Kirjoittaja Aihe: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä  (Luettu 279442 kertaa)

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä
« Vastaus #90 : 18.04.07 - klo:12:04 »
Sillä mun kampaajalla oli nimenomaan ompelupidennys. Mut todennäköisesti sineteillä tosiaan saa kyllä luonnollisemman lopputuloksen.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 19.04.07 - klo:14:31 »
Muotoilusta...

Sellaista olisi kiinnostavaa kysyä, että miten te joilla on sineteillä pidennykset, muotoilette hiuksenne?

Mitä muotoilutuotteita käytätte ja miten olette muotoilleet pitkät hiukset?

Mä olen aika paljon suoristellut Ensin lämpösuojaa, Tigin Smooth & Shine, ja sitten kuivannut kuivaajalla ja melko kuivana suoristan raudalla. Lopuksi saatan tupeerata päällimmäisiä omia hiuksia ja laittaa lakkaa juuriin. Suihkutan myös Redkenin kiiltotuotetta Vinyl Glam (vai mikä se nyt oli).

Myös kihartaminen on kivaa välillä, jos on paljon aikaa. Silloin olen käyttänyt melko kuiviin hiuksiin lämpösuojan lisäksi Redkenin yhtä muotovaahtoa ja sit kiharrellut.

Mutta olis kiva saada vinkkejä tuotteista, jotka on erityisen hyviä pidennysten muotoiluun ja erilaisista kampauksista ym.

**hämäävät punakorostukset poistettu
« Viimeksi muokattu: 19.04.07 - klo:23:52 kirjoittanut Realicer »

Kultamarja

• Vieras
« Vastaus #92 : 22.04.07 - klo:10:17 »
Kakai kysymystä niille jotka ovat ostaneen hiusnauhansa hairiumin nettikaupasta: onko hius kihartunut? onko joku koittanut permanentata sitä?

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #93 : 22.04.07 - klo:12:45 »
Kyllä mä oon ainakin saanut siihen korkkiruuvi kiharat ja yleensä kun oli yöllä letillä niin aamulla oli kiharalla. Minkä väristä hiusta oot ajatellu? Vaaleisiin hiuksiin en permanentti ainetta en uskaltaisi laittaa,

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #94 : 22.04.07 - klo:12:57 »
Mä en laittaisi permanenttiainetta minkään värisiin hiuksiin. Ihan siksi, että on se hius kuitenkin jonkinverran rasittuneempaa ja kokemukseni mukaan haaroittuukin helpommin kuin oma luonnonkiharani.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Kultamarja

• Vieras
« Vastaus #95 : 22.04.07 - klo:13:33 »
Mahonginruskeaa. Lähinnähän kysymys on siitä, että ostin joskus ulkomaanmatkaltani kiharaa nauhaa pidennykseen mutten silloin ajatellut haluavani uudestaan joten heitin pois käytettynä, mutta Suomessa en ole nähnyt (esim hairium myy verkkokaupassaan vain suoraa) niin mietin, josko pitäisi vetää permanentin kautta - tuote-esittelyissähän lukee, että voi permanentata? En ole tosin ikinä permanenttausta kokeillut (itse ei pahemmin tarvitse), en tiedä miten toimii.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #96 : 22.04.07 - klo:21:20 »
^ ainakin haalistanee värin niin että joutuu sävyttämään päälle
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 23.04.07 - klo:17:25 »
Mahonginruskeaa. Lähinnähän kysymys on siitä, että ostin joskus ulkomaanmatkaltani kiharaa nauhaa pidennykseen mutten silloin ajatellut haluavani uudestaan joten heitin pois käytettynä, mutta Suomessa en ole nähnyt (esim hairium myy verkkokaupassaan vain suoraa) niin mietin, josko pitäisi vetää permanentin kautta - tuote-esittelyissähän lukee, että voi permanentata? En ole tosin ikinä permanenttausta kokeillut (itse ei pahemmin tarvitse), en tiedä miten toimii.

Mä olen tilannut Clox.fi:stä tälläistä luonnonkiharaa nauhaa klipsipidennyksiini, mutta sen kiharuus ei taida riittää sinulle. Se on enemmänkin sellaista laineilevaa, kuin pörröpääkiharaa. Lisäksi se loivenee käytössä. (On oikeasti luonnollisemman näköistä kuin tossa kuvassa, missä sitä ei ilmeisesti paketista ottamisen jälkeen ole kammattu ollenkaan.) Tuo Clox on muutenkin toiminut ihan hyvin, sieltä esim. pyytämällä saa ostettua vain puolikkaan nauhan, vaikka noissa ostotiedoissa ei sitä mainitakaan.
1bFi

Lumi

• Vieras
« Vastaus #98 : 30.04.07 - klo:09:40 »
Kyllä voi olla vaikeeta aitohiuksen hankkiminen. Pitäisi saada rastoja varten pari punttia, mutta minkäs teet, ku et ole kampaaja niin et saa tukusta ostettua. En ymmärrä miks pitää olla noin vammanen systeemi, ihan kun ois jotain huumeita hankkimassa.. saa käydä kaikki tutut läpi, jotka vaan vois ostaa mulle sitä hiusta viikon sisään   >:(

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #99 : 30.04.07 - klo:14:38 »
^ Voi hittolainen kun olisi tullut aiemmin puheeksi :-\ Mutta tuota, Kinnuselta saa ainakin kuluttajat ja samoin Tampereelta Hiustaito Toivolasta (satakunnankadulla, cutrinin tukkua lähes vastapäätä -tarkempaa osoitetta en nyt muista) -hinnat ovat tosin kamalia.

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #100 : 01.05.07 - klo:03:12 »
Kakai kysymystä niille jotka ovat ostaneen hiusnauhansa hairiumin nettikaupasta: onko hius kihartunut? onko joku koittanut permanentata sitä?

Itse ostin sitä suoraa hiusnauhaa ja kyllä sillä ainakin ihan kikkuraan sai pelkällä vesi letti tekniikalla. :D

Olen juuri nyt lähiaikoina tekemässä tilausta ulkomailta ja samassa paikassa näyttää olevan myös kiharaa nauhaa.

http://stores.ebay.co.uk/ikflashi-Hair-extension-products
http://stores.ebay.co.uk/BEAUTY-EXPRESS-UK-LTD-SUPERMODEL

Hiuksista en osaa sen enempää sanoa kuin mitä ovat esittelyissään maininneet,koska eka kerta kun noista tilaan.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Lumi

• Vieras
« Vastaus #101 : 01.05.07 - klo:16:13 »
^ Voi hittolainen kun olisi tullut aiemmin puheeksi :-\ Mutta tuota, Kinnuselta saa ainakin kuluttajat ja samoin Tampereelta Hiustaito Toivolasta (satakunnankadulla, cutrinin tukkua lähes vastapäätä -tarkempaa osoitetta en nyt muista) -hinnat ovat tosin kamalia.
Siis tuoltako saa vaan kampaajat vai voiko sieltä ostaa kuka vaan?
Nyt on meinaan jo aika hätä, että viimeinen vaihtoehto on ostaa SannaRiistä jossa kans hinnat ihan pimeitä.. Mutta toivotaan, että joku kampaaja auttaa, että saan takut päähän.. Niin et Ice pystyisi mitenkään auttamaan tällä ajalla? Täytyy katsoa, nyt on jo pari vaihtoehtoa jonka kautta yritetään saada tuota hiusta, jos niistä ei tärppää.

/sori sekainen viesti  ;D

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #102 : 01.05.07 - klo:18:43 »
Toivolasta on ainakin ennen saanut kuluttajatkin ostaa. Ikävä kyllä en nyt näin lyhyellä varoitusajalla saa sen halvemmalla hommattua :-\

Lumi

• Vieras
« Vastaus #103 : 01.05.07 - klo:21:08 »
Okei, täytyy käydä tuolla. ISO kiitos silti  ;)

Kultamarja

• Vieras
« Vastaus #104 : 01.05.07 - klo:21:22 »
^Kirjoittelisitko Silver noiden hiusten laadusta tänne/lähettäisit privaa kun olet saanut nauhat käsiisi? Ihan mielenkiintoisen oloisia tuotteita.