Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.09.10 - klo:00:41
501188 viestiä 2373 aihetta kirjoittanut 2279 jäsentä
Uusin jäsen: Juditti
Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
 |  Se kaikki muu  |  Arkisto  |  Tigi-hoitoaineet « edellinen seuraava »
Sivuja: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Tigi-hoitoaineet  (Luettu 135814 kertaa)
taitu
Pahatukkapäiväläinen
**
Poissa Poissa

« Vastaus #1515 : 07.02.10 - klo:10:03 »

En jaksanu selata kaikkia sivuja läpi, mutta onko muilla Superstar-hoitsikan jälkeen hiukset latistunu? Alkuun tuo tuntu antavan hiuksille ilmavuutta ja kuohkeutta, mutta nyt tuntuu, että hiukset on ihan latistuneet kuivuttuaan Surullinen Jos tuo johtuu tuosta hoitsikasta, niin täytyy toivoa, että äitee tykkäis tuosta, ettei ihan menis hukkaan koko tween-pullo. Tilasin FeelUniquesta vielä tuon Superstar -jätettävän hoitsikan, mutta saa nähdä onko se samanlainen ku tuo huuhdeltava hoitis.
tallennettu
Crysania
HAIRahtanut
Poissa Poissa

« Vastaus #1516 : 09.02.10 - klo:02:08 »

^Ainakaan mulla tuo Superstar ei kyllä mikään erityisen pöyheyttävä hoitoaine ollut. Enemmänkin juuri tuollainen latistava. Tykkäilen kuitenkin itseasiassa käyttää pikapikapikahoitiksena, jos kiire juuri tuon latistavuuden takia sillä ei jätä ainakaan hiuksia leijumaan sähköisiksi vaan voi vain laittaa lisäksi lämpösuojasuihketta, kuivata hiukset ja lähteä menemään.  Hyvä, että löytyi käyttötarkoitus tuollekin purkille, mutta veikkaisin että en ole ostamassa uudestaan.  Näyttää kieltä
tallennettu

You turn off your modem and get this awful empty feeling, like you just pulled the plug on a loved one.
Jouana
Tukkaguru
Poissa Poissa

Asenne ratkaisee. Aina.

« Vastaus #1517 : 09.02.10 - klo:13:01 »

^^ Tuli mieleen, että oletko välillä pessyt hiuksia syväpuhdistavalla shampoolla, että lähtee silikonit sun muut mömmöjämät pois. Jos nimittäin on toiminut sulla aluksi, niin mikä jottei se voisi toimia jatkossakin.
tallennettu

1bMii lyhyehkö 5-asteinen ruskea hiuksisto. Iho herkkä, kuiva ja jkv couperoottinen. Epäpuhtaudet kiusana leuassa ja poskilla (hormoniper). Sävy neutraali/viileä. Suosikit kookosöljy (-> iho, hiukset, ravinto) & O&H-hoitis.
taitu
Pahatukkapäiväläinen
**
Poissa Poissa

« Vastaus #1518 : 09.02.10 - klo:21:35 »

^en o pessy syväpuhistavalla. Tuo Superstar siis toimi sen 2-3 pesua ihan ok ja sitte alko jo selkeesti latistamaan. Tuntuu, että joka kolmas pesu syväpuhdistavalla vois olla vähän liikaa. Tosin nyt ton Tigin kanssa oon pessy hiuksia päivittäin tai parin päivän välein, kun taas aiemmin oon pessy ehkä kerran tai kaks viikossa, riippuen miten likasilta hiukset on tuntunu/näyttäny. Nyt kun on hiuksiin leikattu malli, niin tulee käytettyä muotoilutuotteita lähes päivittäin, kun taas aikasemmin en käyttän niitä oikeestaa ollenkaa. Annoin muuten äitilleni pieniin pulloihin testiks tota Superstarin shampoota ja hoitista ja hän sanoi myös huomanneensa hiusten latistuneen Surullinen

Meinasin seuraavaks tilata testiin Control Freakin shampoon ja hoitiksen, josko se ei olis ihan niin latistava..?
tallennettu
imaria
Pahatukkapäiväläinen
**
Poissa Poissa

« Vastaus #1519 : 10.02.10 - klo:11:23 »

Mä ainakin omastakin kokemuksesta aattelisin niin, että jos käyttää pääasiassa sulfaatittomia tuotteita, niin syväpuhdistus olis hyvä tehdä sen kerran viikossa. Se latistuminen saattaa auttaa sillä aika äkkiä ja toisaalta pitää hiusta hyvin puhtaana. Hymyilee Jos mulla on Superstar-kausi menossa, niin syväpuhdistus kerran viikossa on ihan ehdoton juttu, muuten alkaa lähmätä.
tallennettu

1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä
taitu
Pahatukkapäiväläinen
**
Poissa Poissa

« Vastaus #1520 : 10.02.10 - klo:14:37 »

Ok, täytyy käydä jonkilainen syväpuhdistaja hankkimassa. Nyt oon pari päivää ollu käyttämättä muotoilutuotteita, niin tukka ei ole lainkaan niin latistuneen oloinen/näköinen, eli osasyy voinee olla niissäkin? Huh?
tallennettu
Jouana
Tukkaguru
Poissa Poissa

Asenne ratkaisee. Aina.

« Vastaus #1521 : 10.02.10 - klo:14:50 »

^ Erittäin suurella todennäköisyydellä. Niidenkin takia se syväputsari on ihan ehdoton käyttää.
Tuli myös mieleen, että kun sun pesurutiini on muuttunut noinkin merkittävästi niin ehkä päänahkakin reagoi.
tallennettu

1bMii lyhyehkö 5-asteinen ruskea hiuksisto. Iho herkkä, kuiva ja jkv couperoottinen. Epäpuhtaudet kiusana leuassa ja poskilla (hormoniper). Sävy neutraali/viileä. Suosikit kookosöljy (-> iho, hiukset, ravinto) & O&H-hoitis.
taitu
Pahatukkapäiväläinen
**
Poissa Poissa

« Vastaus #1522 : 10.02.10 - klo:15:02 »

Eli sitä suuremmalla syyllä voin laittaa moisen pian hankittavien tuotteiden listalle  Virnistää
tallennettu
Jouana
Tukkaguru
Poissa Poissa

Asenne ratkaisee. Aina.

« Vastaus #1523 : 10.02.10 - klo:15:18 »

^ Kyllä! Ja mikäli huolettaa syväputsarin mahdollinen rasitus hiuksille, niin hiusten latvoja voit suojata ennen pesua hoitiksella tai öljyllä. Jos "metodi" ei ole tuttu, niin suosittelen lämpimästi kokeilua. Aiheesta enemmän ketjussa CWC-pesu Hymyilee
tallennettu

taitu
Pahatukkapäiväläinen
**
Poissa Poissa

« Vastaus #1524 : 11.02.10 - klo:11:13 »

^Kaikista eniten huolettaa se takkuuntuminen siinä, mutta siihenkin saattaisi olla apu tuosta CWC-pesusta ja sitä voiskin kokeilla jossain välissä. Mulla on käsittelemätön tukka, joka jostain syystä silikonittomilla tuotteilla tuntuu pääsääntöisesti menevän ihan järkkyyn takkuun (Herbinan MarjaSpalla ei ihan niin pahasti), joten nuo Tigin silikonit on ollu ihan tervetullut juttu.

Nyt kun en oo käyttäny muotoilutuotteita ollenkaan ja oon lisänny hiusten vähä kuivuttua Superstarin jätettävää hoitsikkaa, ni hiukset on tuntunu ihan uskomattoman tuuheilta, eikä tukka oo ollenkaa tuntunu latistunelta  Lovena

Nyt vaan mietin, että kumman tilais toho rinnalle, Control Freakin vai Foxy Curls...? Kun en osaa päättää haluanko enemmän suoristusta vai lisää laineikkuutta mun taipusaan tukkaan  Pyörittää silmiään Kumpaakin en kyllä yhtäaikaa hanki, muuten kylppärissä ei mahu tekemään mitään sen pullomeren keskellä... Pyörittää silmiään
tallennettu
Jouana
Tukkaguru
Poissa Poissa

Asenne ratkaisee. Aina.

« Vastaus #1525 : 11.02.10 - klo:13:06 »

^ Kyllä, takkuuntumiseen auttaa myös. Hyvä juttu jos latistuminen saanut kenkää Tsemppi

Foxy Curlista en osaa sanoa mitään, mutta siis tuo Control Freak Serum omaa hyvin kevyesti muotoilevan ominaisuuden. Jos annat hiusten kuivua omalla ajallaan niin käsi välillä puristelet ja ohjaat kuivumissuuntaa. Itse käytän tuota Ctrl Frk seerumia, ja yhdistän sitä vahan kanssa jota käytän kosteisiin/märkiiin hiuksiin, ei siis kuiviin ollenkaan. Vahan kanssa saa olla vaan tarkkana ettei mähmää.

Mä olen löytänyt uudelleen Brunette Goddessit ja oon ikionnellinen! Mulle kyllä käy silkkarit oikein hyvin, kunhan vaan muistaa tarpeeksi usein syväpuhdistella.... On kyllä niin eri planeetalta.
tallennettu

Copper
HAIRahtanut
Poissa Poissa

Primo Victoria!

« Vastaus #1526 : 13.02.10 - klo:10:47 »

Mutta siis karheutti? Laitoitko kuiviin vai kosteisiin hiuksiin?
Hankin myös Tigin Let It Be -jätettävän. Tuohon nelman kysymykseen oma vastaukseni on, että Let It Be karheutti hiuksiani. Laitoin sitä kosteisiin hiuksiin ja se tuntui imeytyvän hyvin. Latvat olivat kuitenkin seuraavana päivänä karheat, paljon karheammat kuin esim. käyttäessäni jätettävänä O&H:ta. Pituudet olivat sen sijaan sileät. Latvat menivät myös jatkuvasti karheuden takia takkuun. Surullinen Epäilen karheuden aiheuttajaksi Let It Be:ssä olevaa karitevoita, koska aina, kun käytän puhdasta karitevoita latvoihini, tulos on täsmälleen samanlainen, karhea ja takkuinen. Täytyy kyllä harjoitella tämän kanssa ja pitää hiukset tiukasti yöllä juuresnutturalla - jospa latvat eivät sitten pääsisi yhtä karheiksi. Tuoksu oli aika karvasmantelinen, täysin siedettävä kyllä ja verrattuna Eco Awesome -hoitiksen tuoksuun, jopa hyvä. Let It Be:n inci on myös lupaava, käytän pullon varmasti loppuun karheudesta huolimatta. Ja ainahan voin sotkea tämän joukkoon vaikka tilkan O&H:ta. Hymyilee
Mun täytyy nyt yli viikon aktiivisen käytön jälkeen ottaa hieman sanojani takaisin Let It Be:n aiheuttamasta karheudesta. Kun en pese hiuksiani ensin Eco Awesome shampoolla ja hoitoaineella, vaan esim. O&H-shampoolla ja Lanzan Kukui Nut -hoitsikalla, ero on selkeä. Outoa. Let It Be ei karheuta juuri yhtään ja hiuksista tulee ihanan pehmeät. Jatkan kokeilujani eri yhdistelmillä selvittääkseni asiaa. Näillä kokemuksilla pidän kuitenkin Let It Be:stä kovasti ja voisin ehdottomasti ostaa sitä uudelleen!
tallennettu

1b F ii, noin 10 cm vaille bsl, kasvatus käynnissä. Suosikit hiustenhoidossa Tigi O&H sh ja ha, MM ha, Joicon K-Pak-sarja, Lanza Kukui Nut ha, LV sh, ha ja tehis, Sebastian Potion 9, kookosöljy ja karitevoi.
Triina
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #1527 : 14.02.10 - klo:00:56 »

Annoin toisen mahdollisuuden O&H:lle ja BG:lle. Tukka on reippaasti pidempi ja kaipaa enemmän hoitoa ja niimpä kumpikin toimii vallan hyvin nyt. O&H muhituksissa joko yksin, glyserolin tai muun hoitiksen kanssa jättäen pehmeän ja kosteutetun tuloksen (eikä se hajukaan häiritse) ja BG latvoihin ja pituuksiin pikahoitiksena ja sileyttä tuomaan.

Lähinnä mua ihmetyttää hillitön kulutusvauhti, mä joudun lätkimään noita monta pumppausta saadakseni mieleiseni tuloksen (tai ainakin kuvittelen niin  Iskee silmä). Ihan kuin aine olisi laimeampaa kuin ennen, vaikka ei kai se voi olla. Tween-pullot omistan. Sen sijaan normikokoista Headshotia riittää pienempi määrä, sekin on tosi kivan oloista ja tuo jämäkkyyttä hiuksiin, ei lätsäytä kuten alkuun pelkäsin.

Superstar aiheuttaa kutinaa ja esanssinen haju on äklö, en käytä enää.
tallennettu
tiikeri
Pahatukkapäiväläinen
**
Poissa Poissa

« Vastaus #1528 : 14.02.10 - klo:09:41 »

Tuoksuuko tuo Let It Be kauhean väkevältä? Kun joka tökötti tuoksuu joltain (hoitoaineet muotoilutuotteet) on tukassa aikamaoinen löyhkä  Virnistää Ja poikkis on aika tuoksu herkkä..
tallennettu
Mariatar
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #1529 : 14.02.10 - klo:10:34 »

Lähinnä mua ihmetyttää hillitön kulutusvauhti, mä joudun lätkimään noita monta pumppausta saadakseni mieleiseni tuloksen (tai ainakin kuvittelen niin  Iskee silmä). Ihan kuin aine olisi laimeampaa kuin ennen, vaikka ei kai se voi olla. Tween-pullot omistan.

Mullakin kuluu noita pönikkähoitiksia aina jonkun 4-5 painallusta, ja tukkaan se määrä hulahtaa ihan onnessaan ilman sen suurempaa "ylimääräistä" tuotemäärää. Jotenkin hassua tosiaan. Nyt kun otit puheeksi, niin ihan normikokoisia hoitiksia ei tosiaan "tarvitse" niin paljoa. Mulla on tosin kokemusta vain O&H:n tween-koosta. Se on varmaan koostumukseltaan muuttunut tosiaan lirummaksi silloin aiemmin "suuremman" INCI-muutoksen aikoihin. Joskus muistan sen olleen koostumukseltaan paljon kuohkeampaa.

Laitoinpa sitten yöllä tilaten uuden pönikkä-O&H:n (jo kolmas laatuaan mun tukanhoitohistoriankirjoissa Leveä hymy), ja samalla tuli tilattua tuo Let it Be -jätettäväkin. Toivottavasti se osoittautuu kivaksi.
tallennettu

1bMiii. Lennoxin Annie ei kyllä sanonut mitään, mutta mennään silti!
Sivuja: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: