Jep, tai no ehkä edellisessä tekstissä toi "paljon lakkaa" oli vähän liioittelua, silleen koko pään käyn läpi.

En sitäpaitsi tiedä onko mun hiuksissa muutenkin jotain vikaa, kun hiuslakka ja muotoiluvaahdot poisttuu mun hiuksista itsestään. Käytän päivittäin lakkaa etutukkaan (kaikkea pirkasta tigiin ja wellaan on kokeiltu), mutta etutukka on myös ihan sileä, villi ja vapaa pian lakan jälkeen. Nykyään käytän muotovaahtoa ja sillä sama..
Yön yli tehdyt kiharat pysyy, mutta mä en pysty nukkumaan, jos on systeemit päässä, kierin jatkuvasti, enkä saa unta jos mikään painaa.
Joskus teen melkein afron, pienenpienet lakanakiharat, jotka sitten kuitenkin muutaman tunnin päästä avaamisesta löystyy sellaisiksi laineiksi.
Onko muuten kellään suositella hyvää kiharrusmömmöä? Mulla on tosiaan toi Lorealin Hot Curl, enkä siitä muutenkaan tykkää. Kamalan viinaisa haju (varmaan reippaasti alkoholia) ja tosi tahmeeta jankkia.
Sen alla ollut nyt pitkään tuo Tresemmen lämpösuoja, joka vihdoinkin tekee loppuaan ja tilalle olisi tarkoitus ostaa Herbinan lämpöseerumi.