Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä  (Luettu 279432 kertaa)

Poissa Kronia

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä
« Vastaus #75 : 12.04.07 - klo:13:41 »
Onko kenelläkään kokemuksia Turkulaisesta paikasta nimeltä Demo? Soittelin sinne tänään ja kyselin pidennysten hintaa, joka oli mielestäni yllättävän halpa, 100*50cm "suikale" maksaisi 280€. Onko tuo hinta hirveän halpa vai olenko tähän mennessä kysellyt vain kalliista paikoista? En oikein osannut puhelimessa kysyä "oikeita" kysymyksiä, joten sovin meneväni käymään tänään. Mitä kannattaisi kysyä?

Toivottavasti tätä ei ole kysytty miljoonaan kertaan, mutta kuinka paljon suurin piirtein teille pidennyksekkäille on päähän tukkaa laitettu?
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 12.04.07 - klo:13:44 »
^Oliko tuo hinta aidosta hiuksesta vai kuiduista? Tuo hinta siis sisältää työn? Ja millä tekniikalla se laitetaan? Ilmeisesti ompelemalla, jos on hiusnauha?

Poissa Kronia

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
« Vastaus #77 : 12.04.07 - klo:14:12 »
Kyseessä on aito hius ja hinta sisältää hiukset ja työn. Tekniikkaa en tajunnut kysyä, enkä tiedä onko hiusnauha vai ei (tuo suikale nimitys oli ihan oma keksintöni). Olen menossa töitten jälkeen kyselemään lisää..
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 12.04.07 - klo:14:16 »
^Niin no aika paljon vaikuttaa hintaan se, onko kyseessä ompelu- vai sinettipidennys ;) Ompelupidennys on paljon halvempi, koska sen tekemiseen ei mene kauaa. Mulle se tehtiin tunnissa. Sinettipidennykseen meneekin sitten useita tunteja, koska jokainen pieni hiustuppo kiinnitetään erikseen. Siksi myös hinta on kalliimpi, koska useat kampaamot veloittavat työstä tuntitaksan mukaan.

Poissa Kronia

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
« Vastaus #79 : 12.04.07 - klo:21:34 »
No niin, kävin mainitsemassani paikassa kysymässä asioita tarkemmin. Kyseessä on siis aitohiuspidennys (merkki B*Long) keratiinisineteillä. Katsottiin sopivaa väriä ja näillä näkymin nyt sitten menen ensi viikolla laittamaan kuontalooni pidennykset  :D Jännittää ja innostuttaa kovasti!
« Viimeksi muokattu: 12.04.07 - klo:22:16 kirjoittanut Kronia »

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 12.04.07 - klo:21:37 »
^Halvan paikan olet sitten kyllä löytänyt. Täällä päin monessa paikassa maksaa pidennys tuplasti enemmän.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #81 : 12.04.07 - klo:22:18 »
^^ no onpa edullinen, koska olen kuullut että voi maksaa 1000 e parhaimmillaan tollaset ja pidinkin halvalla kun sain itse 480 e remy-hiuksella.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Kronia

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
« Vastaus #82 : 12.04.07 - klo:22:53 »
No sepä minuakin ihmetytti, yleensä soitellessani hinnat ovat pyörineet siinä 500€/100 sinettiä paikkella. Paikka oli aika pieni ja muutenkin hintatasoltaan reilusti normaalia Turun keskustapaikkaa halvempi (esim. pesu-kuivaus-leikkaus 25€). Tarkistin kyllä, että tuohon hintaan kuuluu hiukset, työ ja rajan "häivytysleikkaus". Huomenna lupasi soittaa mulle varmistettuaan, että tilauspaikassa on haluamaani väriä varastossa, jolloin aika olisi ensi viikolla. Kuulemma 100kpl pitäisi riittää hyvin kun mulla on kuulemma sen verran pieni pää  ;D (pitäisiköhän se ottaa hyvänä vai huonona asiana).

Ilmoittelen kyllä sitten täällä foorumilla, että millainen on lopputulos..

Muoks. Höh, kampaaja soitti ja kertoi saavansa hiukset vasta viikolla 17  :P Noh, ehkä mä kestän sen verran odottaa...
« Viimeksi muokattu: 13.04.07 - klo:09:42 kirjoittanut Kronia »

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #83 : 13.04.07 - klo:08:36 »
Kylläpä on halpaa siellä! Toisaalta mun mielestä 100 sinettiä on tosi vähän. Mutta joillekin se riittää paremmin, sehän riippuu omista hiuksista ja päästä. Mulla on aina ollut 175-200 sinettiä, ehkä mulla on niin iso pää   ;D

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #84 : 13.04.07 - klo:15:02 »
^jos pää on tosiaan pieni, niin 100 sinettiä riittää aivan mainiosti kyllä.
Mulla oli kyllä 200-250 sinettiä päässä, koska tahdoin sellasen tosi muhkeen tukan, muuten ei olisi tuntunut missään, koska oma tukkakin on tosi paksu.

Kronia, mikset osta itse tukkaa? :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Kronia

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
« Vastaus #85 : 13.04.07 - klo:21:20 »
Laiska vätys kun olen :) Kun tuohon kokonaishintaan koko paketti irtoaa, niin voin tän vajaan pari viikkoa odotellakin. Ompahan sitten ainakin siihen mennessä tili tullut, eikä tarvi vinguttaa visaa  :D

No, jos sata kappaletta ei loppujen lopuksi riitä, niin sitten vaadin, että laitetaan lisää. Tein nimittäin tuossa vaiheessa, kun määrästä puhuttiin, hyvin selväksi, etten mitään säälittävää ohutta ruoskaa halua histeni alle roikkumaan... Tiedostan kyllä myös sen, ettei mun pieneen päähäni pysty loputtomasti sinettejä tunkemaan, jos haluaa tuloksen olevan luonnollisen oloinen ja sinettien pysyvän piilossa. Noh, kastotaan miltä näyttää...

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #86 : 15.04.07 - klo:18:10 »
Halvin paikka minkä mä oon löytäny on tainnu olla 300e 100 sinettiä ja jos tuohon lisää työn niin se on varmaan siinä 450e paikkeilla. Pitäisköhän munkin lähtee turussa käymään kun saa noin halvalla.  :D Jos Hairiumista tilaa niin pelkät hiukset maksaa 200e. Ennen sai mun mielestä paljon halvemmalla.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 16.04.07 - klo:22:52 »
Miten pitkät hiusten pitää olla, että voi laittaa ompelupidennyksen?
Oma tukka on nyt niin lyhty (n.10cm), että siihen ei varmaankaan voi vielä laittaa, mutta olisi kiva tietää suunnilleen, kuinka kauan sitä pitää vielä kasvattaa, että saa pidennyksen.
En kuitenkaan haluaisi sellaista takatukka-kampaustakaan, missä päällihiukset ovat selvästi lyhyemmät kuin niskasta alkavat jatkeet  ::)

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #88 : 17.04.07 - klo:16:41 »
Kyllä pidennyksen voi laittaa jo 10 cm hiukseen, mutta tietenkin mitä pidempi oma hius, sitä luonnollisemman näköinen lopputulos.

Oman pidennykseni laittaneella kampaajalla oli n. 10 cm hiukset ja niissä kokopään pidennys. Kyllä ne lyhyemmät päällihiukset erottuivat, mutta ei musta mitenkään häiritsevän paljon ja pidennys kyllä näytti ihan hyvältä!

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 17.04.07 - klo:21:13 »
^sinetti/liimapidennys varmasti onnistuukin noinkin lyhyeen hiukseen, mutta ompelupidennys tuskin onnistuu, koska ei riitä hiuksia peittämään ompelukohtaa.