Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä  (Luettu 279435 kertaa)

Poissa kms

• Haiven
  • *
Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä
« Vastaus #405 : 21.05.13 - klo:17:53 »
Tilasin Dreamhairilta klipsipidennykset (aitoa hiusta tietääkseni), mutta ne vaikuttavat kovin sähköisiltä/hapsottavilta. Miten niitä kannattaisi hoitaa? Käykö samat hoitoaineet kuin omaankin hiukseeni?

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #406 : 22.05.13 - klo:10:49 »
Tilasin Dreamhairilta klipsipidennykset (aitoa hiusta tietääkseni), mutta ne vaikuttavat kovin sähköisiltä/hapsottavilta. Miten niitä kannattaisi hoitaa? Käykö samat hoitoaineet kuin omaankin hiukseeni?

Kosteuttavia, silottavia tuotteita. Itse en käyttäisi rakennepaikkaavia tuotteita.

Poissa Hansu35

• Haiven
  • *
  • Eipähän se voi mennä aina ihan kohilleen.
« Vastaus #407 : 20.10.13 - klo:15:02 »
Oletteko huomanneet B*Long-hiusten laadussa muutoksia?

Minulle laitettiin puolen vuoden tauon jälkeen B*longin sinetit. Aivan järkyttävän huonokuntoista hiusta ja latva aivan luiru!
Mitä on tapahtunut?

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #408 : 20.10.13 - klo:20:22 »
Oletteko huomanneet B*Long-hiusten laadussa muutoksia?

Minulle laitettiin puolen vuoden tauon jälkeen B*longin sinetit. Aivan järkyttävän huonokuntoista hiusta ja latva aivan luiru!
Mitä on tapahtunut?

Minulla oli B Longin teippipidennykset vuosi sitten. Väriltään keskiruskea. Pidin niitä vain kuukauden, vähän yli, koska ne menivät aivan älyttömän huonoon kuntoon. Mikään kosteus ja silotus ei tuntunut riittävän. Latva oli kyllä ok. Verrattaen tuota Simplyn pidennyksiin, tuo on huono. Simplyllä ja B longilla ei ole paljoa hintaeroa, ja toista kertaa en B Longia päähäni halua.. Hius oli muutenkin paljon kovempaa materiaaliltaan.

Edit. Minulla ei ole vertailukohtaa aiempaan B Longin hiusten laatuun, mutta tässä yksi kokemus.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #409 : 08.11.13 - klo:12:24 »
Onko hiuslakan käyttö ehdoton nounou teippipidennyksen kanssa? Unohdin kysyä kampaajalta suosituksia muotoilutuotteista joita pidennystukan kanssa kannattaa käyttää. En oikein osaa olla laittamattakaan tukkaa kun kaipaan aina tyveen vähän kohotusta. Millaisia tuotteita itse käytätte pidennysten kanssa, vai annatteko tukan olla sellaisenaan?

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #410 : 13.11.13 - klo:15:14 »
^Silloin kun mulla oli teipit, niin käsittelin tukkaa samalla lailla kuin ilman pidennyksiäkin. Kampaajakin kun teki hääkampauksen, niin ihan surutta se tupeerasi ja suihkutti lakkaa eikä tukalle käynyt mitään.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #411 : 15.11.13 - klo:18:53 »
Juu todellakin voi käyttää lakkaa pidennysten kanssa. Muotoilutuotteethan kuitenkin lähtee pesussa pois. Mullekin on tehty vaik mitä tupeerauskampauksia pidennyksien kans ja kaikki tökötit käytös.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 19.02.14 - klo:13:35 »
Jos hius on väärinpäin pidennyksessä, eli niitä tummia palloja latvassa, niin miten se vaikuttaa pidennykseen? Kun ulkomailta on tilannut hiusta, aika isossa osassa on noita palloja latvassa.

Tilasin pidennyshiusta sävyä 613. Omat hiukset ovat keskivaaleat, Poly Color keskivaalealla värjätty. En ole koskaan tilannut vaaleita pidennyksiä, joten nuo sävyt on vaikeita valita. Eikö tuo 613 ole joku kellertävän vaalea sävy luonnossa? Pidennyshius on varmaan vaaleampi kuin oma hiukseni, niin värjäänkö pidennykset Poly Colorilla vai laitanko niihin vain suoraväriä (pysyykö hyvin) esim. Crestol Color Glossia Vaalea Beige?

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #413 : 19.02.14 - klo:16:37 »
Pidennykset menevät takkuun helpommin, jos osa hiuksista on väärinpäin. Värjäytyvyys riippuu hiuksesta, mutta ainakin mun halpakiinahiukset eivät pitäneet suoravärejä yhtä pesua kauempaa. Kestoväri tarttui ja pysyi ihan ok.

Poissa diamond

• Haiven
  • *
« Vastaus #414 : 16.04.14 - klo:16:52 »
Niin kumpikohan pidennystapa olis parempi ohuisiin hiuksiin? Lähinnä mietityttää kiinnitysten näkyminen...
Ja haittaako, jos omat hiukset on paljon lyhyemmät esim. hartioille ja pidennys olis n. 50cm, onko törkeen näkönen?

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 16.04.14 - klo:17:18 »
Microring-tekniikkaan en ole perehtynyt, mutta teippipidennystä ainakin pidetään ohuille hiuksille sopivana menetelmänä. 50 cm pituiset pidennykset voi laittaa hartiamittaisiin hiuksiin, mutta jonkinverran joutuu ehkä omaa latvaa kerrostamaan pidennyshiusten joukkoon.

Poissa diamond

• Haiven
  • *
« Vastaus #416 : 22.04.14 - klo:14:28 »
Kiitos Kristiina, tilasinpa teipit katotaas kuinka käy ja onko nuo pidennykset ollenkaan mun juttu. Yli 5 vuotta oon niistä haaveillut ja nyt päätin että nyt tai ei koskaan.  :D

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 22.04.14 - klo:14:49 »
^Olehyvä. Ja saa ne sitten pois, jos ei jaksakaan pitää. Halpis-hiuslakalla olen saanut ne irrotettua hyvin. Laittaa paljon hiuslakkaa teippikohtaan,antaa vaikuttaa kunnolla ja irrottelee varovaisesti pois. Halpaa ja helppoa tehdä itse.

Poissa diamond

• Haiven
  • *
« Vastaus #418 : 04.06.14 - klo:21:52 »
Kiitos edelleen, olinkin unohtanut kiittää, vaikka vastauksen olin lukenut  :-[

Nytpä on teippipidennykset päässä vanhin tyttäreni laittoi ne mulle ja hyvät ovat, ainoa mikä harmittaa on se, etten ole jo aiemmin laittanut näitä.

Mieleeni heräsi vielä kysymys, että miten sitten kun on aika nostaa hiuksia, niin nuo teipit uusitaan? ja mistä kannttaisi teippi ostaa???

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #419 : 04.06.14 - klo:22:05 »
http://www.dreamhair.com/fi/supertape-12mm.html#.U49tUijNxr8 Mä olen ostanut netistä tämän Dreamhairin kautta. Mun teippihius paloille tämä teippi oli aika leveää, mutta ei kohtuuttoman. Jos omistaa hyvät terävät sakset, niin tästä valmiista teipistä leikkelet uudet teipit niiden vanhojen teippien päälle. Joskus raaputtelin vanhat teippien jämät pois, mutta kyllä siihen päälle voi laittaa uudet kerran-kaksi, sitten joutuu jo raaputtaan vanhat pois.