Kirjoittaja Aihe: Markettien muotoilutuotteet  (Luettu 235777 kertaa)

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
Vs: Markettien muotoilutuotteet
« Vastaus #105 : 27.09.07 - klo:17:33 »
Herbinan hajusteettomia tuotteita (muotovaahto ja lakka) olen käyttänyt melko pitkään, ovat ihan ok päivittäiseen hiusten muotoiluun.

Poissa Attache©

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • -5$@IHERB: KOR535
« Vastaus #106 : 29.09.07 - klo:15:39 »
Onko jollakulla kokemuksia jo Taft-sarjan uutuustuotteista (neon vihreät purkit)? Etenkin muotovaahdosta kaipailen kokemuksia..
Niitä on nyt mainostettu myös TVssä.
http://www.taft.schwarzkopf.com/index.php?id=4215

Juuri tuo Volume sarja..
| GHD |
| Nexxus KeraPhix, Luxxtress, Humectress |
| Tigi Oatmeal&Honey |
| KC Color Mask |
| Nubian Heritage |

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 29.09.07 - klo:23:51 »
Mikäs on juuresten mielestä marketin paras hiuslakka? :) Vaatimuksina olisi mahdollisimman tasainen ja hienojakoinen sumu sekä melko voimakas / voimakas pito.

Mulla on ollut marketin hiuslakoista vain huonoja kokemuksia; sumu ei ole tarpeeksi hienojakoinen, pito on olematon tai kuivuminen kestää pienen ikuisuuden (koska sumu ei ole hienojakoista).

Mielenkiinnosta vaan kyselen, onko marketissa ylipäänsä mitää kunnollista lakkaa.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #108 : 30.09.07 - klo:01:20 »
Lorealin valkoinen (studio line?) lakka oli suosikkini lukiossa (eli 10v sitten) ja kokeilin sitä taas viime kesänä. Toimii mulle tosi hyvin, mutta nyt huomasin, että ainakin purkin ulkonäkö on muuttunut. Uutta versiota en siis ole päässyt testailemaan.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 30.09.07 - klo:10:14 »
^^ Minusta Lorealin Elnett täyttää nuo Emi-lynin vaatimukset. Ehdoton oma lempparilakkani, jos satun joskus harvoin lakkaa käyttämään. Ainoa miinus on se, että haisee ihan hirmuisen pahalle. Mutta sumu on hienojakoista ja pito on hyvä. Tuota hidasta kuivumista en ole koskaan missään lakassa huomannutkaan, mutta voi olla, että lyhythiuksisena sinä tarvitset lakkaa huomattavasti enemmän kuin minä.

Poissa Radish

• Hiushörhö
« Vastaus #110 : 30.09.07 - klo:10:40 »
Mä voisin liputtaa XZ Tyrni -hiuslakan puolesta; pitoa löytyy, ei aiheuta pahaa makua suuhun (yksi mun ehdoton kriteeri hyvälle lakalle), sumu on hienojakoista (meikän mieleen ainakin), ei tahmaa hiuksia ja kuivuu nopeasti. Suosittelen :)
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 30.09.07 - klo:15:59 »
Mäkin tykkään tyrnilakasta, olen käyttänyt sitä nyt kaksi jättipulloa ja hyvin toimii. Pito on mulle riittävä, pitkiin hiuksiin ei kummoista tarvitse kun ei niitä pystyyn tarvitse nostaa  ;) Tuntuu olevan hienojakoista, ärsyttää lakat jotka ruikkii ison köntin lakkaa aina yhteen paikkaan eikä se kuivu ikinä ja sitten kun kuivuu niin koppuraksi.

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 30.09.07 - klo:16:03 »
Tyrnilakkaa mullakin menossa ainakin jo toinen pullo, lisäksi meikkilaukussa ja työpaikalla on pikkupullot. Hyviin ominaisuuksiin edellä mainittujen lisäksi kuuluu se, että suutin ei tukkeudu. Tigin lakkojen käytön lopetin juuri sen takia, että joka toinen aamu sai pestä suutinta. Mikä järki maksaa 25 euroa lakasta ja sitten sählätä sen kanssa aamukiireessä, kun alle neljällä eurollakin saa toimivan lakan? Meni multakin vähän aikaa tajuta tämä  :).
1bFi

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 30.09.07 - klo:16:32 »
Mulla on Herbinan lakka värjätyille hiuksille, ajaa asiansa. Tosin mulla on luonnonkiharat hiukset (olkapäille asti) joten ei mikään vahva sopiskaan kun sit se tekee takkuisen näköiset hiukset. Sunsilkin lakat on kans jees, mutta kahdessa viimeisimmässä on purkki tyhjentynyt itsestään joten en enää osta niitä.

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #114 : 30.09.07 - klo:17:37 »
^^ Minusta Lorealin Elnett täyttää nuo Emi-lynin vaatimukset. Ehdoton oma lempparilakkani, jos satun joskus harvoin lakkaa käyttämään. Ainoa miinus on se, että haisee ihan hirmuisen pahalle. Mutta sumu on hienojakoista ja pito on hyvä. Tuota hidasta kuivumista en ole koskaan missään lakassa huomannutkaan, mutta voi olla, että lyhythiuksisena sinä tarvitset lakkaa huomattavasti enemmän kuin minä.

Mun mielestä toi elnett on kyllä ihan tajuttoman huonoa, ei pidä ollenkaan.

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #115 : 30.09.07 - klo:19:02 »
Tämä ei ole varsinainen markettilakka mutta samaa hintakategoriaa kylläkin. :) Mulla on pitkään ollut luottolakkana Klippoteket Super X-tra strong -hiuslakka, jota saa ainakin Sokoksilta ja Stockmannilta (myös Stockmann beautystä). Pikkupullon (80ml) hinta on joku 2 e, iso (300-400ml?) ehkä 4-5 euroa. Suihke on hienojakoista ja pito on oikein hyvä mutta hiuksiin jäävä tunne silti luonnollinen. Jo pieni määrä tuo hyvän pidon. Tuota ennen suosin Osiksen punaisessa pullossa olevaa lakkaa, mutta jätti jotenkin liian luonnottoman ja koppuraisen tuloksen, joten tämä jäi sitten vakikäyttöön kun tuli ostettua käsilaukkulakaksi.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 01.10.07 - klo:10:06 »
^ Juuri tuota samaa olin tulossa sanomaan. Halpaa ja tosi hyvin pitävää. Pitää otsiksenkin kuosissaan, tosin jättää hieman kovaksi, mutta liekö sellaista lakkaa olemassakaan, joka pitäisi hyvin mutta jättäisi tukan pehmeäksi. ???

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 01.10.07 - klo:12:08 »
Mä voisin liputtaa XZ Tyrni -hiuslakan puolesta; pitoa löytyy, ei aiheuta pahaa makua suuhun (yksi mun ehdoton kriteeri hyvälle lakalle), sumu on hienojakoista (meikän mieleen ainakin), ei tahmaa hiuksia ja kuivuu nopeasti. Suosittelen :)

Mulla on tuosta matkakoko ja pakko kommentoida tota suuhun jäävää makua, nimittäin tää on ainoa hiuslakka jonka kanssa oon huomannut että suuhun jää ällöttävä maku vaikka kuinka yrittäis pidättää hengitystä ja pitää suuta kiinni :-X Minkään muun hiuslakan kanssa en oo vastaavaa huomannut ollenkaan. Pito on ihan ok mutta onneksi en ostanut kuin sen pienen pullon, ällöttää jo ajatuskin siitä tunteesta suussa ::) Outoa että Radishillä juuri päinvastaiset kokemukset..

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #118 : 01.10.07 - klo:12:31 »
XZ Tyrni-hiuslakka on hyvää tavaraa, muta siinä on  mielestäni aika voimakas tuoksu, ei tosin niin hurja kuin Lorealin Elnettissä, mutta tuoksu takia se on jäänyt kaupan hyllylle.
Itse pidä wellaflexin Hydro Style lakasta, jättää hiukset sopivan ilmaviksi, mutta kuitenkin pitää.

Poissa Radish

• Hiushörhö
« Vastaus #119 : 01.10.07 - klo:13:11 »

Mulla on tuosta matkakoko ja pakko kommentoida tota suuhun jäävää makua, nimittäin tää on ainoa hiuslakka jonka kanssa oon huomannut että suuhun jää ällöttävä maku vaikka kuinka yrittäis pidättää hengitystä ja pitää suuta kiinni :-X Minkään muun hiuslakan kanssa en oo vastaavaa huomannut ollenkaan. Pito on ihan ok mutta onneksi en ostanut kuin sen pienen pullon, ällöttää jo ajatuskin siitä tunteesta suussa ::) Outoa että Radishillä juuri päinvastaiset kokemukset..

Jaa-a, outoa kerrassaan. Ehkä mä olen törmännyt NIIN pahalta maistuviin hiuslakkoihin, että tää ko. lakka ei mun mielestä enää maistu millekään ;D. Yleensä kyllä käytän tämän kyseisen ongelman takia ihan hajusteettomia tuotteita, mutta tää tyrnilakka oli mulle positiivinen ylläri.
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.