Kirjoittaja Aihe: Markettien muotoilutuotteet  (Luettu 235780 kertaa)

Poissa Margot

• Tukkaguru
Vs: Markettien muotoilutuotteet
« Vastaus #120 : 01.10.07 - klo:15:42 »
Kannattaakohan XZ:n kampaus- ja muotoilunestettä kokeilla? Tarttisin jotain, mitä laittaa patukkakampauksen pohjaksi ja hiusten suojaksi silloin, kun joutuu föönaamaan. Katoin kuitenkin, että incissä on heti tokana alcohol denatia, joten en ostanut vielä.

Haulla löytyi kyllä muutama kehu, mutta myös pohdintaa, onko tuotteessa todella lämpösuojaa, vaikka purkissa niin luvataan. Hmm. Lämpösuojaa kaipaisin, joten jos sitä ei tuossa oikeasti ole, niin ei sitten... Kuivattavuuskin vähän mietityttää, kun tosiaan tuota kuivattavaa alkoholia on runsaasti.
« Viimeksi muokattu: 01.10.07 - klo:15:46 kirjoittanut Margot »

Poissa Helen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #121 : 01.10.07 - klo:16:24 »
^ En tykännyt yhtään tosta XZ:n kampaus- ja muotoilunesteestä. Kuivatti ja kovetti tosi pahasti, eikä ihmekään, kun on alcohot denat. toisena. Käytän sitä lähinnä tyvikohotukseen, siihen on toimivaa, mutta sen kanssa en föönaisi enää koko tukkaa. Tai välttämättä patukoitakaan laittaisi.

Jotkuthan tuosta tykkäilevät, mutta oma pehkoni muuttui lähinnä kovaksi heinäkasaksi tuolla föönättuani. :-\

Poissa kiki

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #122 : 02.10.07 - klo:22:03 »
Tuo tyrni hiuslakan haju oli mun mielestä ensin hyvä, mutta kun erään baari-illan jälkeen heräsin ja nenään tunki ensimmäisenä pistävä tyrnin haju, niin ei enää tuo haju oikeen innostanut.  :-X Nyt pitäiskin löytää joku muu lakka. Oiskohan mitään sellaista lakkaa, joka suojaisi kosteudelta. Kun ongelma on, että hiukset "pöhöttyy" ulkoilmassa ja kihartuu sieltä mistä ei pitäisi. Ja latvat, jotka on käännetty suoristuvat. 0, :( Vai saako tähän edes lakalla apua?

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 03.10.07 - klo:00:02 »
Ostin nyt sitten tuon XZ:n kampaus- & muotoilunesteen, kun kommentteja oli molempiin suuntiin eikä kokeilu niin kalliiksi tule. Ekan föönauksen perusteella tykkäsin tuosta kyllä. Se ei tehnyt hiuksiani yhtä kuiviksi ja karkeiksi kuin Herbinan muotovaahto. Se voi tietty johtua siitäkin, että muotovaahtoa tulee varmaan laitettua enemmän kuin tuollaista suihketta. Tuuheuttakin tuntui tulevan, mutta silti hiukset oli ihanan suorat. Laitoin vielä tukan kahdelle sykerölle ja ennen sitä suihkin ainetta vähän lisää. Tukkaa avatessa huomasin yhden korppuuntuneen kohdan, mutta se korjaantui harjaamalla.  Pitää jatkaa kokeiluja, mutta ensikokemus siis positiivinen.

Tuskin tuo hyvää tukalle tekee, kun on se alcohol denat tosiaan tokana, mutta en föönaakaan usein.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #124 : 03.10.07 - klo:11:38 »
Onko joku ennättänyt kokeilemaan Taftin uusia "Push Up" -tuotteita? Niillä pitäisi saada mainoksen mukaan 100% tuuheampi tukka  ::). Toimiiko vai ei?

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #125 : 05.10.07 - klo:21:11 »
Mulle tuli sähköpostiin joku lorealin uutiskirje, jossa mainittiin syksyn uutuutena elnett satin voimakas hiuslakka. Onkos kukaan kokeillut, haisee koyhtä järkyttävälle kuin normitapaus?

margot kyselikin tuosta xz muitoilunesteestä ja tämä nyt tulee vähän myöhässä, mutta mielestäni aivan loistava rullakampauksiin!

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #126 : 09.10.07 - klo:15:08 »
Mulla ois hakusessa muotoiluaine jota voisi käyttää suoristusraudan kanssa. Lorealin hot straightia täällä kehuttiin mutta jotain muitakin ehdotuksia kiitos :)

Tristy

• Vieras
« Vastaus #127 : 09.10.07 - klo:17:51 »
^ Mä oon itse käyttänyt AC:n Heat defence styling sprayta ja toimii ihan hyvin. Tosin mulla on jo suorat hiukset luonnostaan, eli en tiedä kuinka hyvä pito tuossa on. Mutta voi käyttää kuiviin tai märkiin hiuksiin föönin tai suoristajan kanssa.

lee_

• Vieras
« Vastaus #128 : 21.10.07 - klo:16:07 »
Apua!

Mitä ihmettä ostan XZ muotoiluvoiteen tilalle?

Tuubi loppui ja meinasin mennä vain reippaasti ostamaan uuden - hylly tyhjä. Kysyin myyjältä ja hän kertoi että xz muotoiluvoidetta ei enää tehdä. Mitä ihmettä sen tilalle? Vahoista en pidä, geelit jättää liian kovan pinnan, joku jätettävä hieman muotoileva hoitoainekin kävisi ellei xz:lle ole löydetty markettikorvaajaa tai edullista ja helpostilöytyvää kampaamotuotetta.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #129 : 21.10.07 - klo:23:04 »
^Mä kärsin kovasti samasta asiasta. Kaikenlaisia purkkeja on ollut kokeilussa, eikä oikein mikään tunnu korvaavan XZ:aa. Lähimmäksi tuloksen puolesta olen päässyt Freemanin muotoiluvoiteella. Siinä on kyllä silikonia ja on selvästi lätsäyttävämpi kuin XZ. Saisi olla hieman kevyempi, niin hipoisi lähes täydellisyyttä.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #130 : 22.10.07 - klo:10:40 »
Mun ja miehen suosikki Fructis Hard Extreme (tai jotain sinnepäin) on pilattu uudella pullolla. Lakka on todella hyvää, jämäkkää tavaraa, ei tee klimppejä, mutta uudesta pullosta lakka ei vain tule kauniisti ulos. Pullo vuotaa ihan liikaa, joten suihke ei tule ulos hienojakoisesti. Ostimme sitte yhteiseksi lakkapulloksi XZ:n tyrnilakkaa ja se on kummastakin ihan ok, sillä ei herättänyt suurempia inhotus- tai rakastamisreaktioita. Suihke on kivan hienojakoista ja tuoksukin mukavan marjainen.

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #131 : 22.10.07 - klo:11:09 »
Ostin tossa äskettäin XZ tyrnihiuslakan, ja täytyypä sanoa että vastoin odotuksiani, tämä lakka tuoksuukin erittäin hyvälle.  :-*

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 22.10.07 - klo:11:53 »
Mun ja miehen suosikki Fructis Hard Extreme (tai jotain sinnepäin) on pilattu uudella pullolla. Lakka on todella hyvää, jämäkkää tavaraa, ei tee klimppejä, mutta uudesta pullosta lakka ei vain tule kauniisti ulos. Pullo vuotaa ihan liikaa, joten suihke ei tule ulos hienojakoisesti. Ostimme sitte yhteiseksi lakkapulloksi XZ:n tyrnilakkaa ja se on kummastakin ihan ok, sillä ei herättänyt suurempia inhotus- tai rakastamisreaktioita. Suihke on kivan hienojakoista ja tuoksukin mukavan marjainen.

Munkin suosikki on tuo Fructiksen Hard ja oon vielä onnistunut ostamaan niitä vanhoja pulloja Tarjoustalosta ja parista muusta paikasta vaikka useimmissa onkin se uusi pullo. Kauhulla odotan sitä päivää kun nuo loppuu (vielä on yks pullo jemmassa) ja joudun kokeilemaan uutta, koska suutin ei näytä kovin hyvältä.. Täytyy varmaan käydä vielä jostain hamstraamassa vanhoja lisää ::)

Poissa Tazu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #133 : 30.10.07 - klo:18:34 »
Suositelkaa jotain hyvää marketista saatavaa muotoilunestettä joka ei korputa hiuksia koviksi ja jolla sais vähän tukeakin.
Hiukset : 2b M ii. Vaalea. iHerb <3

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #134 : 30.10.07 - klo:19:02 »
^ Mulla on XZ:n kampausneste, eikä se ainakaan mulla tee hiuksia mitenkään koppuraisiksi.