Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä  (Luettu 279489 kertaa)

vivitsu

• Vieras
Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä
« Vastaus #150 : 23.11.07 - klo:14:00 »
eli surffailin tuolla sivuilla, ja törmäsin tälläseen hiusnauhaan http://www.additionallengths.co.uk/Product_Details.asp?ProductID=54 ja nyt ihmetyttää, että onko tämä lähes niiku sama kuin tuo teippipidennys?ainakin hinnaltaan paljon halvempi. kertokaa te viisaammat :D

-Ansku-

• Vieras
« Vastaus #151 : 28.12.07 - klo:17:47 »
Mulla oli vuos sitten sinettipidennys aidoilla hiuksilla. sinettäjä oli muistaakseni reilusti yli 150 ja hintaa koko hommalle tuli melkein 600e. Hui kamala, senkin rahan olisi tietysti voinut käyttää järkevämmin... (sanoo nainen joka himoaa ghd rautaa..  ;D )

Poissa Hansu35

• Haiven
  • *
  • Eipähän se voi mennä aina ihan kohilleen.
« Vastaus #152 : 19.01.08 - klo:10:23 »
Lindalla on pidennystä myös tosi edessä. Haluaa samanlaista. Mikähän on tekniikka ja mistähän sais?

Yhdistin kysymyksen tähän ketjuun. -Luomo-
« Viimeksi muokattu: 19.01.08 - klo:12:50 kirjoittanut Luomo »

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #153 : 19.01.08 - klo:12:34 »
Olettaisin että sinettipidennys. Se ainakin on kestävin ja luonnollisimman näköinen ja laitetaan koko päähän, aika eteenkin.

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #154 : 04.02.08 - klo:06:13 »
Onko kukaan teistä käynyt täällä ottamassa hiusten tuuhennosta/pidennystä?

http://www.koulutusta.net/oppilastyot.htm

Tuuhennoksen hinta ainakin halpa, 94 €, mutta miten paljon massavemman hiuksen 25 sinetillä saa? Kannattaako ottaa?

Mun ystävä käy aina laittamassa tuolla hiuksensa. Silläkin on pitkät hiukset ja laittaa vaan sen 25 sinettii. Mutta ystävä tekee hiuksistaa vieläkin pidemmät niiden sinettien avulla. Tulee kerrostettu vaikutelma ja hiton hyvältä sen hiukset näyttää. Kyllä sen mielestä on ainakin sen väärti. Enempää ei kuulemma laittaisikaan.
Siellä mun mielestä vaan ammattilaiset tekee pidennykset et on edullista hinta siihen nähden.
Ja ystävä sanoi just et jos käy siellä "vakkarina" jatkossa voi saada vielä alennusta tukasta ja laittamisesta.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #155 : 05.02.08 - klo:11:25 »
Onko kukaan teistä käynyt täällä ottamassa hiusten tuuhennosta/pidennystä?

http://www.koulutusta.net/oppilastyot.htm

Tuuhennoksen hinta ainakin halpa, 94 €, mutta miten paljon massavemman hiuksen 25 sinetillä saa? Kannattaako ottaa?

Mun ystävä käy aina laittamassa tuolla hiuksensa. Silläkin on pitkät hiukset ja laittaa vaan sen 25 sinettii. Mutta ystävä tekee hiuksistaa vieläkin pidemmät niiden sinettien avulla. Tulee kerrostettu vaikutelma ja hiton hyvältä sen hiukset näyttää. Kyllä sen mielestä on ainakin sen väärti. Enempää ei kuulemma laittaisikaan.
Siellä mun mielestä vaan ammattilaiset tekee pidennykset et on edullista hinta siihen nähden.

Riippuu varmaan siitä, miten määrittelee ammattilaisen. Moni hyväkään kampaaja ei kaikkien täältäkin kuultujen kokemusten perusteella silti osaa laittaa pidennystä, mites sitten vielä oppilastyönä...

Tai ehkä mulla on vaan asennevamma tuota paikkaa kohtaan, kävin siellä kerran kulmat nypityttämässä ja värjäämässä. Palvelu oli todella töykeää, oikeasti jopa v*ttumaista ja lopputulos oli aivan kamala - kulmakarvojen korkein kohta, se siiven alkamiskohta, nypittiin kokonaan pois niin, että kulmani olivat muodottomat, "pyöreät". Ja ne värjättiin ensin mustalla, mutta koska se ei kuulemma näkynyt kauheasti, niihin laitettiin vielä sinimustaa väriä päälle. No, se kyllä näkyi... Kyseessä ei ollut oppilastyö vaan ihan normaali palvelu.

Pahoittelen asian vierestä höpöilyä. Mutta tuon kokemuksen jälkeen en ikimaailmassa antaisi sille poppoolle hiuksianikin tuhottaviksi.

Poissa Jippii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #156 : 06.03.08 - klo:22:43 »
Neuvokaas joku paikka Helsingistä, mistä sais joko halvalla ostettua pidennystarvikkeet tai halvalla ihan sen työnkin siihen? Olis kiire, ruhtinaalliset 8 päivää aikaa, tulossa tärkeä tapahtuma ja olis kiva saada pitkät hiukset takas siihen mennessä. Eli ulkomailta ei tähän hätään ehditä tilailla.  :'(

Ja jos ite alkaa säätää (tai kaveri siis), niin mikä olis tälläisille amatööreille helpoin tapa? Vai meenkö ihan suosiolla teettämään ammattilaisella ja jätän tän kuun laskut maksamatta?  ;D Suht paljon ollaan kyllä kaverin kaa molemmat hiusten kanssa "pelleilty", mutta pidennyksistä ei kummallakaan oo tosiaan mitään kokemusta.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #157 : 07.03.08 - klo:11:50 »
^ Helsingissä Hämeentien varressa vähän Kurvin jälkeen Hakaniemeen päin tultaessa on The Look Salon -niminen liike, joka myy pidennystarvikkeita ja myös tekee pidennyksiä. Laajensivat juuri liikettään, toisella puolella pidennyskama ja toisella puolella kampaamo. Olen itse ostanut sieltä mm. keratiiniliimaa. Hiukset halpoja, laadusta en osaa sanoa. Mutta muistaakseni joku yksi puntti, jota katselin, oli n. 50-60 euroa. Laadusta en tiedä, se ostamani keratiiniliima on ollut ok. Ja tuo arvio siis aitohiukselle, kuitu on halvempaa tietenkin. Paikkaa pitää ulkomaalaiset naiset, tiedä sitten johtuvatko halvat hinnat kehnosta veronmaksuhalusta...

Jos itse haluaa laittaa, helpoin tapa on varmasti klipsit. Omasta mielestäni seuraavaksi helpoin tapa on sinettitekniikka ja hankalin ompelupidennys. Sinettien laitossa ei vaikeaa ole niinkään saada hiuksia luonnollisen näköisesti päähän, vaan se, että ammattitaidoton laittaja laittaa sinetit todennäköisesti hiuksia enemmän rasittavasti kiinni (väärän kokoiset sinetit, väärän verran omaa hiusta, väärän muotoinen tupsu omasta hiuksesta, väärän "suuntainen" kiinnitys jne.) ja sinetit myös tuntuvat ikävämmiltä. Sen huomasin itsekin, kun olen noita sinettejä päähäni tunkenut, niin tuntuvat paljon selvemmin ja ikävämmin kuin kampaajan laittamat. Asiaan vaikuttaa myös se, että on tosi hankala laittaa itselleen sinettejä hyvin kiinni tuonne taakse.

Ompelutekniikassa hankalinta on saada tarpeeksi ohuet ja tarpeeksi kireät letit, jotka myös pysyvät kireällä. Olen ymmärtänyt, että tätä ei edes kaikki kampaajat taida, on harvinainen taito ja vaatii aikamoista sorminäppäryyttä :)
« Viimeksi muokattu: 07.03.08 - klo:11:58 kirjoittanut Roksane »

Poissa Jippii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #158 : 07.03.08 - klo:12:12 »
Kiitos... mua on  alkanut nyt epäilyttää, että saadaankohan kaverin kaa tehtyä luonnollisen ja mukavan tuntuinen pidennys, eli voi olla että käännyn ammattilaisen puoleen sitten kuitenkin. Ainakin näin ekalla kerralla, että tietää sitten tulevaisuudessa ees vähän, miten sen homman pitäis toimia.  ;) Tuolla The Look Salonissa voisin kuitenkin pyörähtää katsomassa noita hiuksia, ei pahan hintaisilta vaikuta.

mic

• Vieras
« Vastaus #159 : 12.03.08 - klo:16:30 »
Hei voisiko joku suositella jotain muotovaahtoa ja lakkaa clip in pidennyksille, ovat aitoa hiusta.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #160 : 12.03.08 - klo:17:08 »
^
Itse käytän mitä vain alkoholittomia muotoilutuotteita esim tigin big&bigger

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 13.04.08 - klo:23:16 »
Onko kukaan tilannut tältä sivustolta: http://www.connect-2-hair.co.uk/80375/info.php?p=2
(minkälaiseen pidennykseen nämä hiukset sopivat?)

nita

• Vieras
« Vastaus #162 : 14.04.08 - klo:11:54 »
Apua! Yritin etsiä ongelmaani ratkaisua, mutta koska en löytänyt (saatan olla sokea) niin päätin kysyä.

Mulla on nyt tasan kaks viikkoa ollu sivutukassa pidennykset, ihan kuumaliimalla laitettiin. Yks osio irtosi tuossa aamulla, se liima oli vaan "kadonnu" johonkin. Muiden osioiden liimat on muuttunu kovista semmosiksi.. pehmeiksi ja tahmeiksi. Voiko tälle tehä mitään, onko tää normaalia, iikapuamitätapahtuu? :)

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 15.04.08 - klo:21:00 »
^osioita saattaa irrota, se on ihan normaalia. Liimaa ei ole siinä kohdin tarpeeksi. Jos otit osion talteen, voit varmasti käydä laitattamassa sen uudelleen. Jos irtoaminen ei vaikuta lopputulokseen älä huolehdi   :)

Liimasinetit muuttuvat pesujen myötä pehmeämmiksi ja tahmeiksi. Vältä niiden repimistä ja pyörittelyä ja muista kuivata aina pesun jälkeen heti viileällä ilmalla. Muhiva kosteus haurastuttaa sinettiä.
Pehmentyminen ei varsinaisesti vaikuta pysyvyyteen, liima vaan hiljalleen kuluu pois. Siksi tämä pidennys onkin yleensä lyhyt ikäisempi, kuin sinettipidennys.
Voit toki tarkistuttaa onko liimaa tarpeeksi.
« Viimeksi muokattu: 15.04.08 - klo:21:02 kirjoittanut Amilo »

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #164 : 20.04.08 - klo:11:46 »
Minä olen nyt ihan sekaisin luettuani tämän ketjun! Mulle ei hahmotu yhtään mitä nuo kiinnitystavat on; nuo sinetit kyllä käsitin mutta mikä ihme on microring?? Entä ompelupidennys, mihin ihmeeseen se ommellaan? *näkee jo itsensä tikkaavan päänahkaan peruukkia kiinni*

Mulla on pitkät hiukset mutta ne tuntuu jymähtäneen kasvun puolesta, ne ei vaan kasva tätä nykyistä mittaa pidemmäksi! Lisäksi ovat vähän ohentuneet joten ajattelin ottaa pidennyksiä niin että hiukset olisivat kerrostetut niin että omat hiukseni olisivat lyhyempää kerrosta ja pidennys vain vähän pidempi.

Kannattaako pidennyksiä ottaa jos hiukset on hyväkuntoiset, voiko ne pilata hiusten kunnon? Aion siis ehdottomasti ottaa ne kampaajalla, en rupea itse söhräämään.