Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä  (Luettu 279493 kertaa)

Poissa maarit

• HAIRahtanut
Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä
« Vastaus #285 : 15.06.09 - klo:08:42 »
^ Jätettävää hoitosuihketta saa laittaa latvoihin mutta ei sitäkään suositella tyveen. Hoitoainettakin saa käyttää mutta ei mielellään sinetti kohtiin. Sinetit haurastuu ja irtoaa helpommin. Kannattaa lukea myös ketju http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=230.0  :)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 15.06.09 - klo:08:55 »
^ Aa, ok. Olen kyllä lukenut tuon ketjun alusta loppuun monta kertaa mutta en löytänyt vastausta. Kuulin vaan että hoitosuihketta sais laittaa tyveen estämään rastoittumista.

jenkka

• Vieras
« Vastaus #287 : 15.06.09 - klo:17:07 »
Ongelma:
Oli tarkoitus ottaa lomareissulle taas pidennys tukkaan. Tähän asti olen käyttänyt GL kampaajaa, joka nyt sitten muutti muualle. Meidän kylällä olis vielä tarjolla Simply Naturalia ja Hairiumin hiusta keratiinisineteillä (muuta en halua), eli herää kysymys onko nuiden karvanlaatu yhtä hyvää kuin GL? Hairiumin hiusta voi ilmeisesti tilata kuka vaan, mutta onkohan tuolla Simplyn maahantuojalla joku koulutus niille jotka saavat heiltä karvoja tilata?

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #288 : 16.06.09 - klo:12:21 »
Vielä tämmöinen tuli mieleen: Pystyykö jotenkin näkemään itse onko karvat samansuuntaisia vai osa väärinpäin?

Paikalla keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #289 : 16.06.09 - klo:21:27 »
^ Silmällä pystyy kyllä erottamaan aika helposti ne väärinpäin olevat, ellei niitä ole tarkkaan leikattu.. Se näyttää yksinkertaisesti siltä kuin laittaisit omiakin irroneita hiuksia osan väärinpäin ja osan oikein päin. Se missä hiustuppi on joskus ollut näyttää aavistuksen paksummalta ja tummemmalta. Latvat taas näyttävät ohuilta ja tasaisilta päästä, koska ne on varmasti joskus leikattu. Vaikea selittää, mutta ei siihen mitään mikroskooppia tartteta erottamaan latvaa ja juurta toisistaan.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #290 : 17.06.09 - klo:06:54 »
Ookei, mä jatkan siis tiirailua. Suuressa osassa noista on sellanen tumma piste päässä ja osa on kaksihaaraisia eli ne nyt ainakin on oikeinpäin. Pistepäitä mä olen miettinyt onko ne väärinpäin vai ei, kun kuitenkaan ei vaikuta selkeästi paksummilta kuin nuo toiset jotka varmasti ovat oikeinpäin. Pitänee vielä kyylätä tarkemmin.  ;D

Paikalla keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 18.06.09 - klo:09:16 »
^ No kyllä ne vähän semmoisilta "pistepäiltä" näyttää ne väärinpäin olevat, mutta minusta ne huomaa kyllä todella selvästi. On kyllä vaikeeta yrittää selittää näin kaukaa. ;D Jos sulla ois joku tuttu alalla joka voisi niitä vilkaista?
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

jenkka

• Vieras
« Vastaus #292 : 20.06.09 - klo:00:19 »
Vaikuttaa olevan tuo SN vielä kalliimpaa kuin GL. Kävin hintoja kyselemässä ja 75 sinettiä 30cm hiusta maksaisi 460-550 euroa. Hieman yllätti kun GL on aina mainittu hintavaksi ja jopa ylihinnoitelluksi. Ei sillä, hyvästä maksaakin, mutta kun ei ole näistä tekijöistä mitään kokemusta eikä tiedä lopputuloksesta.
Hintaerotuksella pääsisi melkein jo naapurikaupunkiin hakemaan tuttua turvallista GL karvaa päähänsä.

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #293 : 02.07.09 - klo:17:13 »
Hei, yksi tyhmä kysymys:

Kampaajani käyttää pidennyksissä Simply Natural -hiusta. Olen miettinyt pidennyksen ottamista ja päädyimme siihen lopputulokseen, että sävy 26, keskivaalea kulta sopii tämänhetkiseen väriini kuin nyrkki nenään.

Nyt minuun kuitenkin iski pihiys ja ajattelin ehkä sittenkin tilata Hairiumista valmiita clip-oneja (itse en väkertämään ala). Nyt ongelmana on kuitenkin sävyn valinta.

Voiko sävyjen numeroista päätellä mitään vai vaihtelevatko numerot randomisti merkittäin?
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #294 : 03.07.09 - klo:10:57 »
^Huomasitko hairiumin värikartan http://www.hairium.com/index.php?id=302 ?

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #295 : 03.07.09 - klo:12:18 »
Joo. Mietin, vastaisiko Hairiumin myymä Goldie #27 Simply Naturalin 26:tä... Uskoakseni pidennykset tulevat läpinäkyvissä paketeissa (?), joten voihan väärän väriset jatkeet palauttaa.
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

anna1

• Vieras
« Vastaus #296 : 05.07.09 - klo:02:17 »
Kyllä ne tulee läpinäkyvässä paketissa, ja voithan sä avata sitä pakettia ja verrata omiin hiuksiin. Kunhan pakkaat sitten nätisti ja ei missään takkupesässä sitä hiusta takasin siihen muoviin jos päädyt palauttamaan  ;D

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 08.07.09 - klo:19:06 »
Miten keratiinisinettien käy jos niihin menee hiusväriä? Pysyykö ne ihan kasassa? Mun pitäis kohta värjätä tyvikasvua ja on tää oma hius päältäkin ihan haalistunut. Mietin jos samalla pikkasen tummentaisin koko tukkaa.

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #298 : 05.09.09 - klo:20:54 »
Mulla on kampaajan laittamat Greath lenghts-pidennykset. Ja niissä on ymmärtääkseni keratiinisinetti. Eli olen itse blondaillut juurikasvuni mieheni avustuksella eikä sineteille ole käynyt kuinkaan... Koitin tosin neuvoa miestä välttämään sineteille värin roiskimista jos mahdollista.... Mutta tuskin niille mitään käy...

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 18.09.09 - klo:21:56 »
Itse värjäytin suruttomasti kampaajalla pidennystyveä, ja taisi tulla välillä kotonakin värjättyä. Sinettien ei käynyt kuinkaan - ja vaikka ne vähän olisivatkin rappeutuneet, niin mielummin hieman lyhyempi huoltoväli kuin armoton tyväri :D
So it goes.