Kirjoittaja Aihe: Kynsien huolto/hoitoketju  (Luettu 353199 kertaa)

Poissa Missy

• Tukkaguru
Vs: Kynsien huolto/hoitoketju
« Vastaus #945 : 23.11.10 - klo:21:33 »
Osaisiko joku suositella hyvää LCN-kynsifiksauspaikkaa Helsingissä, mielellään mahd. lähellä keskustaa? Kohtuullinen hintakin kuulostaisi kivalle.  ;)

Mites muun merkkiset geelit, onko ne mistään kotoisin? Mulla ei ole kokemusta kuin LCN:stä enkä ihan randomilla uskaltaisi lähteä muita kokeilemaankaan.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #946 : 24.11.10 - klo:22:31 »
^Itselläni ei ole koskaan ollut rakennekynsiä, joten omaa kokemusta ei ole, mutta Kampissa (Graniittitalossa siinä Antinkadulla) on Riimin Beauty, joka on Riiminin oma hoitola. Riimin on LCN:n maahantuoja, joten luulisi tuolla olevan työn laatu hyvä.

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #947 : 26.11.10 - klo:16:25 »
Onko kenelläkään kokemusta Dependin hoitavista kynsituotteista? Aluslakoista ja öljyistä (niistä  mitkä ovat samassa hyllyssä värilakkojen kanssa).

Mä olen vähän pihalla niistä mitä ne tekee ja mihin tarkotukseen ne on. Niitä on sielä kuitenkin useampi eri puteli ja kiinnostais kokeilla, kun näin yleensä on niin positiivinen kuva Dependin tuotteista.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #948 : 26.11.10 - klo:17:56 »
Ostin vähän aikaa sitten Kicksistä tuota Dependin Myrrh -öljyä, ja ihan ok tuote tuo kai on... Näille mun töpökynsille se ei vain mahda mitään, murtuvat, katkeilevat ja liuskoittuvat ihan samaan tahtiin kuin ennenkin  :-\

Ihanan tuoksuinen tuote kyllä, sitruunasta tykkääville  :ts
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa kiskis

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #949 : 27.12.10 - klo:20:54 »
Opin lakkojen / Original Nail Envyn käyttäjille kysymys:

Onko kukaan huomannut että Opin lakat/envy olisi ollut pahaksi kynsinauhoille?
Mulla on ikäni ollut tosi hyvät kynsinauhat. Aina kauniit ja hyväkuntoiset ilman mitään hoitamista. Mutta voi itku, nyt muutaman viikon aikana kynsinauhat on alkaneet vetäytyä/kadonneet kokonaan, punoittaa ja aristaa. Aikani ihmettelin asiaa ja tajusin sitten että tää alkoi samoihin aikoihin kun aloin käyttää Opin lakkoja. Envyä en ehtinyt laittaa kuin ihan muutamana päivänä, kun se tuntui vaan kuivattavan mun kynsiä lisää. Voisiko näissä olla joku aine joka ois ärsyynnyttänyt mun sormet, kiinnitin huomiota jotenkin ärtsyyn hajuun mitä näissä lakoissa oli verrattuna aiemmin käyttämääni Mavalaan jne...?

Jos joku Espoolainen haluaa halvalla ihan pari kertaa käytetyn Original Nail Envyn, voi laittaa vaikka viestiä.  :'(

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #950 : 28.12.10 - klo:11:57 »
^Monesti esim juurikin hoitolakoissa varoitellaankin, ettei ainetta saa päästä kynsinauhoille. Oletko levittänyt tota kynsinauhoillekin vai laittanut esim ensin öljyn ja sen imeydyttyä sivellyt lakkaa varovasti osumatta kynsinauhoihin? Oletko käyttänyt kynsinauhavoiteita ja tai -öljyjä kuinka usein?

Poissa kiskis

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #951 : 28.12.10 - klo:12:42 »
Käytän kookosöljyä kynsiin aina kun poistan lakat. En ole sen lisäksi suojanut kyllä kynsiä muuten, oon varmaan 10 vuotta käyttänyt erilaisia kynnenkovettajia joissa kehoitetaan suojaamaan mutta mitään hallaa ei ole ennen tullut, vaikka oon ihan huoletta lakkaillut ilman mitään suojavoiteita tms  :-\
Tuon envyn levitin aina kyllä huolella niin ettei menisi kynsinauhoihin asti, siksi tuli mieleen, että olisko noissa itse lakoissa jotain, kun tuota Opin lakkaa käytin jokin aika sitten päivittäin.
Omaa tyhmyyttä tää varmaankin vaan on, en kyllä tiedä uskallanko enää testailla noita.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #952 : 28.12.10 - klo:13:48 »
^Tuskin se mitään tyhmyyttä on. Voihan Opi olla tujumpaa tavaraa. Kynsiä ja kynsinauhoja kannattaa kuitenkin aina hoitaa. Mä laitan yöksi aina kynsiöljyä, mutta talvella se ei tunnu riittävän. Yritän jaksaa levitellä päivisinkin käsivoidetta ja öljyä muutaman kerran. Kynsinauhat vois olla mullakin paremmassa kunnossa kyllä.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #953 : 28.12.10 - klo:15:34 »
Kuinka voidemaista kynsilakan poistoainetta käytetään?  :D Yritin poistaa kynsilakkoja samalla tavalla kuin nestemäiselläkin poistoaineella, eli vanulapulle vähän ja sillä pyyhin varovasti. Ei mitään vaikutusta. Onko tuo yksinkertaisesti huonoa eikä toimi, vai pitääkö tuon antaa vaikuttaa kynnellä vai kuinka sitä käytetään. ?  ::)

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #954 : 28.12.10 - klo:16:17 »
^Voidemaista? Mistä sellasta saa? Täytyy myöntää etten oo ikinä kuullutkaan.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #955 : 28.12.10 - klo:16:42 »
^ Sain joulupukilta lahjaksi kynsisetin, missä oli tarvikkeet ranskalaiseen manikyyriin ja siinä oli tätä voidemaista poistoainetta. Vai onko tämä kynsilakan poistoainetta? Mitäköhän tämä aine on?  :D  Putelissa lukee cuticle remover cream.
Aine on vaaleanpunertavaa ja tuoksuu hieman eukalyptukselle/mintulle tms. mutta muuten on hyvin hajutonta.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #956 : 28.12.10 - klo:16:45 »
^Jaa. Tuo on kynsinauhavoidetta, jonka on tarkoitus irrottaa kynsinauhaa kynnestä esim jos se on kasvanut pitkälle. Siten se tulee helpommin leikattavaksi.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #957 : 28.12.10 - klo:16:50 »
^ Aijaa, no ei ihmekkään kun ei lähtenyt lakat liikkeelle tuolla!  :D Mikäs tarkoitus on sitten sellaisella, cuticle massage creamilla?   :)

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #958 : 28.12.10 - klo:21:25 »
^Eli ensin hierotaan tuo cuticle remover kynsinauhoille ja annetaan hetken vaikuttaa. Itse työntelen sitten kynsinauhat ja hieron mahdollisesti kynsinauhoilla jäljellä olevan removerin uudelleen vaikuttamaan. Sen jälkeen pesen kädet ja levitän kynsinauhavoiteen eli sun tapauksessa se on tuo cuticle massage cream.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #959 : 08.01.11 - klo:09:34 »
Olin tänään tosi ilahtunut, kun läysin vihdoinkin paikan mistä voi ostaa näitä "taikaviiloja" eli buffereita:

http://nevo-spa.com/en/eshop/nails-care/nail-buffer--19.html

Tutustuin sarjaan aikoinaan kun tuotteita esiteltiin Kampin kauppakeskuksessa. Nevo Buffer näyttää tavalliselta kiillotusviilalta, mutta ei todellakaan ole sitä. Yksi kiilloituspinta sisältää vahamaista ainetta, joka imeytyy kynteen kun  viilalla buffaa kynttä. Jos jollekulle teistä on joskus tehty "nail waxing" -manikyyrikäsittely esim. Thaimaassa, tiedätte mistä puhun.
Olin tosi ilahtunut kun huomasin että nykyään näitä saa tilattua netistä. Sarjalla ei aiemmin ollut nettikauppaa mutta nyt tilaaminen onnistuu kätevästi. Tämä on ihan must -tuote hauraista kynsistä kärsiville!