^ Kerran olen niitä kokeillut tähän lettiin. Silloinkaan en kyllä jaksanut odottaa, että tukka olisi kunnolla kuiva, ennen kuin otin patukat pois, joten nopsahkoon suoristuivat kiharat. Mutta jotain varmaan osaan sanoa. Lähinnä tulee mieleen se, että hirmu isoja osioita ei pysty kieputtamaan, koska muuten siihen patukan ympärille tulee niin hervoton kerros karvaa, ettei sitä saa enää kiinni eikä homma pysy kasassa eikä käsissä. Ja kun laittaa pienempiä osioita, niin kiharakin on sitten käkkärämpää. Riippuu tietty hiuslaadusta, että suoristuuko se siitä loivemmaksi. Mulla ainakin monesti kihara suoristuu jonkun verran, hiusten painon takia ja kun hiuslaatukin sattuu olemaan vähän itsepäinen.
Eli niin, kyllä noita mun mielestä voi ihan hyvin pitkäänkin tukkaan kokeilla. Lyhyemmillä hiuksilla pystyy siihen kiharan loivuuteen vaikuttamaan enemmän (sillä, ottaako paksuja vai ohuita osioita), mutta kyllä mä luulen, että pitkiinkin hiuksiin noilla voi saada muunkinlaista kiharaa kuin lammasmallia.