Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä  (Luettu 279490 kertaa)

ZaparoZanna

• Vieras
Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä
« Vastaus #225 : 08.12.08 - klo:16:39 »
Minäkin ajattelin ensin noin, mutta nähtyäni vanhoja kuvia hiuksistani, on ero tosiaan huomattava. Enää en vain pysty pitämään hiuksia auki, nyt on vain kihara siellä ja toinen täällä. Ennen näyttivät runsailta vaikka oikeasti hiuksia olikin vähän.
Minulla ne sinetit jostain syystä lähtivät aina alle kuukaudessa pois. Mietin, että jos 40 kpl on lähtenyt juurinen irti, niin kyll siitä varmaan aika paljon hiusta on lähtenyt yhdestä päästä.

mimo

• Vieras
« Vastaus #226 : 16.12.08 - klo:23:53 »
Auttakaa tietämätöntä :) ostin ulkomailta micro ringeihin tarkoitettuja hiuksia.. luulin niiden olevan sinetteihin..
Voiko niitä kiinnittää muulla tavalla, kuin ringeillä ? Saisiko niihin laitettua sinettejä tai jotakin ?
Kauanko micro ring pidennys kestää?

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #227 : 18.12.08 - klo:02:40 »
^Mitä tarkoitat, että sopii vain micro ringeihin? Siis minkälainen se hiuksen kiinnitysosa on? Onko niissä ringit valmiina kiinni vai? Jos niissä ei ole ringejä kiinni (tähän tyyliin), niin varmaan voi käyttää muutenkin kuin ringien kanssa. Eivätkä nuo instant micro ringitkään varmasti estä sinettien kiinnittämistä itse.

anna1

• Vieras
« Vastaus #228 : 18.12.08 - klo:19:50 »
Kyse on varmaan "stick"-hiuksesta, jossa osiot on tehty valmiiks, kuten esim. sinettipidennyksissä, mutta sinetti on puristettu tikkumaiseksi, kynsimallisen sinetin sijaan.
Mä meinasin tossa ens viikolla laitella niitä ihan liimalla omaan päähän, leikkaan vaan ne sinetit irti ja laitan samallalailla kuten normaalistikin liimapidennykset.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #229 : 18.12.08 - klo:21:14 »
Mistä netistä löyätisin OIKEASTI hyvälaatuista hiusnauhaa? Vaaleaa, sävy n.613. Olen epätoivoinen..
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

anna1

• Vieras
« Vastaus #230 : 18.12.08 - klo:21:30 »
Ootko princess kokeillu hairiumin hiusnauhaa? On ainakin aitoa hiusta.
Omien kokemusten perusteella tosin noi vaaleet ei oo ikinä niin hyvälaatusia kun tummat, tietty kun niitä on enemmän käsitelty, vaalennettu jne. Tarvii reilusti enemmän aikaa ja vaivaa, paljon tehohoitoja ym. että kestää kauniina pitempään.

mimo

• Vieras
« Vastaus #231 : 20.12.08 - klo:01:29 »
Ei ole micro ringejä kiinni hiuksissa. Juuri sellaiset tikkumaiset päät . Eli voin ne laittaa liimalla kiinni? Niitäkö ei pysty kolvilla sulattamaan hiuksiin, niinkuin kynsisinetit?

anna1

• Vieras
« Vastaus #232 : 20.12.08 - klo:12:27 »
En lähtis kyllä niitä stikkejä kolvilla sulattelee, en usko että se on lainkaan samaa liimaa mitä kynsisinetit on.. Voithan sä tietty kokeilla yhtä osiota sulattaa ja kattoo nouseeko miten hirvee käry ja sulaako se edes vai palaako samantien.. Ite aion kyllä edelleen leikata vaan stiksit pois ja laittaa liimalla  :)

ohtu123

• Vieras
« Vastaus #233 : 11.01.09 - klo:18:01 »
Mimo:

nuo hiukset, jossa on tikkumaiset päät ovat siis "pre-tipped hair". Jos olet ostanut sellaisia, ne sopii ainakin mikro-ring kiinnykseen.

Itse ostin käsittelmätöntä hiusta letissä ja tosiaan niistä pitäisi nyt itse tehdä osioita mikro-ring kiinnitykseen.
Aikaisemmin kampaajani on siis tilannut intialaista remy-hiusta, jossa on ollut jo tipit (eli ne tikkumaiset sinetit) valmiina.

Onko nämä sinetit yleensä siis keratiinia, kuumaliimaa vai mitä?

Millä aineella palstalaiset suosittelee tehtävän nuo tipit hiuksien päähän, jotta ne olisi mahdollisimman pitkäikäiset?

Poissa Suski

• Haiven
  • *
« Vastaus #234 : 13.01.09 - klo:15:29 »
Heippa..
Nyt on ruvennut houkuttelemaan laittaa tuollaiset "pysyvät" pidennykset tai lähinnä tuuhennokset,
koska olen nyt käyttänyt jonkin aikaa noita klipsijatkoja ja tykännyt niistä..

Itsellä on kuitenkin ohut tukka ja mietinkin että mikä pidennystekniikka olisi paras vai onko mikään
ja lähteekö nämäkin vähät irti pidennyksellä?  ???

Teippipidennys ilmeisesti olisi huomaamattomin?

Olisi kiva saada täältä asiantuntevia kommentteja ja realistisia arvioita siitä lähteekö tukka kokonaan..

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #235 : 13.01.09 - klo:17:13 »
^Kyllähän kaikilta niitä hiuksia lähtee. Ei sitä oikein pysty ennustamaan kuinka paljon mutta ei kokonaan.  ;) Sinetti pidennys taitaa olla huomaamattomin.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #236 : 14.01.09 - klo:04:37 »
Mutta jos hiustenlähtöä pelkäät, niin sinetit ovat varmastikin huonoin vaihtoehto. Teipit ovat huomaamattomat ja käsittääkseni suhteellisen hellävaraiset verrattuna moniin muihin tekniikoihin.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 14.01.09 - klo:22:00 »
Kaikki pidennykset saattavat pitkään ja jatkuvasti käytettyinä rasittaa hiusta siinä määrin, että omaakin tukkaa lähtee.
Vaikka pidennys olisikin oikein tehty ja oikein huollettu.

Samaa mieltä kuin Roksane että sinetit kuluttavat hiuksia kaikkein eniten. Mutta ovat myös huomaamattomimmat ja usein ohuille hiuksille sopivat.

Aleksandra

• Vieras
« Vastaus #238 : 15.01.09 - klo:18:18 »
Mistä sais laadukasta vaaleaa (613) hiusnauhaa? Voisin ommella itse klipsut niin sais uudet klipsupidennykset. Dreamhairin hius on ihan kakkaa  >:( Antakaa vinkkejä, mistä saisi sellasta vaaleaa hiusta, joka ei räjähdä käsiin? Dreamhairin clip-oneissa kuin on kuitua seassa, inhottavaa kun he eivät voi sitä myöntää. Murr.

Itse tein valituksen Dreamhairille nopeasti pilalle takkuuntuneista pidennyshiuksista. Hiukset menivät todella surkeiksi n. viikossa ja katkeilivat ihan älyttömästi. Dreamhairilta sain vain vastaukseksi, että: -Aijaa. Tällaista ei ole ennen tapahtunutkaan. Ei ole koskaan tullut valituksia.
Mitään hyvitystä en saanut, hieman korpeaa.. >:(

Hairiumin hius on parasta jota minulle on tullut vastaan. Vaalea hius tuntuu menevät vaan nopeammin huonokuntoiseksi kuin tumma. Hyvät hoitoaineet kuitenkin pidentää varmasti käyttöikää :)

Poissa maxfactor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #239 : 15.01.09 - klo:20:09 »
Yleensäkin vaaleat pidennyshiukset tarvitsevat parempaa hoitoa kuin tummat koska niitä on enemmän käsitelty vaalentamalla ja värjäämällä.