Lueskelin tätä ketjua läpi eikä ainakaan minun silmääni osunut keskustelua tällaisesta:
Luin jostain, että aitohiuspidennystä ei tarvitse/kannata hoitaa rakennepaikkaavilla hoitoaineilla/tehohoidoilla. Pitääkö paikkansa? Olen joskus noita hoitoja aitohiuspidennykseeni kokeillut, ja tulos on ollut hyvinkin positiivinen, takut ovat vähentyneet ja hiukset ovat olleet jämäkämmät ja tuntuneet terveemmiltä. Liimalla ovat jatkot kiinni, enkä hoitoaineita liimakohtiin ole laittanut, lähinnä latvoihin.
menee ehkä vähän OT, siirrelkää jos siltä tuntuu, mutta miten teillä on omille hiuksille käynyt liimapidennyksen poiston jälkeen? Kun nimittäin poistin ensimmäisen pidennykseni, niin omat hiukset olivat harventuneet VALTAVASTI. Tuntuivat kyllä ihan pehmeiltä ja melko terveiltä, mutta olivat jotenkin ihan omituisesti kikkuralla varsinkin latvasta. Mutta se harventuminen oli kyllä kamalinta, ponnarille kun yritin laittaa, niin ei varmaan minkäänlainen hiuslenkki sitä riukua olisi kasassa pitänyt, niin kamalan ohut oli. Pari viikkoa sitä katselin, ja sitten otin pidennykset taas, kun näytin lähinnä siltä että mulle olisi pälvikalju alkanut niska-takaraivo-korvan yläpuoli - akselille tulemaan. Tiedän kyllä, että olisi luultavasti pitänyt antaa niiden hiusten kasvaa ja tuuhentua rauhassa, eikä ottaa enää uusia jatkoja tilalle, mutta se hiirenhäntä oli niin karmea.. Itselläni ei mikään kauhean tuuhea letti normaalistikaan ole, ja hius suht ohutta, mutta kyllä sen on aina ponnarilla hyvin kasaan kiskonut. Tämä ei liene normaalia vai? Ihan kampaajalla olen pidennykset ottanut ja ne huoltanut, hoitanut ohjeiden mukaan.