Eivät edes maksa paljoa.
Eipä tosiaan, bongasin S-marketista muuten kans nuo. Maksoi sen 7,90e ja paljos siinä nyt oli, sama määrä ku muissakin. En jaksanut Seppälään sitä varten vääntäytyä, kun olis keskustaan pitänyt lähteä..ja sittenhän ne ei enää ole yhtään sen edullisemmat

Ja kyllä! Aion saman tien tänään kokeilla niitä ja peklään saavani afron. Onneks huomenna on vain töitä, joten voin vain töissä järkytellä ihmisiä (koulussa onki sitte jo enemmän ihmisiä, nii ei siellä viittis)

Siis voiko kiharoiden alle käyttää tota Tigin small talkia? Kun mulla löytyy sitä itse asiassa kaks purkkia ja vähän googlailin..siis tykkään kovatdsi siitä purkkahajusta (joita muut näyttävät inhoavan), mutta jotenki ei tuu oikein paljon käytettyä kun en nykyisin juuri föönää tukkaa. Oon käyttänyt muotovaahtoa, sitä wellan high hairin curlyä, että se ainakin toimii mulla. Mutta tota yhtä ois sen verran, että ois kiva sitäki kätytää -hajunki vuoksi

Näin muuten Prismassa semmosia rullia, jotka olivat tehty vaahtomuovista ja niissä oli jokun lenksukiinnitys/muovikiinnitys. Ei siis ihan niitä ohuimpia ja pienempiä, hieman isompia. Mietin, että tuohan voi olla kans yks, jos tykkää nukkua päässä ne. Mutta en tiiä miten sit toimii, kun jotenkin jäi mielikuvat että olivat semmosia..että painuis kasaan..niin mitkähän kiharat niistä sit tulis (tai minkä muotoset)?