Hei vaan kaikille!

Tässä tulis eka viestini ja kysymykseni (ja varmaankin väärään paikkaan!). Eli mulla on DreamHairilta tilattu remy aitohiuspidennys koko päässä (40cm). Oma tukka on n 5-7cm pitkä, raidoitettu vaalealla, seassa näkyy kullanväriä ja tummanvaaleaa, tyvestä puskee perus maantien väri, ehkä joku 7 jos olen oikein käsittänyt. Pidennys on väriä nro 22, eli aivan liian vaalea verrattuna omaan hiukseen. Ja juu, ihmetellä saa, miksi olen laitattanut väärän väriset pidennykset!

Tarkoitus oli saada tummempaa hiusta, mutta en palauttanut näitä liian vaaleita, koska kaverini sanoi, että ne voi värjätä huoletta.
Aikomus olis laittaa pidennykseen tummempia raitoja, mutta tältä foorumilta luin, että jo vaalennettu hius saattaa käyttäytyä miten vaan kun siihen laittaa väriä. Raja omaan hiukseen on selvästi erottuva värin osalta, pituuseron laitan piiloon huivin ja kampauksen avulla.
Mulla on neljää eri markettiväriä; Nutrisse blond raitapaketti, Elea 511 golden auburn, Garnier luonnolliset sävyt 7.3 vaalea kullanruskea ja Viva color mousse70 keskivaalea.
Millä näistä mä lähden nyt liikkeelle? Tavoitteena on moniväriset vaaleat kullanrusehtavat hiukset, joissa on vaaleita raitoja, eikä oman ja remyhiuksen raja näy värin osalta.
Kiitos jos joku vastaa nopsaan, koska tänään on viiminen päivä ennen joulua mahdollisuus värjätä ja vasta eilen illalla myöhäsellä sain aktivointiviestin tänne!