Kirjoittaja Aihe: Nätit pysyvät kiharat - miten?  (Luettu 430872 kertaa)

Poissa ansq

• Hiushörhö
Vs: Nätit pysyvät kiharat - miten?
« Vastaus #300 : 01.09.08 - klo:18:52 »
kukkapaplarit on jees, mut miten niistä saa LOIVIA eikä sellasta ihmesäkkärää :D tarkat ohjeet nyt kiitos.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #301 : 01.09.08 - klo:19:03 »
kukkapaplarit on jees, mut miten niistä saa LOIVIA eikä sellasta ihmesäkkärää :D tarkat ohjeet nyt kiitos.

No tietysti:

a) ottamalla isompia hiusosoioita rullattavaksi ja/tai
b) laittamalla useamman patukan suortuvaan

That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Caprella

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #302 : 02.09.08 - klo:20:48 »
Menee niksipirkkaosastoon, mutta loivia kiharoita saa ainakin nutturalla, johon kiertää mukaan polvisukan (tai joku huivikin varmaan käy  ;D).
Siis kiertää nutturan päälaelle niin että sitoo sillä huivilla tavallaan ensin ponnarin ja sitten kiertää nutturan niin että huivin/sukan päät kiertyvän mukana hiusten kanssa. Mitä pitemmät hiukset sen pitempi huivi tarvitaan. Tulee huomattavasti loivempaa kiharaa kuin tavallisella nutturalla.
1c F i

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #303 : 03.09.08 - klo:11:40 »
oon kerran kokeillu laittaa useamman kukkapatukan kerralla yhteen suortuvaan, ja kiharoista tuli juuri sellaiset kuin halusin! mut sellanen tyhmä kysymys mulla on, että miten laitatte nuo paplarit kiinni useampaa yhtäaikaa käyttäessänne? väännättekö jokaisen patukan erikseen kiinni vai onko teillä käytössä jotkut nippusiteet?  :D  (ite laitoin ne pampuloilla yhteen, mut jos haluisin nukkuu nuo päässä, ni ei taida olla tarpeeks pysyvä menetelmä)

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 03.09.08 - klo:11:43 »
^ kieputan hiusosion patukoiden ympäri ja sen jälkeen vedän siitä kukan keskustasta läpi yksi kerrallaan. Ei minusta ole vaikeaa ja ihan hyvin ovat pysyneet koko yön päässä.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #305 : 03.09.08 - klo:22:43 »
Minä kieputin kaksi kukkaa kerralla ja laitoin sitten kummankin kiinni ihan normaalisti ja nukuin yön nuo päässä. Eli esim. vihreä ja oranssi patukka tukkaan ja sitten vaan normaalisti vihreä pää vihreästä kukasta ja oranssi oranssista. Tosin osan noista laitoin kiinni ristiin (vihreä pää oranssista kukasta ja oranssi pää vihreästä kukasta) ja hyvin pysyivät silti. Eli ihan normaalisti kiinnitän.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
Vs: Tyhmiä kysymyksiä hiustenhoidosta
« Vastaus #306 : 11.09.08 - klo:17:21 »
Vihdoinkin olen oppinut käyttämään papiljotteja! :D

Mulla on kylläkin vain tuommoisia tarrapapiljotteja, saisivat olla vähä isompiakin. Pystyttekö te nukkumaan papiljotit päässä? Kouluaamuisin ei ole tarpeeksi aikaa että jotain papiljottikampauksia kerkeäisi laittaa, siksi olen yleensä laittanut illalla ja koittanut sitten nukkua ne päässä. Yleensä tulee kyllä  jossain välissä yötä kiskottua ne pois.

Jos nyt investoisi vähän isommat papiljotit niin minkälaiset kannattaisi ostaa? Siis nimenomaan pitkille hiuksille? Olisko joku paikka netissä mistä ne voisi tilata? Täällä kun ei lähiseudun kaupoista oikein löydy mitään..

Ja vahingoittaako papiljottien käyttö paljo hiusta?

edit, tjaah, oiskohan tämä jo mennyt tuonne muotoilupuolelle? ???
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 12.09.08 - klo:11:37 »
^No mun mielestä noi tarrapaplarit on kaikkein kamalimmasta päästä. Repii tukkaa kun koittaa saada irti. Ootko lukenut täältä ketjusta kukkapatukoista? Niillä voi ainakin nukkua jotenkuten, eikä revi tukkaa pois otettaessa  :)

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #308 : 12.09.08 - klo:13:17 »
^Juu ja niitä mulla onkin jossain tuolla kaapin perällä ;) Niitä voisi kyllä kokeilla taas pitkästä aikaa, kun en ole tainnut koittaa kuin kerran ja sillon en jotenkin tykännyt niistä. Tulee niin pientä säkkärää ja jos laittaa useamman patukan niin tuntuu että menee niin vaikeaksi.

Näiden tarrapaplareiden halkaisija on 3cm, ja saisivat kyllä olla heti reilusti isommat, varsinkin sitten kun hiukset tästä vähän kasvaa.

Onko kellään mitään nettikauppoja tiedossa mistä löytyisi erilaisia paplareita? Semmoiset sametti?päällysteisetkin kiinnostaisi.

Niin ja selvennöksenä vielä että en hae mitään kunnon kikkuraa vaan enemmänkin vaan voluumia, kun nää mun hiukset on aina niin lättänät ja tylsät.
« Viimeksi muokattu: 12.09.08 - klo:13:41 kirjoittanut hiuspinni »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 12.09.08 - klo:13:31 »
Esim. Cittarista saa sellaisia suht isoja samettipäällysteisiä paplareita. Mulla on kahta eri kokoa.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #310 : 12.09.08 - klo:21:05 »
Nyt kokeilin noita kukkapatukoita ja eihän siitä mitään tullut. Hiukset karkailivat ennen kuin sain pyöritettyä niitä patukan ympärille ja sitten menivät vaan ihan sotkuun. Tarrapaplareissa on se helppous että hiukset jäävät jo alusta asti kiinni paplariin ja sitten ne on helppo pyörittää loppuun asti.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 12.09.08 - klo:21:19 »
^Nyt vasta muistin hiuspinni. Ostin jo jokunen vuosi sitten seppälästä ISOT rullat joittenka sivuilla on tarraa niin siis ettei koko rullan ympärillä, vaikee selittää. Ne saa helposti tukkaan ilman että latvat karkaa, kun kiinnittää latvan siihen tarran päälle. Tukkakaan ei sitten kovin kärsi noista rullista kun ei koko osassa ole tarraa. En tiedä myydäänkö noita enään seppälässä mutta käy ihmeessä katsomassa  :)

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #312 : 13.09.08 - klo:15:39 »
^Kiitos vinkistä, täytyy käydä joku päivä katseleen :)

Päätin vielä kerran kokeilla laittaa noita kukkapalareita ja sehän onnistui :o latvat jäivät kyllä vähän törröttämään miten sattuun ja irtohiuksiakin jäi jonkun verran mutta sain ne kuitenkin jotenkin sökerrettyä päähän. Sama juttu kuin paplareiden kanssa, ensin ei onnistu mitenkään ja sitten ihan yhtäkkiä vaan kun vielä kerran yrittää niin se onnistuukin ;D

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 13.09.08 - klo:16:18 »
^Juu vaatii hieman harjoittelua  :). Laitoin ite kaksi kukkapatukkaa jokaiseen hiustupsuun niin tuli kivan loivaa kiharaa ja pystyin jopa nukkumaankin ihan ok ne päässä. Noilla seppälän isoilla rullilla ei kyllä pysty nukkumaan mutta itse teen niin että laitan ne heti herätessä ja sitten meikkaan ja syön ja kun otan ne sitten pois niin siinä ajassa kerkee tulemaan ihan hyvin tuuheutta tukkaan  ;)

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #314 : 21.09.08 - klo:12:24 »
Nyt on tyypätty kuuluisat kukkapaplarit. Laitoin eilen hyvin muhitettuun tukkaan hieman Tigin Small Talkia, kiersin tukan kukkapaplareille, suihkautin päälle vielä himpun XZ:n Suklaa-vaniljaa ja nukuin paplarit päässä. Tänä aamuna purin ne pois ja tadaa – ihan älytön Shirley Temple –korkkiruuvikikkura! Naurettiin miehen kanssa vedet silmissä kampaukselleni, minä kun en todellakaan ole nainen, jolla moiset söpöt nukkekikkurat sopivat. :D Hyvät näistä kuitenkin tulee, kunhan hieman loivenevat. Voin kyllä elävästi kuvitella sen kauhun tunteen, jos nämä purkaisi työaamuna eikä olisi montaa tuntia aikaa loiventeluun.

Tulikos Virukselle Viva la Lammas? ;D