Eiköhän ne rullat voi pistää ihan kosteaankin tukkaan, tosin jonkun verran kannattaa ehkä antaa kuivua, että kuivuvat sitten kunnolla yön yli päässä ollessa, niin sitten ei tarvitse föönata. Itse en ainakaan käytä yleensä fööniä ja ihan hyvä tulos on aina ollut (en tosin käytäkään samettirullia, niillä saattaa kestää kuivuminen pitempään? Onko ne sulla kuivuneet ihan nukuttaessa?). Ihan litimärkinä tukka varmaan katkeileekin helpommin.
**
edit: Jos sulla oli siis kyse hääkampauksesta, niin silloin totta kai voi käyttää fööniä (kun rullat on päässä). Itse vaan käytän rullia usein ihan arkenakin, niin ihan niin usein en viitsi föönata, ettei tukka kärsi. Yhden (ja vielä noin tärkeän
) päivän takia totta kai voi senkin tehdä
.
Mä en muista kuinka nää on kuivuneet yön yli ilman fööniä.. Oon nimittäin viimekertoina föönännyt, kun oon rullat yöksi laittanut.. Ai juu muuten, semmosen homman muistan, kun en ole föönännyt, niin joskus on tukka ollut semmonen koppurainen sitten rullien avaamisen jälkeen. Mut voinee johtua muotoilusuihkeestakin, jota joskus käytin. Tuota Sebastianin Evokativ -muotoiluvoidetta en ole ehtinyt vielä rullien pohjaksi kokeilla aikaisemmin.. Saas nähdä minkälaista jälkeä sillä saa..
Mulle on vaan jostain jäänyt sellanen käsitys, että pitäisi föönätä rullat, jotta muotoiluaine vaikuttaisi kunnolla.. Varmaan sen takia, kun oon aiemmin käyttänyt esim. Tigin lämpöaktivoituvaa, suihkutettavaa muotoiluainetta(en nyt muista koko nimeä).. Tämä Sebastianin aine ei taita olla lämpöaktivoituvaa laatua, mut föönäsin kuitenkin. Mutta täytyy kokeilla myöhemmin ilman fööniä sitten myöskin.
eOwyn: Pitää olla "oikeanlainen" tyyny, jotta nukkuminen samettirullien kanssa onnistuu!

Semmonen muhkurainen tyyny on aika hyvä..rullat uppoaa sihen aika hyvin, eivätkä näin ollen paina päätä. Kyllä varmaan "ensikertalaisesta" tuntuu ahdistavalta, mut kun tottuu näihin, niin hyvin pystyy nukkumaan.