Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä  (Luettu 279278 kertaa)

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä
« Vastaus #435 : 16.08.14 - klo:06:51 »
^^
Kristiinalta tulikin hyviä vinkkejä ja itse lisäisin vielä että pidennysten huoltoväli kannattaa pitää tarpeeksi lyhyenä, pidempi tyvikasvu menee helpommin takkuun. Itse myös tsekkailen iltaisin aina ihan käsituntumalla miltä teippikohdat tuntuvat, eikä takkujen kanssa ole ollut ongelmaa.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #436 : 16.08.14 - klo:15:54 »
^Totta, kannattaa myös käsillä tunnustella teippikohdan ja oman hiuksen liitoskohtaa, siihenkin saattaa muodostua jotain pieniä takun alkuja. Ne voi selvittää samantien, niin ei ala muodotustua isompia takkuja.

Poissa diamond

• Haiven
  • *
« Vastaus #437 : 16.08.14 - klo:18:09 »
Kiitos Kristiina ja Firestarter  Todennäköisesti mulla tuli liian pitkä huoltoväli ja myöskin vääränlaisella harjalla harjasin hiukset ja ehkäpä liian huolimattomasti. No osaanpa jatkossa pitää varani.
Mulla on ihan hirvee olo, kaipaan pidennyksiäni ja luulen että laitan kyllä ne pian takas, vaikka vähemmän ensiavuksi. Minäkö turhamainen??? Mutta hemmetti, että tunnen itteni rumaksi nytten  >:(

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #438 : 26.12.14 - klo:18:43 »
Miten ehkäisisi mahdollisimman pitkälle pidennystukan lyhenemistä? Olen sillä tavalla perfektionisti että tykkäisin tukan olevan tietyssä mitassa koko ajan mutta tuntuu että väistämättä pidennykset kuluvat jonkin verran ja lyhenevät aina ajan kuluessa hiukan (ts. kuukausien/useiden huoltojen aikana). Kun hius on muuten hyvälaatuista ja takutonta niin on sääli pelkän pituuden takia vaihtaa tukkaa uuteen (eikä se kukkarollekaan tee hyvää :-X). Varmaan tietysti samat säännöt pätevät lisäkkeisiin kuin omaankin tukkaan että ei pese/käsittele tukaa muuten hirveän usein esim. kuumilla raudoilla mutta olisiko muita hyviä vinkkejä? Käytän latvasuojaa vähintään joka pesun jälkeen.

Poissa diamond

• Haiven
  • *
« Vastaus #439 : 10.01.15 - klo:18:54 »
Moikka

Olis taas muutama kysymys asioista enemmän tietäville. Mullahan oli kesällä teippipidennykset ja oon nyt ajatellut muuttaa ne sinettipidennyksiksi, koska ne on edelleen hyväkuntoiset. Mutta neuvotteko miten se käytännössä onnistuu ja mitä siihen tarvitaan. Tutulla on kolvi ja hän kyllä kiinnittää ne, mutta tuosta muutoksesta ei ole tietoja kunnolla kummallakaan miten se käy.