Kirjoittaja Aihe: Nätit pysyvät kiharat - miten?  (Luettu 431741 kertaa)

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
Vs: Nätit pysyvät kiharat - miten?
« Vastaus #345 : 03.02.09 - klo:20:18 »
Kävin tänään ostamassa stokkan kantistarjouskupongilla Valeran lämpörullat. Piti tietysti heti laittaa päähän ja odottelen tässä rullien jäähtymistä. Luulin, ettei Valeran lämpörullia olisi myynnissä kuin kampaamoliikkeissä. Ihan mukava löytö siis ja hintakin oli stokkalla reilusti halvempi.

Suomesta tuntuu olevan aika vaikea löytää lämpörullapakkauksia, joissa olisi enemmän kuin se perus 20 rullaa. Näitä Valeran rullia on 24 kpl:tta ja aika optimi määrä tuntuisi olevan bsl-mittaiseen tukkaan  :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 03.02.09 - klo:21:52 »
Mulla on just päässä Valeran lämpiävät patukat. Sellaiset mitkä taivutetaan että pysyvät päässä. Eivät taida olla samat kuin sulla?

edit. Laitoin testiksi kaksi patukkaa ja niihin pienen osion hiuksia. Alla ei mitään muotoilutuotteita kun vaan kokeilin pikaisesti. Annoin olla noin tunnin. Tuloksena vienoa lainetta. Mulla on tehty näillä kiharat ja silloin pohjalla oli muotovaahtoa. Lopputulos oli silloin paaljon kiharampi. Eli ainakin mun tukka vaatii jotain alle. Toivottavasti onnistun muotoilutuotteen kanssa saamaan kunnon kiharat.
« Viimeksi muokattu: 03.02.09 - klo:22:06 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #347 : 03.02.09 - klo:23:33 »
Ne mun ovat nämä  :)

http://www.kampaamokauppa.com/default.asp?bTarjousTuote=True&lTuoteTunniste=320

Tuli kyllä tosi kivat loivat kiharat. Vähän samantyyppiset kuin piippausraudalla. Olen näitä ennen tehnyt kiharat kukkapaplareilla, joissa ongelmana oli se, että hiukset menettivät kiiltonsa. En tiedä sitten vaikuttaako näissä lämpörullissa tuo samettipinta sen verran, että hiukset kiiltävät ihan eritavalla.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #348 : 04.02.09 - klo:15:57 »
^Miten kauan annoit olla päässä ja laitoitko kuivaan tukkaan? Entä laitoitko alle jotain muotoilutuotetta? Kuinka pitkä ja paksu tukka sulla on?

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 04.02.09 - klo:20:48 »
Laitoin kuivaan tukkaan puoleksitoista tunniksi. Olin aamulla pessyt hiukset, laittanut juureen tigin big&biggeriä ja muualle tukkaan tigin superstaria. Hiukseni ovat bsl-mittaiset, lasimaiset, paksut ja niissä on jonkun verran kerrostusta.

Yllättävää kyllä lämpörullat jaksoivat kihartaa hiukseni, vaikka ne eivät olleet siis ihan vasta pestyt. Tuo lasimainen hiuslaatu yleensä teettää sen, että hiukset eivät taivu enää mihinkään suuntaan jos niihin ei heti väkerrä kiharoita pesun jälkeen.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 04.02.09 - klo:20:55 »
^Mulla on kanssa sama ongelma, että kihara ei meinaa pysyä jos sen tekee kuivaan tukkaan. Jos patukat/rullat laittaa kosteaan tukkaan, on tulos kiharampi ja pysyvämpi. Siinä ongelmana on vain hiusten kuivuminen, kun meinaavat väkisin jäädä kosteiksi sieltä sisältä, kun tukkaa on niin paljon rullan ympärillä. Föönillä kuivauskaaan ei aina tunnu riittävän, ja rullien on pakko antaa olla päässä mahdollisimman kauan, ainakin 6 tuntia, mielellään paljon kauemmin.

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #351 : 06.02.09 - klo:20:35 »
http://z.about.com/d/tvdramas/1/0/G/X/sexcity-charlotte.jpg

^ Miten ihmeessä saan tuollaiset kiharat? Ei niiden tarvitse olla siis koko päässä, vaan silleen pituuksissa. Niinkuin kaikilla ulkomaalaisilla naisilla tuntuu olevan! ;D Vai saako noilla Realicerin ohjeilla tehtyä, kun omistan sellaiset pehmeät rullat, joissa on siis sellaset pehmusteet sisällä? Vähän niinkuin tällaiset, mutta tosiaankin se pehmuste siellä sisällä: http://3.bp.blogspot.com/_b_nbzX4o1FU/R-t1zwZeDNI/AAAAAAAAAO8/CA-F6kUNBLI/s320/maaliskuu%2B075.jpg
« Viimeksi muokattu: 06.02.09 - klo:20:41 kirjoittanut Angela »
1a F ii

Poissa Tazu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #352 : 11.02.09 - klo:23:01 »
Vkonloppuna ois tiedossa yhdet juhlat joihin haaveilen kiharoita, semmosia vähän löysempiä. Kokeilin tehdä suoristusraudalla ja kihartimellakin kiharoita, mutta en saanut aikaan edes laineita. Voisko johtua siitä ettei pohjalla ollu ku toissapäivänä laitettu small talk? Mitä kannattais laittaa pohjalle jos kokeilen vielä tuolla raudalla? Toinen vaihtoehto on sitten seppälän kukkapatukat juhlapäivän aamuna hieman kosteaan tukkaan. Onko kukaan kokeillu laittaa vaan vähän kukkapatukoita, että tuleeko isompia kiharoita. En halua olla lammas  ;D
Hiukset : 2b M ii. Vaalea. iHerb <3

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #353 : 12.02.09 - klo:07:29 »
Mä laitoin just pari päivää sitten vain viis kukkapatukkaa koko päähän, kun halusin vaan nopeesti vähän kiharaa hiuksiin. Tuli juuri sopivan kokoiset kiharat ja ois tullu tosi hyvän näköiset, jos vaan oisin kääriny ne vielä vähän huolellisemmin ja laittanut jotain mömmäjä pohjalle. Nyt jäi latvat vähän rumiksi kun vaan runnoin ne kasaan jotenkuten :D Miksi en oo muuten aikasemmin tajunnu kääriä noita pystypäin vaan aina sivuttain...?

Poissa Tazu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #354 : 12.02.09 - klo:12:11 »
^ onks sulla miten pitkät/paksut hiukset? jospa itekki kokeilis noin. Eli tarkotitko sillä pystyyn laittamisella, että laitat kukkapatukat pystyyn ja käärit hiukset siihen?
Hiukset : 2b M ii. Vaalea. iHerb <3

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #355 : 12.02.09 - klo:20:52 »
^BSL-pituiset ja ihan normipaksut. Ja pystyyn laittamisen tajusit ihan oikein :) Kannattaa kuitenkin rullata aika tiukkaan ja tosissaan laittaa niitä mömmöjä pohjalle, koska mulla ne suoristu aika nopeasti. Tosi nätit ja luonnolliset ne kiharat oli niin kauan kun ne kesti.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #356 : 01.03.09 - klo:20:24 »
Pinkpepper: Miten kuumaksi ne sinun Valera-lämpöpatukkasi tulevat ja kauanko niitä pidetään tukassa? Etsin hiuksia vahingoittamatonta mutta tehokasta kiharrusvälinettä. Onkohan tuo mahdoton yhtälö? GHD-rauta on ihana, mutta ei sitä voi tähän tukkaan usein käyttää.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #357 : 02.03.09 - klo:15:27 »
^Ei ne hirveän kuumiksi tule, ei edes sormia polta (tosin mulla on sormissa kuumuuten tottunut iho työn takia). Mun tukkaan on tosi vaikea saada kiharoita aikaiseksi, joten mä pidän patukoita monta tuntia päässä, että ne kihartuisivat edes jotenkin. En usko että nuo ovat mitenkään kovin vahingolliset hiuksille, koska mun mielestä ne ei tule hirveän kuumiksi. En ole päässyt noita vielä kunnolla testaamaan.
« Viimeksi muokattu: 02.03.09 - klo:16:10 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #358 : 02.03.09 - klo:17:59 »
Kiitos pinkpepper!  :) Tietääkö kukaan mistä nuo patukat saisi halvimmalla? Löysin vain 70 euron kauppoja.  ::)

Edit: Tuo 70,- on kyllä vähän liikaa. Kiitos taas pp. :D
« Viimeksi muokattu: 02.03.09 - klo:19:56 kirjoittanut juuriska »
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #359 : 02.03.09 - klo:18:24 »
^Jossain lehdessä oli hintana 40 euroa. En muista mikä lehti oli kyseessä, eikä siinä taidettu mainita mistä niitä saa siihen hintaan.

edit. Muistan kun olin juuri tilannut patukkani Villikiharasta, ja selailin sitten jostain syystä nettiä. Löysin Googlella muutamia paikkoja, missä noita myytiin muistaakseni noin 40 eurolla. Stockalla voi olla kans alle 70 eurolla, kannattaa sieltä käydä kattomassa ja Googlettaa.
« Viimeksi muokattu: 02.03.09 - klo:21:40 kirjoittanut pinkpepper »