Uteliaisuuttani ostin kukkapaplarit minäkin. Periaatteessa mä en kyllä ole oikein kihara-ihminen, mutta halusin nyt kuitenkin koettaa.
Mä laitoin eilen illalla kuivaan tukkaan aika paljon hiuksia yhteen osioon, käytin yhteensä kymmenen pinkkiä patukkaa. Mun tukka on jo taas venähtänyt vyötärömittaan, joten oli aika hankalaa kieputtaa noita, tuntui ettei kädet riitä. Annoin olla yön yli. Aamulla kahdeksalta mulla oli tiukka lyhyt lampaansäkkärä, sellainen reipas hartiamittainen kasari-permanentti. Ihan hirveä! Haroin kuitenkin urheasti kiharoita hiukan auki ja sainkin ne hiukan siedettävämmäksi, kiinnitin koko komeuden hiusklipsulla takaraivolle.
Nyt mulla on enää muutama oikein kaunis iso kihara takana, muuten hiukset on suoristuneet. Eli kestivät lasimaisessa suorassa hiuksistossani huimat 3 tuntia ilman mitään muotoilutuotteita. Täytynee koettaa vielä isommilla osioilla ja vaikka viidellä kukkasella. Ja ostaa joku muotoilutuote, jospa mä menisin ihmettelemään Herbina-hyllyä markettiin.
Hyvän kampauksen pohjan noilla nyt ainakin saa jos ei muuta. Ja siis nythän tää on nätti, mutta veikkaan ettei ilta-päivällä ole enää kiharan kiharaa jäljellä.