Kaverin häihin tekis mieli kihartaa tukka. Meinasin että hiukset olis kiinni, mutta että sen ponnarin kihartaisin. En tahdo mitään korkkiruuvia, jotain loivaa mutta ei pelkkää lainetta. Mä vaan oon ite ihan tumpelo muotoilujuttujen kanssa ja etenkään kiharoita en ole saanut pysymään hiuksissa mitenkään.
Pearl Wandilla sain aikaiseksi suoristusrautaakin suoremman tuloksen. (Älkää kysykö miten. Ei kiharan kiharaa.) Suoristusrautakiharat eivät onnistuneet, ehkä koska rauta on huono, mutta kalliimpaa en kyllä mielellään ostaisi. Tavallisia rullia en ole saanut toimimaan. Lämpörullia tai muita kihartimia kuin tuota Pearl Wandia en ole kokeillut.
Mietin juuri noita lämpörullia tai muita kihartimia. Jos täällä on joku muu joka on yhtä huono kiharoiden väkertämisessä, saa tulla kertomaan vinkkejä mulle, jos joku toimii.

Halvin vaihtoehto olis varmaan varata kampaaja, mutta yritän muka säästää ja tahtoisin kyllä jonkun omille hiuksilleni sopivan kihartamismahdollisuuden. Nää hiukset kyllä taipuilee ja kähertyy kyllä silloin kun en haluaisi, kiitos lievän luonnonkiharuuden...