Mulla on kans välillä ongelmia rasvoittuvan letin kanssa, mut pahemmat ongelmat oli itseasiassa tuossa teini-iässä. Varmaan kuulu sitten siihen hormonihyrräaikaan. Sillon ongelmana oli myös, et jostain syystä en aina oikee tajunnu et se tukka pitää pestä silleen kunnolla..siis se päänahka, eikä silleen shampoo päähän ja pari hierasua ja se on siinä

Myöski sillon oli käytös nää fructikset ja tämän tämmöttiset, ettei varmaan ollu paras vaihtoehto.
Nyt sitten tuntuu, et teen tämän rasvasen pään ongelman ihan ite. Eli ihan hyvin voin olla pari päivää ihmisten ilmoilla et en oo pessy tukkaa, jos totuttelen siihen. Mut nyt oon taas totullu, et samalla ku käyn suihkus niin pesen tukan (johtuu ehkä otsatukasta, ku se tahtoo aina rasvottua jas e varmaan pitäs eriksee pestä esim. aamulla)..ja nyt on ongelmana, et illala käyn suihkussa niin sit siinä seuraavan päivän iltapäivästä alkaa olee jo vähä rasvasen näkönen. Ei kiva. Ja jotneki ärsyttää, ku tiiän et pystyn hyvin myös pitempiin väleihin, mut oon taas ruvennu tähän..ja tästä ei oo kiva totutella ees pois

Pitäs kait pikkuhiljaa taas, ajattelin kokeilla noita mainostettuja co-pesuja et jos ois apua ongelmaan. Mulla on vielä semmonen kumma juttu, et vaikka tukka rasvottuu, niin
silti päänahka on kuiva? Nyt ajattelin jättää noi värjäilyt päänahan irtisanoutumisen takia vähemmälle, et saas nähä rasvottuuko sit enemmän..mut ainaki päänahan kuivuus loppuu varmaan siihen..tai ainaki vähenee. Kummallista tämä elämä