Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä  (Luettu 279494 kertaa)

Poissa princess

• HAIRahtanut
Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä
« Vastaus #390 : 29.04.12 - klo:11:32 »
Mä kokeilin omaan klipsitukkaan aikoinaan ihan kaikkee mahdollista. Se vaan jotenkin ei tykänny vapaasti kuivumisesea ja oli aina takkuinen ja kuiva. Oma teippitukka taas on paljon helpompi ja silkkisempi tapaus tohon verrattuna. Tresemmen värjättyjen hiusten naamio on ainakin ihan ykkönen  :-* Ja Joicon IH.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Zoppa

• Vieras
« Vastaus #391 : 14.06.12 - klo:22:50 »
Kuinka kauan kestää tumpelolta laittaa micro ring pidennys koko päähän (toiselle henkilölle)?

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #392 : 30.07.12 - klo:20:28 »
^ Laitoin aikanaan itse itselleni ja meni vajaa kolme tuntia. Uskoisin, että toisen laittamana menisi nopeammin  :)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Sere

• Vieras
« Vastaus #393 : 29.01.13 - klo:01:23 »
Olis tosi iso väriongelma kyseessä!!
Kävin perjantaina laitatuttamassa ittelleni ompelupidennykset ja vein hiukset viikkoa ennen karvat värjättäviksi, maanantaina käytätin kuontaloa näytillä jotta tarkka väri saataisiin tietoon.
No, kiinnitysaika tuli ja luottavaisin mielin menin kampaamoon.
Vain toinen puntti oli värjätty, ja sekin hopeasävytteiseksi. Sanoivat ensin että laitetaan päähän ja katotaan väriä sitten lisää. No, 3 tuntia oli sovittu mutta aika meni yli ja itse olin aika hämmentynyt kun tuntui hieman että minusta haluttiin päästä vain eroon ja laitettiinkin vielä tätä hopeasävytteistä blondiakin sekaan jo liian kylmäsävyiseen blondiin.. Sanoin että minua häiritsee että ne ovat eri sävyisiä kun olin heille sanonut että haluan hiukset värjättävän samanvärisiksi.. Iskivät honey color maskin käteen ja sanoivat että sillä sävyn pitäisi muuttua lämpimämmäksi, kokeilin sitä eikä mitään tapahtunut.

Oma hiukseni on siis alunperin tumma maantienruskea ja vaalennettu swartzkopf xxl ice blondella josta jää kiva keltainen sävy, josta en halua eroon. Karvojen alkuperäinen sävy on dreamhairin #60.
Tekis mieli vaan repiä nämä päästä kun väriero on kuitenkin niin suuri ja minulle luvattiin että ne ovat saman väriset kuin oma hiukseni, en todellakaan odottanut mitään tällaista!
Poistokaan ei omin sorkin oikein onnistu kun lettien pysyvyys on keratiiniliimalla varmistettu.
Muuten pidän näistä aivan hirveästi mutta väriero on niin valtava että kohta otan jo sakset ja leikkaan pituudet nauhatasosta poikki!!
Neuvoja?! Voinko vielä soittaa sinne ja vaatia korjausta?!
« Viimeksi muokattu: 29.01.13 - klo:01:27 kirjoittanut Kuu »

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #394 : 29.01.13 - klo:06:30 »
^ Jos et ole tyytyväinen, niin totta kai voit soittaa kampaamoon. Lisähiusten värjääminen on oma taiteenlajinsa eikä sävy läheskään aina onnistu toivotunlaisena, toki niiden tummemmaksi sävytys onnistuu helpommin (sitä itsekin olen harrastanut). Sen takia suositellaankin etsimään valmiiksi sopivansävyiset hiusjatkot. Sinuna ottaisin yhteyttä kampaamoon, selittäisin tilanteen ja kysyisin onko jotain tehtävissä. :)
« Viimeksi muokattu: 29.01.13 - klo:06:34 kirjoittanut julietjones »
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

Sere

• Vieras
« Vastaus #395 : 29.01.13 - klo:12:06 »
^ Soitin heille ja selitin tilanteen ja he suostuvat kirjaamaan väriä veloituksetta. (:
Perjantaihin täytyy kestää.. :D Kiitos!

NNE

• Vieras
« Vastaus #396 : 25.02.13 - klo:15:00 »
Elikkäs kumpaa suosittelisitte micro ringejä vai sinettejä? Itselläni ei ole kokemusta kummastakaan ja haluaisin tietää vähän kokemuksianne kun olen saanut vaihtoehdot rajattua näihin kahteen. Hiukseni ovat todella ohuet, karheat, vähän yli olkapäille ja sopivasti pilattu jo vaalennusaineilla. :D

Poissa pikkuneiti

• Haiven
  • *
« Vastaus #397 : 15.03.13 - klo:17:47 »
Elikkäs kumpaa suosittelisitte micro ringejä vai sinettejä? Itselläni ei ole kokemusta kummastakaan ja haluaisin tietää vähän kokemuksianne kun olen saanut vaihtoehdot rajattua näihin kahteen. Hiukseni ovat todella ohuet, karheat, vähän yli olkapäille ja sopivasti pilattu jo vaalennusaineilla. :D

Jos ringejä laitat suosittelisin laittamaan ne hiusnauhaan, hyvä ja huomaamaton lopputulos! Nii ja ota semmoset minkä sisällä on silikonia (: Jos taas sinetit laitat älä laita liian ylös ettei vilku. Henkilökohtaisesti suosittelisin ringejä mielummin, sinettejä en ota enää ikinä kun ringeillä + hiusnauhalla tulos on luonnollisempi. Mutta jos vaihtoehtona on myös teipit, ota ehdottomasti ne! (: Parhautta <3

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 16.03.13 - klo:07:59 »
^^Mä vastaan silti että paras vaihtoehto sulle voisi olla ompeleet. Ideahan on periaatteessa sama kuin ringit hiusnauhassa, mutta ompeleiden kanssa ei tarvitse varoa hoitoaineen laittamisen kanssa ja kuulostaa siltä että sun tukka kaipaa hoitoainetta. ;D Mutta ehdottomasti mieluummin ringit kuin sinetit, ja ringit mieluummin hiusnauhan kanssa kuin "sinetteinä". Pieninä osioina noi ringit tuppaa tekemään samaa kuin sinetit, eli tulee tyvitakkuja kun osiot hankautuvat toisiinsa ja se metallinen rinkula on hirrrrveen kiva poistaa sieltä rastatakun keskeltä jos sellainen pääsee muodostumaan. Hoitoainettahan ei saa suihkia ringeille tyveen, kun sitten ringit alkaa valua. ::)

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #399 : 23.03.13 - klo:20:10 »
Hei! Minkälaisia kokemuksia teillä noista ebay hiuksista? Meinasin hiusnauhan ostaa ja micro ringsejä. Halpahan sen pitää olla ja että edes kuukauden päässä pysyy ilman pahaa hamppua   ;D Onko sellainen 30e nauha ihan hirveetä hamppua aina vai onko joillakin tullu vastaan tosi hyviäkin yksilöitä? En viitsi rahaa tukkaan laittaan kun ainakin teipit ja sinetit on aiheuttanut kutinaa ja tukka irrotettu 2viikon jälkeen. Järkeilin että nuo ringsit ei välttis kutina ku niissä ei ole noita teippi/liima kemikaaleja  :D Mutta pitää nyt testata jos uskaltaudun tilaamaan..
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Diana-M

• Vieras
« Vastaus #400 : 07.04.13 - klo:20:18 »
Hei, mulla olis sellainen ongelma, kun mulla on nyt ollut kaksi viikkoa nämä teippipidennykset, niin jo kolme (!!) on lähtenyt irti oman hiusteni juurten kanssa. Molempien korvien päältä on lähtenyt ja se yks kans tuosta sivusta. Ja niissä kohdin on hiuksettomat kohdat nyt tietenkin. Olen käsitellyt ohjeiden mukaan. Alussa pidin letillä yön ohjeen mukaan ja letti tuossa sivulla, mutta nyt olen pitänyt vapaana. Olenko tehnyt jotain väärin vai miksi hiukset lähtevät päästä? Onko teippihius liian painava omille hiuksilleni? Olen harjannutkin ihan kevyesti, vaikka ohjeen mukaan saa aika ronskistikin harjata. Auttakaa ennen kuin olen kalju?!

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #401 : 07.04.13 - klo:22:14 »
^Kuulostaa ikävä kyllä siltä, että pidennyksesi saattaa olla aika huonosti tehty.

Oma hiustupsu jaksaa kantaa tietyn määrän pidennyshiusta. Jos liian ohueen hiustupsuun laitetaan liian painava satsi pidennyshiusta, pahimmillaan irtoaa teippi omine hiuksineen juuri noin kuin kuvailit. Teippihius on siis liian painava omille hiuksillesi. Tosin kyse ei ole sun hiuslaadusta vaan siitä, että tekijä ei ole osannut tehdä pidennystä sulle sopivaksi. Jos pidennyshius on pidempi (ja siis painavampi), tulee se kiinnittää paksumpaan nippuun omaa hiusta kuin lyhyempi ja kevyempi pidennyssuortuva. Samoin jos oma hiuslaatu on kovin hentoa, tarvitaan isompi tupsu omaa hiusta kantamaan pidennyssuortuvaa kuin vahvemmalla hiuslaadulla.

Suosittelen kyllä vakaasti harkitsemaan koko pidennyksen poistoa, sillä aika hurjaltahan tuo kuulostaa.  >:( Kannattaa varmaan olla pikapikaa yhteydessä työn tehneeseen kampaajaan ja tarvittaessa käydä kysymässä toinen mielipide joltain toiselta pidennyksiä tekevältä kampaajalta.

Itselläni on ollut teipit tuuhennoksena varmaan puoli vuosikymmentä yhtä mittaa, eikä siitä ole omalle karvastolle ollut mitään havaittavaa haittaa. Joskus saattaa joku yksittäinen teippi lähteä nätisti irti liimauksen irrotessa, mutta useimmiten kuuden viikon huoltovälillä kaikki teipit ovat asiallisesti paikoillaan. Hyvin tehty pidennys kestää kyllä kaikkea normaalielämää (harjaamiset, föönaamiset, uimiset...).
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 08.04.13 - klo:07:55 »
Hei, mulla olis sellainen ongelma, kun mulla on nyt ollut kaksi viikkoa nämä teippipidennykset, niin jo kolme (!!) on lähtenyt irti oman hiusteni juurten kanssa. Molempien korvien päältä on lähtenyt ja se yks kans tuosta sivusta. Ja niissä kohdin on hiuksettomat kohdat nyt tietenkin. Olen käsitellyt ohjeiden mukaan. Alussa pidin letillä yön ohjeen mukaan ja letti tuossa sivulla, mutta nyt olen pitänyt vapaana. Olenko tehnyt jotain väärin vai miksi hiukset lähtevät päästä? Onko teippihius liian painava omille hiuksilleni? Olen harjannutkin ihan kevyesti, vaikka ohjeen mukaan saa aika ronskistikin harjata. Auttakaa ennen kuin olen kalju?!

Laitettu liikaa hiusta sinulle. Käy otattamassa pidennys pois. Voisi onnistua samassa paikassa, missä sen laitatit. Eikös pidennyksillä ole joku takuu, ja kun tuo on vielä väärin tehty. Oma hius on kuitenkin se tärkein.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #403 : 13.04.13 - klo:02:00 »
Mitäs sanotte kannattaisiko tilata tämmöiset: http://www.ebay.com/itm/100g-pcs-100-remy-Human-Hair-Extension-Straight-Hair-Weft-18-28-all-colors-/130857815040?pt=US_Hair_Extensions&var=&hash=item1e77bbcc00

Tota pisintä mietin. Saisko tuollaisesta tehtyä klipsipidennukset? Riittääkö 100g noin pitkässä mihinkään?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa kemp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #404 : 05.05.13 - klo:17:27 »
käyköhän AUSSIE MIRACLE MOIST shampoo + hoito-aine teippipidennyksille?