Kokeilin viime yönä pitää sukkanutturaa päässäni, eli siis sukkaa, josta on varvasosa leikattu auki, kierretty rullalle ja sitten sillä saa todella kauniin nutturan päähän, (netistä löytyy videoita, youtube, sock bun) eli siis pointtina oli saada aamuksi kiharat. No kiharat tulivat, mutta ne olivat sellaiset kamalat pörröiset, näyttivät takkukasalta. Eli mulla ei oikein toiminut, kun siinä youtuben videolla tytölle tulee tosi kauniit kiharat. Kyllä nää mun kiharat tosin laimenivat hieman, kun vetäisin ponnarille tukan aamulla ja nyt kun avasin, ne on ihan ok. Mutta kiharat olivat tosiaan sellaiset tosi pörröiset, leijailevat, epämääräiset. Tuossa ilmeisesti se hiusten rullaustyyli tietty vaikuttaa, itte vaan ängin hiukset sukan sisään ja tulos oli huono. Mutta kannattaa kokeilla. Vaaleassa tukassa vaan sellainen "sekava" kihara näkyy liian hyvin, mutta esim. tummassa tukassa vois olla parempi, en tiedä.
Ja sitten tänään ostin Remington Pearl Wandin Anttilasta ja olen niiiiiin myyty!

Itse ostin aikoinaan kalliin suoristusraudan nimenomaan kiharoiden tekoon ja en monesta yrityksestä huolimatta saanut kiharoita aikaan ja muillakin kihartimilla olen testaillut huonoin tuloksin, mutta tämä!! ai että, kokeilin äsken ilman mitään muotoilevaa ainetta kylmiltäni, pidin ehkä 5 sekuntia hiuksia "tikun" ympärille ja kaunis kihara tuli!!! Tää on siis aivan uskomatonta, mun hiukset ei todellakaan kiharru helposti, ja mulla on pitkät hiukset. Siis en jaksa odottaa, että huomenna teen töihin kunnon kiharapilven, suosittelen kyllä kaikille kiharoiden ystäville!! Tää on ihan liian hyvää melkein ollakseen totta, ja kaiken huippu, että tosiaan pidin vain 5 sekkaa ja silti tuli kihara! Muilla kihartimilla oon pitänyt melkein 5 minuuttiia per suortuva ja siltikin kiharat on suoristuneet tuntien päästä. Tolla luulis tumpelonkin saavan kiharoita, koska mä oon tosi käsi näitten kihartimien kanssa ja jos mäkin onnistuin, huh