Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä  (Luettu 279497 kertaa)

Marella

• Vieras
Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä
« Vastaus #255 : 16.03.09 - klo:18:41 »
Kuinkahan paljon suht ohueisiin hiuksiin tarttis sinettihiuksia?

Itse aattelin 75kpl, mutta mahtaakohan riittää....

Myöskin kysyisin, että mistä kannattais ostaa, että saa hyvän näköistä tukkaa??

Kaveri kokeili HairStockin hiusta ja oli aika hirveetä takkukasaa hetken käytön jälkeen.

ZaparoZanna

• Vieras
« Vastaus #256 : 16.03.09 - klo:20:33 »
Vastaanpa nyt tuohon omien ja jatkeiden rajan näkyvyyteen kun on jo omaa kokemusta :)  Siskoni häivytti ohennussaksilla rajaa mutta ei sen kummemmin kerrostanut. Jatkoja leikattiin lyhyemmäksi jolloin hiusten ero ei enää ole niin valtava (yhä kuitenkin n. 15 cm). Eli viiden minuutin toimenpiteellä tuli oikein hyvää jälkeä :)

MiamiGlow

• Vieras
« Vastaus #257 : 14.04.09 - klo:13:36 »
Voiko syn.hiusnauhaa kiinnittää lettikiinnityksellä, elikkä letittää vähän matkaan omaan hiukseen ja kuminauhalla kiinni?

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #258 : 15.04.09 - klo:11:45 »
Eikös hiusnauhat yleensä laiteta ihan ompelemalla..

MiamiGlow

• Vieras
« Vastaus #259 : 15.04.09 - klo:13:18 »
Kyllä siihen ompelutekniikkaa käytetään ja klipsejä, mutta haluankin tietää että pystyykö ne laittamaan sillä letityksellä kiinni.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #260 : 15.04.09 - klo:19:47 »
Noh, mä nyt en hirmuisesti pidennyksistä tiedä, mutta ei mulle ainakaan tuu oikein mieleen mitään keinoa millä hiusnauhan saisi järkevästi letitettyä omiin hiuksiin. Meinaatko siis, että letittäisi vaakatasossa kuten jos ommeltaisiin ja siihen mukaan se hiusnauha vai sitten suoraan alaspäin "avoimesti"?

MiamiGlow

• Vieras
« Vastaus #261 : 16.04.09 - klo:11:23 »
Siis tarkoitan alaspäin, niin että se letitään oman hiuksen kanssa juuresta pari senttiä alaspäin ja sitten kiinni kuminauhalla, kuten rastoissa? Ainekin jotkut ovat niin laittaneet, mutta haluaisin tietää onnistuuko sama tuon tuotteen kanssa;
http://www.dreamhair.fi/293,syn.-hiusnauha-50cm-6-.html

anna1

• Vieras
« Vastaus #262 : 16.04.09 - klo:15:02 »
^ Ootkos sä nähny tollasta hiusnauhaa koskaan luonnossa? Siis se on sellanen n. metrin leveä nauha jossa ne hiukset roikkuu, en mäkään nyt ihan äkkiseltään keksi miten sen saisi tolla kuvailemallasi tekniikalla kiinni.

Toinen asia on sitten esim. tää http://hairium.com/webshop/product_details.php?p=44, joka todellakin voidaan "punoa" omaan hiukseen. Eli aloitus on samanlainen kuin vaikkapa pikkuleteissä, tuo kuitu taitetaan kahtia, punotaan neljällä osiolla oman hiuksen kanssa, ja voidaan kiinnittää kummarilla halutusta kohdasta, tosin se vapaaksi jätetty osio ei usein kestä suorana, selvänä ja hyvän näköisenä kovin pitkään.

MiamiGlow

• Vieras
« Vastaus #263 : 16.04.09 - klo:19:28 »
^ En ole nähnyt luonnossa ja ajattelin itsekin, että miteköhä se muka onnistuu.. Mutta jostakin luin (en muista mistä) että joku oli laittanut. Ja ehkä siksi on parempi vaan ottaa klipseillä se tukka : )

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #264 : 16.04.09 - klo:21:07 »
Toinen asia on sitten esim. tää http://hairium.com/webshop/product_details.php?p=44, joka todellakin voidaan "punoa" omaan hiukseen. Eli aloitus on samanlainen kuin vaikkapa pikkuleteissä, tuo kuitu taitetaan kahtia, punotaan neljällä osiolla oman hiuksen kanssa, ja voidaan kiinnittää kummarilla halutusta kohdasta, tosin se vapaaksi jätetty osio ei usein kestä suorana, selvänä ja hyvän näköisenä kovin pitkään.

Se pysyykö kuitu hyvänä vai ei riippuu todella paljon hoidosta ja kuidusta. Mulla oli viime vuoden lopulla/tämän vuoden alussa avopidennys kokonaan Plastikhaarin kuituhiuksella noin kaksi kuukautta päässä ja kuitu ei hamppuuntunut lainkaan ja näytti kahden kuukaudenkin jälkeen ihan yhtä hyvältä kuin heti laitettuna.

Hiusnauhasta vielä sen verran, että mun mielestä sitä on tosiaankin ihan mahdotonta laittaa nätisti letittämällä, jos haluaa tilapäisen ratkaisin kannattaa ommella klipsit nauhaan kiinni.

lenskis

• Vieras
« Vastaus #265 : 18.04.09 - klo:12:20 »
moikkamoii!

minulla on great lengthsin 40cm pidennykset päässä kolmatta viikkoa, 50 osiota.
juuri ennen tilausta värjäsin hopean sävyiset blondini lämpimimmiksi, hieman kellertäviksi.
olen kuitenkin tottunut viileänsävyisiin hiuksiini ja haluaisin muuttaa tätä nykyistä sävyä.
en kuitenkaan halua värjätä pidennyksiäni, koska ovat melko pienissä osioissa kiinni.
olen käyttänyt omiin hiuksiini aiemmin Schwartzkopf Bonacure Color Save Silveriä,(shampoo) toiminut hyvin.
olen  myös selaillut inc-ketjuja mutta olen valitettavasti auttamattoman ulkona noiden kaikkien kemikaalien ja niiden yhdistelmien todellisista "merkityksistä" ja vaikutuksista.
sen tiedän ettei alkoholia tai öljyjä sisältäviä tuotteita saa sinetteihin laittaa.

joten, tässä inc, toivoisin että te paremmin tietävät kertoisitte, sisältääkö tuote ainetta joka saa hiukseni putoamaan päästä..?

Sodium Laureth Sulfate
PEG-7
Glyseryl Cocoate
Sodium Chloride
Disodium Cocoamphodiacetate
Glycol Distearate
Sodium Benzonate
Benzophenone-4
Laureth-4 ja -2
Polyquaternium-10
Coco-Glucoside
Glyceryl Oleate

Poissa maxfactor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #266 : 18.04.09 - klo:16:31 »
kyllä mun mielestä voit ihan hyvin tuolla pestä hiuksesi. Ei nuo shampoot sitä pidennystä irti saa.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #267 : 18.04.09 - klo:20:12 »
Enpä näkisi tuossa shampoossa mitään ongelmaa, öljyäki siinä on tosiasiassa niin vähäisiä määriä, että se tuskin mitään vaikuttaa. Ainut ongelma saattaa olla hopeashampoon kuivattavuus, pidennyshiukset kun ovat jo valmiiksii käsitellyt ja karheat.
Voisitko shampoon sijasta kokeilla ennemmin jotain sävyttävää hopeahoitoainetta? Sillä saisit kestävämmän sävyn.
Joko Crestolin helmenvaaleaa (tämä kanssa pitää olla varovainen ettei vedä lilaksi) tai Kc:n sävyttävää hiusnaamiota silver.
Hoitonaamiota ei tosin kannatta levittää ihan sinne sinettiin asti, ettei se haurastuta niitä, tai liu-u pois.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #268 : 21.04.09 - klo:07:47 »
Moikka!

Etsiskelen tässä nyt kuumeisesti sopivaa shampoota teippipidennyksilleni. Minulla on todella pitkät Hairiumin  B*LONG-hiukset eli 100 % remy aitohiukset. Olipas hienosti sanottu tuo nimikin. ;) Sävy on 33 ja oma lyhyt tukka on noin asteen verran tummempi. Mulla oli aikaisemmin aivan blondit hiukset, joten kaappi on täynnä hopeashampoota ja lisäksi juuri sen takiahan tuo väri tarttui niin hyvin.

Minulla on joskus ollut keskiruskeat hiukset, joihin olen käyttänyt Paul Mitchellin Skinny-shampoota ja lisäksi samanmerkkistä värinsuojashampoota. Lisäksi löytää Bonacuren tehonaamiota, jota ajattelin käyttää omalle hiukselle noin 2 viikon välein. Hiusten kunto on aikalailla parantunut bruneteksi vaihtamisen jälkeen, joten perushoitsikka riittää huomattavasti paremmin kuin ennen. Suihkutettavana hoitsikkana on Matthew Jonesin kirkas Res-Q-suihke.

Olen miettinyt, että kokeilisin XZ-xylitol-shampoota ja saman sarjan hoitoainetta. Mitäs mieltä olette? Olisiko kampaamomerkeistä joitakin vinkkejä? Tavallaan oma hius vaatisi värinsuojatuotteita, mutta pidennyshius - etenkin latvat - kaipaisivat kosteutta ja kunnon hoitoa, jotta eivät takkuuntuisi.
I wake up, it's a bad dream,

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #269 : 21.04.09 - klo:10:23 »
^Davinesin Love- shampoo ja hoitis ovat olleet kehuttuja pidennystukalle.
Onko sulla d&c pysynyt hyvässä kunn ossa pidennykset? Itsekin teippididennystä harkitsen just b*longista.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree