Kirjoittaja Aihe: Nätit pysyvät kiharat - miten?  (Luettu 431726 kertaa)

Kunis

• Vieras
Vs: Nätit pysyvät kiharat - miten?
« Vastaus #360 : 11.03.09 - klo:22:07 »
Mulla olisi hassu tuotekysely. Olen kuullut kiharointikehuja "jostakin kicksistä saatavasta oranssista suihkepullosta", olisiko kellään hajua että mikä tuote on kyseessä ja millainen on?
Ja kun nyt kyselemään pääsin niin oisko jollakulla kertoa kokemuksia Watercloudsin muotoilutuotteista?

edit: Mainiota, että sain jo vastauksiakin, kiitos :)
« Viimeksi muokattu: 15.03.09 - klo:23:00 kirjoittanut Kaarne »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #361 : 12.03.09 - klo:20:16 »
Tänään tein kiharat Tigin Uptightin ja Valeran lämpöpatukoiden avulla. Eli suihkuttelin kuivaan tukkaat Uptightia ja kieritin patukat päähän. Annoin olla viitisen tuntia. Latvat on kiharalla, mutta juuret ovat jääneet melko suoriksi. Tämä johtuu varmaan siitä, että mun tukka on sen verran pitkä, että painovoima vetää juuret väkisin suoraksi hiusten painon takia. Kihara on aika pientä. Mä haluisin sellaiset isot laineet, joten lopputulos ei ole sitä mitä toivon, mutta voi olla että vähän aikaa asetuttuaan suoristuvat hieman. Eli aika säkkärää tuli. Mutta siis ihan kiva lopputulos.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #362 : 12.03.09 - klo:20:32 »
Mulla olisi hassu tuotekysely. Olen kuullut kiharointikehuja "jostakin kicksistä saatavasta oranssista suihkepullosta", olisiko kellään hajua että mikä tuote on kyseessä ja millainen on?

Taitaa olla tuote nimeltään Curlz curl spray (nimen alapuolella lukee typerästi "CuRLZ for GiRLZ"  ::) ). Merkki on Scandinavian Formula. Ostin pullon testimielessä pari päivää sitten, mutta en ole vielä kokeillut kun yritän käyttää edellisen kiharanvirkistäjän rippeitä pois. Voisin vaikka huomenna kokeilla että miten toimii ja raportoida tänne.

Edit. Suihkutin aamulla kuiviin hiuksiin, ja aine toimi kiharanvirkistäjänä todella nopeasti ja vähällä määrällä, joten siitä plussaa.  :)  Ikävä kyllä jätti hiukset sen verran tahmaisiksi, että jouduin suihkuttamaan isot määrät XZ:n suklaa-vaniljahoitosuihketta päälle. Voisin kuvitella, että tahmaisuus ei välttämättä häiritse kaikkia, joten jos hakee tehokasta kiharanvirkistäjää, niin tämä voisi olla ok. Itse aion sekoittaa aineen samaan pulloon jonkun hoitosuihkeen kanssa tahmaisuuden vähentämiseksi.    
« Viimeksi muokattu: 13.03.09 - klo:20:27 kirjoittanut Helleka »
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #363 : 28.05.09 - klo:13:37 »
^ onks sulla miten pitkät/paksut hiukset? jospa itekki kokeilis noin. Eli tarkotitko sillä pystyyn laittamisella, että laitat kukkapatukat pystyyn ja käärit hiukset siihen?

Miten tällä tavalla tehty kihara eroaa vaakatasoon tehdyistä?

Poissa Tazu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #364 : 28.05.09 - klo:13:53 »
^ mulla ainakin tuli kiharoista jotenki enemmän korkkiruuvimaiset pystyyn käärittynä ku vaakatasoon käärittynä. eli jotenki kivemmat ja ne laskeutuu eri tavalla. en osaa selittää kunnolla  ;D
Hiukset : 2b M ii. Vaalea. iHerb <3

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #365 : 15.07.09 - klo:20:03 »
Mitä tuotteita käytätte kiharoiden pohjalla? Nyt kun Uptightin valmistus on lopetettu(?), niin pitäisi keksiä korvaava/korvaavia tuotteita. Mistä tuotteista te olette tykänneet kiharakampauksissa pohjalla ja viimeistelyssä?

EDIT. Siis mitkä Hairstoren nettisivuilla olevat magneettirullat ovat?  Onko ne sellaiset kovat muoviset?

EDIT 2. Kuinka suuri halkaisija Valeran lämpörullissa on? Entä Remingtonin ja Babylissin?

EDIT 3. Katselin Duroyn tuotevalikoimaa netissä, ja ilmeisesti Dyroylla on todella isot tarrarullat. Haluaisin tosi isot rullat, mutta en missään nimessä tarrarullia, koska tukkaa ei meinaa saada niistä millään irti. Voisikohan niihin virittää jotain (mitä?) etteivät takertuisi tukkaan? Miksei muuten samettipintaisia rullia voi olla suurempia kuin 40 milliset?  :#

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #366 : 16.07.09 - klo:10:23 »
Mulle tuli mieleen, että jos ois jotain jämäsamettia/-kangasta niin laittaisi sitä kerroksen tarrarullien päälle. Toinen päällyste, joka tuli mieleen on sukkahousumateriaali, tuota pitäisi laittaa useampi kerros, jos on ohutta tai sitten paksumpaa sukkahousumatskua vain kerros riittäisi. Kuitenkin niin, että tarrat ei tuu läpi siitä päällysteestä. Sen saumakohdan voisi laittaa vaikka (kuuma)liimalla kiinni, joten ei pitäisi olla hankala projekti edes. Sitten kiinnitys kiharoita tehdessä vaikka pinnillä tms.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

cebe

• Vieras
« Vastaus #367 : 28.07.09 - klo:20:04 »
Ei, tämä nyt ei pakolta oikeen kuulu tänne, Mutta mulle tuli ihanat kiharat, kun kieritin ensin hiukset tiukalle "sykkyrälle" niskaan, ja sitten nutturalle. Tai siis, ensin kieritin hiukset yhteen suuntaan sellaiselle "patukalle", ja sitten pyöritin tiukasti pampulalle & nutturalle. Tuli hieno kampaus & kaupan päällisiksi IHANAT kiharat!  :l Ja tuli vielä paremmat, kun tein sen märille hiuksille & annoin olla Yön yli niin..  <3
 Ja sitten  lakkaa, ja vola!: D TULI Tosi nätit hiukset, KUN pistin vielä ylös pampulalle. : L

« Viimeksi muokattu: 28.07.09 - klo:20:06 kirjoittanut cebe »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #368 : 30.07.09 - klo:19:41 »
Mulla on hiukset aina töissä kiinni noin ^, mutta ei mulla ainakaan mitään kovin kiharaa tule. Mulla on kyllä sen verran paljon sitä tukkaa, että nuttura on aika suuri. Eikä mun tukkaa muutenkaan saa kauhean helposti kihartumaan ainakaan kuivana, vaikka luonnontaipuisa onkin. Tai siis suihkun jälkeen kosteana vetää latvoista hiukan laineelle, mutta suoristuu kuivuessaan.

Lämpörullat voisin ostaa ja kokeilla, kun Valeran patukoilla tulee sen verran pientä kiharaa.

Tarttis ostaa jotain mömmöjä kiharoiden pohjalle käytettäväksi. Uptightia ei enää saa, joten pitäisi keksiä jokin toinen suihke, joka ei sisällä alkoholia eikä hartsia, jättää tukan pehmeäksi eikä korputa, tuoksuu hyvälle, ei lähmää, voi käyttää kosteaan tai kuivaan tukkaan ja antaa tukea ja kestävyyttä kiharoille. Ehdotuksia?

EDIT: Tutkailin tänään Babylissin lämpörullia kaupassa. Miksi niissä rullissa on sellainen lovi? Remingtonin(?) rullissa ei ollut.
« Viimeksi muokattu: 03.08.09 - klo:20:18 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Reeta-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #369 : 09.08.09 - klo:23:50 »
Kokeilin kukkapatukoita vihdoinkin. Kostutin hiusta, käärin patukan ja föönasin kuivaksi. Tuli ihan siedettävää loivaa kikkuraa. En jaksanut kummemmin pohjustaa, kun tarkoituksena oli vain testata ennen pesua, voiko noilla tehdä muutakin kuin lammasefektin. Ehdottomasti joku kerta kokeilen uudestaankin.

* Poistettu toimimaton linkki.
« Viimeksi muokattu: 03.07.10 - klo:00:26 kirjoittanut Reeta- »
1a/b F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 10.08.09 - klo:16:41 »
^Ihanan rento lopputulos! Kääritkö vaaka- vai pystysuoraan ja kuinka monta rullaa sulla oli?

Löysin kaapin perältä mun ikivanhat lämpörullat. Vidal Sassoon merkkiset. Isoimmat rullat on aika isot, himpun yli 40 milliset. Kaupassa katselin, että suurimmat rullat eivät ole nykyään kovin suuria. Noissa Vidal Sassooneissa on surkea se pidikesysteemi, sellainen puolen rullan kokoinen muovinen pidike (en osaa selittää). Se vaan tungetaan rullan päälle. Mulla se ei mahdu rullan päälle, kun hiukset on siinä välissä ja niitä kuitenkin on aika paljon kun pitkät ovat. Tuntuu että se raastaa tukkaakin se kiinnitin. Valeran rullat kiinnostavat, kun niissä olisi 24 rullaa. Babyliss ja Remingtonin limepäiset rullat ovat myös vaihtoehtoina.
« Viimeksi muokattu: 10.08.09 - klo:18:16 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Reeta-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #371 : 10.08.09 - klo:21:07 »
^ 8 rullaa meni koko päähän, etuosasta rullasin vähemmän hiuksia yhteen patukkaan. Ja vaakaan pääasiassa rullasin, osa meni epähuomiossa pystyyn ja tuli hienoa korkkiruuvia :D.
1a/b F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #373 : 19.08.09 - klo:23:17 »
^ Ylläoleva masiina toimii ihan normaalina suoristusrautana kun se on avattu kuten kuvassa näkyykin. Päässä on lukitusmekanismi, jolla raudan saa kiinni ja sen jälkeen se toimii puolestaan ihan perinteisen "piippausraudan" tavoin.
« Viimeksi muokattu: 19.08.09 - klo:23:20 kirjoittanut eveleen »
2b F ii

Poissa isla

• Haiven
  • *
« Vastaus #374 : 20.08.09 - klo:19:29 »

Millhän onnistuisi nuo kiharat parhaiten?
En lämpörullilla saa noin isoja osioita noin isoille kiharoille..
Suoristusraudalla?
Haluan nuo :P
« Viimeksi muokattu: 20.08.09 - klo:19:35 kirjoittanut isla »
Obesity is just bathroom lacking a full-body mirror