Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä  (Luettu 279430 kertaa)

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä
« Vastaus #15 : 31.12.06 - klo:18:30 »
Itse liputan Hairiumin hiusten puolesta, B*long. Takkuuntumaton sileä "aidon näköinen" aitohius, ja ainakin kavereilla pysynyt todella hyvin, puolikin vuotta uusimatta. Kannattaa kokeilla toista kampaajaa kyllä.. Nuohan ovat kynsisinettejä, joita monet tykkäävät sitten vielä puolittaa "luonnollisemman" lopputuloksen saamiseksi, ja ovathan ne pienet sinetit mukavamman tuntuiset ja näköisetkin. Itsekin olen laitattamassa niistä osapidennystä.

Yksi kaveri vaihtoi nuo sinetit teippihiuksiin, ainakin toistaiseksi, niissä se uusimisväli on tiheämpi (1-2 kk?), jolloin teippipidennys täytyy "nostaa" ylöspäin eli vaihtaa teipit. Noissa ei taida olla kauhean pitkää hiusta,  vain n. 50 cm valikoimissa.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #16 : 31.12.06 - klo:18:42 »
Mitä eroa nuissa hiussinettien päissä sitten on?
Viimeksi minulla oli näitä: http://hairium.com/webshop/product_details.php?p=154
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #17 : 01.01.07 - klo:19:06 »
mitä olen nähnyt ja kokemuksia kuullut, niin great lenghts sinetti on ollut hiuksena kaikkein kestävintä. B*longeista olen kuullut vain yhden kokemuksen ja se loppui sanoihin "räjähti värjätessä" -joskoos oli sitten jossain muualla vika kuin hiuksessa, siitä en tiedä

so.capia on täällä ollut minun testipäälläni nyt kuukauden verran sineteillä kiinni, yhtään mitään ei ole irronnut ja hius on oikein tuoreen näköistä. Ja hius on siis kertaalleen värjätty kevytvärillä, letitelty, harjailtu ja muuten vaan ihmetelty moneen kertaan

alunperin piti laittaa lenghtsillä tuo, mutta kun sain so capia niin ylihalvalla ostetuksi niin ajattelin kokeilla, taisi olla sen arvoista
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #18 : 01.01.07 - klo:19:32 »
No juu, tuo GL on varmaan parasta, ajattelin tässä vaan taviksen näkökulmasta  ;).  GL on aika hinnakasta, mutta jos on kaveri/itse joka sitä tukusta saa ja laittaapi, niin sitten toki ei tule niin kalliiksi. Kampaajalla laitettuna GL on käsittääkseni tuplahintaista, tutullani 20 sinetin laitto maksaa n. 200 e.

Itselläni oli SoCapia, olin viikon jälkeen helisemässä, ja 2 kk myöhemmin nyhdin viimeisetkin pois. Onhan se hius tietysti joka kerta erilaista jossain määrin, mukava jos on toiminut.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 01.01.07 - klo:20:19 »
Mulla on kyllä ainoastaan positiivisia kokemuksia B*longista. Tosin käytän hiusnauhoja, mutta niissä on ollut todella laadukasta hiusta, joka kestää hyvin myös värjäystä.

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #20 : 03.01.07 - klo:11:11 »
Oonko nyt ymmärtäny oikein.. Siis sinettipidennystä pystyy pitämään 5kk mutta muut pidenykset joutuu ottaa 2kk jälkeen pois? Vai onko moni ottanu sinetit pois jo parin kuukauden päästä?  ::) Eli kauanko mitäkin pidennystä pystyy pitämään päässä?

Edit Eikö hairium enää myy netissä 100kpl erissä aitoa sinettihiusta? En ainakaan löytänyt...
« Viimeksi muokattu: 03.01.07 - klo:11:39 kirjoittanut Nina »

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 03.01.07 - klo:14:53 »
Niin se riippuu varmaankin myös hiuslaadusta, kauan pidennystä pystyy pitämään, takkuuntuuko oma juurikasvu tms. Teippipidennys on uusittava useammin, teippi vain vaihdetaan, samaa hiusta voi käyttää monta kertaa. Ompelupidennyksestä en osaa sanoa, mutta jos sinettipidennys on hyvin laitettu, hius hyvälaatuista ja oma hiuskin vahvaa, sen voi pitää päässä sen puolikin vuotta, olettaen ettei ne sinetit sieltä paistele päästä.. Itselläni on tusina sinettihiusta "uusiokäytössä" eli uudella keratiinisinetillä vahvistettu käytetty sinettihius.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 03.01.07 - klo:15:05 »
mitä olen nähnyt ja kokemuksia kuullut, niin great lenghts sinetti on ollut hiuksena kaikkein kestävintä. B*longeista olen kuullut vain yhden kokemuksen ja se loppui sanoihin "räjähti värjätessä" -joskoos oli sitten jossain muualla vika kuin hiuksessa, siitä en tiedä

Mullakin räjähti värjätessä ja niissä ei pysynyt se väri yhtään.Mulle oli koululle tilattu mustia hiuksia mutta ne mun mustat oli laitettu yhden ärsyttävän akan päähän.Mulle siis laitettiin punaisia mitkä värjättiin mustiksi.Tokassa pesussa tukka punersi ja pahasti.Hiukset olivat kauheassa takussa ja älyttömän karheat kun vertasi muiden pidennyksiin.

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #23 : 03.01.07 - klo:15:21 »
Taitaa vaihdella tuokin tapauskohtaisesti, nämä "uusiokäytössä" olevat B long-sinettini on ainakin kertaalleen värjätty tumman ruskealla kestovärillä (alkup.väri vähän vaaleampi ruskea), ei ole mitenkään negatiivisesti vaikuttanut näiden kuntoon.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 03.01.07 - klo:20:03 »
 ^eihän se hius koskaan tasalaatuista ole, eli vähän onnenkauppaa minkälaista hiusta sattuu saamaan. Ihmisten päästähän ne on alunperin otettu ja sitten esikäsitelty ja värjätty puhki ;D Olettaisin, että monesti tummat ja mustat hiukset ovat parhaan laatuisia, ainakin aasialaisista hiuksista, koska niitä ei ole todennäköisesti vaalennettu, ennen värjäystä. Tosin viimeksi päässäni oli todella hyvää vaaleaa hiusta, joka kesti ilman ongelmia kolme värjäystä ja pysyi silkkisenä loppuun asti.

vivitsu

• Vieras
« Vastaus #25 : 09.01.07 - klo:20:45 »
elikkäs olen ottamassa ompelupidennystä, ja ajattelin että riittääköhän hairiumin puolikas hiusnauha, eli 55grammanen minulle?hiukseni ovat aika ohuet, niin ajattelin että jos laitatan kamalan ison tupun lisätukkaa niin sehän näyttää varmaan aika luonnottomalta.joten te jotka tiedätte, olis kiva jos vastailisitte :-*

Siirsin viestisi tänne. T. Kikka
« Viimeksi muokattu: 09.01.07 - klo:21:16 kirjoittanut Kikka »

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #26 : 09.01.07 - klo:22:33 »
Oli tuolla toisessa ketjussa puhetta, että mulle saattaisi sopia violetinsävyiset hiukset.  Violetti kuitenkin on melko vaikea väri ylläpidettäväksi. Mietinkin tässä, että kun tuota hiusten tuuhennosta olen suunnitellut muutenkin, että miltähän näyttäisi violetit hiussinetit? Omat hiukset mulla on mustanruskeat/tummanruskeat.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #27 : 09.01.07 - klo:22:56 »
näyttäisivät varmasti hyvältä siellä tumman seassa :) mustan kanssa ovat todella nätit, ja miksei vähän pehmeämmänkin värin kanssa
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #28 : 11.01.07 - klo:13:09 »
Kyllä, värinä näyttää varmasti aivan loistavalta.
Mä saattaisin suositella enemmän teippipidennystä, sen saa huomaamattomammin ja lähemmäksi päälis osaa, lisäksi sen antama "väri" on tietyllä tavalla paljon voimakkaampi, kun hius on suurempina pintoina kuin sineteissä, joiden raidat voivat hukkua melko helpostikkin omien hiusten sekaan, ja niitä vaaditaan loppujen lopuksi melko paljon että kunnolla näkyvät.
Minä laitoin kaverille teipillä shokkivioletin pinkkiä hiusta tummanvioletteihin, vyötärölle asti oleviin hiuksiin ja näyttää todella hyvältä, väri tulee omien hiusten seasta sellaisina leveinä heijastuksina.
Teipit näyttävät ainakin hänellä paljon paremmalta kuin sinetit, joilla ollaan myös kiinnitetty saman väristä karvaa.
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 13.01.07 - klo:18:03 »
Tuosta keratiiniliimasta vielä. Elikkäs eikös se juuri ole sitä mikä on puikkomuodossa sellaista kovaa ja tuo kuumaliima on hieman pehmeää jo puikossa? Näin Ish muistaakseni kertoili tuolla aiemmin..ja näin olen itse ainakin aina luullut tietäväni, mutta mutta Hairiumhan mainostaa myyvänsä keratiiniliimaa ja silti kaikki sieltä tilatut liimat ovat olleet niitä pehmeitä eli mielestäni kuumaliimaa  ???

Muoks. tosin en ole noiden sivujen uusimisen jälkeen sieltä tilannut, eli ovat kyllä voineet vaihtaa tuotetta. Ja noissa tuote kuvissa liima näyttäisi kuumaliimalta? Ja on ollut todella huonoja nuo hairiumin liimat. Mietin vain, että kellä tässä on mennyt puurot ja vellit sekaisin, minulla vai Hairiumilla vai onko keratiiniliimaa erilaista sitten?
« Viimeksi muokattu: 13.01.07 - klo:18:07 kirjoittanut Amilo »