Vaikuttaako melkein päivittäinen käsihuuhteen käyttö kynsiin? Joudun siis töissä käyttämään käsihuuhdetta, keskimäärin varmaan jotain 50 kertaa päivän aikana.. Kädet ja kynnet tuntuu todella kuivilta, mutta iltaisin kun pistää pepanthenin punaraitaa niin aamulla kädet on taas normaalit. Mietin vaan kun olen joutunut pitämään kynsiä tosi lyhyinä ( eli siis leikannut niin lyhyeksi kuin pystyy ) ja nyt kun oli vähän lomaa tuossa ja kynnet olisi saaneet kasvaa, niin valkonen osa oli ehkä jotain pari milliä niin lähti halkeamaan tosi pelottavasti kynteenpäin, niin että oli pakko leikata ihan miniminiksi taas

Ei ole ennen käynyt niin että noin lyhyt kynsi lähtee halkeamaan yhtäkkiä..
Läpinäkyvää lakkaa olen välillä yrittänyt laittaa edes vähän suojaamaan ( no nyt ei ole ollut pariin viikkoon, tänään ajattelin kyllä laittaa

) mutta auttaako se mitään? Kuinka mun kannattaisi nyt hoitaa näitä, kynsiä en nyt kovin pitkiksi voi kasvattaa kun haittaa heti työtä, mutta ei niiden kyllä ihan rajallakaan tarttisi olla

Töissä rasvaan käsiä kyllä usein kun ehtii, ja yritän aina silloin myös vähän kynsiäkin rasvata jos auttaisi. Käytössä mulla on kyllä ihan perus the body shopin vanilja rasva ettei kyllä kynsille tarkoitettu..