lakkaile kynsiäni kauheasti tai ainakaan pidä niitä lakattuina kovin pitkiä aikoja... Ehkä kynnet on myös talven jäljiltä heikommassa kunnossa tai jotain. En tiedä mutta tuntui kyllä uskomattomalta kun kynsi toisensa jälkeen lohkesi.

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #97 : 20.03.07 - klo:00:08 »
Tuo Mavalan valkoinen lakka on kyllä aivan järjettömän huonosti pysyvää! Muuten lakka pysyy siistinä  ihan kevyesti viikonkin (kyseessä OPI:n lakka), mutta tehdessäni ranskalaisen manikyyrin Mavalan valkoisella lakalla, alkaa lakka lohkeilla kynnen kärjistä seuraavana päivänä.  :o Edes halpis H&M:n valkoinen lakka ei ole ollut näin onnettoman huonoa. Täytyy etsiä jostain Mavalaa ja H&M:n lakkaa parempi valkoinen lakka, niin ei tarvitse olla joka toinen päivä kynsiään lakkaamassa.
Osaako joku suositella kärkilakaksi sopivaa valkoista lakkaa esim. OPI:lta?

Edit. Kiitoksia Alpine Snow -vinkistä.Täytyykin tilata sitä seuraavan kynsilakkatilauksen yhteydessä. Jospa vihdoin saisin kestävän ja kauniin ranskiksen kynsiini.
« Viimeksi muokattu: 21.03.07 - klo:13:17 kirjoittanut Nadine »
1bMii

Poissa adrian79

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #98 : 20.03.07 - klo:10:42 »
Opilla on ainakin sellainen valkoinen lakka kuin "Alpine Snow". Näyttäisi tosi valkoiselta, en ole vielä vaan päässyt testaamaan... :)

Kerron sitten lisää kun pääsen kokeilemaan sitä...

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 20.03.07 - klo:10:57 »
^ Mulla on Alpine Snowta ja tosiaan on ihan kunnon vitivalkoinen creme. Kynsikuvaketjussa oon käyttänyt sitä mun viimeisimmässä ranskiskuvassa, siinä jossa on kultaiset viivat kärjen ja normaaliosan välissä.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 20.03.07 - klo:12:13 »
Osaisitteko neuvoa minulle hyvän lakan, joka kosteuttaisi minun lohkeilevia ja liuskoittuvia kynsiä?

Myös minä syön noita PiimaC- tabletteja, jotka erityisesti iholle ja kynsille. Ainakin Sokkarilta saa. Olen syönyt niitä monta vuotta, eron todellakin huomaa.
Työni takia joudun rasvaamaan käsiä joka päivä ja kynnet ovat rasituksella. Joudun melkein joka päivä lakkaamaan.
Jos en pitäisi hanskoja töissä ja kotihommissa, kynsiä tuskin olsi ollenkaan.
Hang up the chick habit

Poissa adrian79

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #101 : 20.03.07 - klo:13:00 »
^ Mulla on Alpine Snowta ja tosiaan on ihan kunnon vitivalkoinen creme. Kynsikuvaketjussa oon käyttänyt sitä mun viimeisimmässä ranskiskuvassa, siinä jossa on kultaiset viivat kärjen ja normaaliosan välissä.

Millainen tuote tuo "kultakoriste" -lakka on? Onko se siis ihan kynsilakka missä on hilettä vai ihan koristeluun tarkoitettu oma tuote? Kenen valmistajan se on ja muistatko yhtään mitä maksoi? Se näytti todella kivalta kynsissäsi!  :)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 20.03.07 - klo:14:59 »
Millainen tuote tuo "kultakoriste" -lakka on? Onko se siis ihan kynsilakka missä on hilettä vai ihan koristeluun tarkoitettu oma tuote? Kenen valmistajan se on ja muistatko yhtään mitä maksoi? Se näytti todella kivalta kynsissäsi!  :)

Kiitos :) Se on Art Clubin nail art -lakkaa, 8ty8beatystä tilasin ja maksoi 1.50$, tässä linkki:
http://www.8ty8beauty.com/nail%20art/art%20club.htm

En sitten tiedä mistä tavallisista kaupoista näitä saa ostaa ja paljonko maksais. Tuollahan ne on lähes naurettavan halpoja :D

Mulla on myös mustana ja hopeisena ilman glittereitä. Näissä koristelulakoissa on ihan ohuen ohut pitkä sivellin, jolla on helppo taiteilla (ainakin jos omaa tosi vakaan käden :P) erilaisia koristeluita kynnen pinnalle. Koostumus on aika samanlaista kuin tavallinen kynsilakka mutta todella peittävää yhdellä vedolla.

Edit. Nyt tuli kauhea himo taas tilata kun noissa koristelulakoissa on niin ihanan keväisiä värejä ::)
« Viimeksi muokattu: 20.03.07 - klo:15:02 kirjoittanut Aquatar »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #103 : 20.03.07 - klo:15:29 »
^Onko tuo sinun kultakoristelulakkasi Gold glitter vai Fine gold glitter? Noista kahdesta ei oikein ota kuvan perusteella selvää että mitä eroa niillä on niin siksi kyselen, tuo mikä sinulla oli kuvissa on ainakin kivan näköinen. Viittaakohan tuo fine lakan peittävyyteen vai siveltimen paksuuteen vai mihin? Noissa kaikissahan on joka tapauksessa jo hyvin ohuet siveltimet niin olisikohan ennemmin sitten värin paksuuteen viittaus?

Kultaisen koristelulakan lisäksi kiinnostaisi hopeinen samanlainen. :) On jo pitkään kiinnostanut tilata muutama koristelupurkki 8ty8:sta että saisi manikyyriin vielä jotain kivaa lisäsäväystä niin joskos tässä jossain vaiheessa sitten tilaisi pari purkkia, se nyt ei kovin iso investointi onneksi ole joten ehkä näin ostolakkolaisenakin voisi siihen sentään saada luvan sortua...
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 20.03.07 - klo:15:49 »
^ Mulla on Fine. En usko että se viittaa siveltimeen koska tähän asti kaikissa kolmessa on ollu ihan samanpaksuinen sivellin, eli uskoisin että tarkoittaa sitä glitterin kokoa. Tossa mullahan ne on ihan minimaalisia ja niitä on runsaasti, voisin kuvitella että toisessa versiossa ne glitterit on isompihippusempia tai on muuten vaan peittävämpää. Kuvassa se Gold glitter näyttää enemmän kellertävältä. Itse päädyin fine-versioon kun näytti jotenkin kauniimmalta sävy kuvassa.

Mua on kiinnostanu jo pitkään tuo aqua glitter, saa nyt nähdä lähteekö se joku kerta tilaukseen vielä :) Koitan kyllä sinnitellä ilman vielä kun lakossa minäkin ja juuri tuli eilen sieltä tilaus jota jo kuukauden päivät ehdin odotella ::)